Wednesday, November 2

Κουβερτούλα γοργονίτσα!









Γειά σας και καλό μας μήνα!


Ο Νοέμβρης μπήκε και είναι πια χειμώνας για τα καλά ! Το βράδυ θέλουμε να χωθούμε σε μια ζεστή κουβερτούλα. 



















Με μοσχομυριστό καφέ και τα σοκολατάκια που μας έφερε η Εύα , η κουβέρτα πλέκεται σιγά σιγά......



















































Να λοιπόν που χάρη σε μιά φίλη....πλεκτοφίλη, τη Μέλπω , έπλεξα αυτή τη γοργονοουρά γιατί μου τη ζήτησε. Δεν είχα ξανακούσει τη λέξη ούτε είχα δεί το σχέδιο αλλά μου άρεσε όταν έψαξα να δώ τί είναι αυτό και η φαντασία πήρε μπρός!






































Και η βόλτα μας στο κοντινό δάσος, όπου περπατάμε με τον Ιγκόρ όχι πια τόσο συχνά.
Οι  ηλιόλουστες μέρες είναι δώρο πραγματικά μέσα στο χειμώνα!





















































Και τα βελανίδια που δεν νομίζω να είναι βελανίδια  γιατί είναι ένας θάμνος και όχι δένδρο



















Στο σχέδιο μας τώρα


Ενα χοντρό ζεστό νήμα και βελονάκι νούμερο 7 ή 8 είναι ότι χρειάζεστε για να την αρχίσετε. Δεν παίρνει πολύ χρόνο, μπορείτε να τη πλέξετε σε μια βδομάδα, αν πλέκετε λίγο κάθε μέρα και θα είναι ένα όμορφο δώρο και για μικρές και για μεγάλες γοργόνες γιατί μη ξεχνάμε... η θηλυκότητα δεν έχει ηλικία!























































Πλέξτε 57 αλυσίδες και αρχίστε το σχέδιο
Σειρά 1= Στην τρίτη αλυσίδα μπείτε και πλέξτε 1 άρριχτο γαιτανάκι και 1 ποδαράκι μαζί,
* αφήνετε μία θηλειά άπλεκη , 1 άρριχτο και 1 ποδαράκι στην επόμενη* αυτό ως το τέλος της σειράς ,θα σας έχει μείνει 1 θηλειά κενή και θα ενώσετε στην δεύτερη θηλειά της αρχής

Έτσι σχηματίσαμε ένα κύκλο και απο εδώ και πέρα πλέκουμε κυκλικά  ενώνοντας κάθε φορά στην αλυσίδα της αρχής και ξαναξεκινώντας ένα νέο κύκλο

Σειρά 2 =Πλέξτε 2 αλυσίδες και μπείτε ανάμεσα στα ζευγάρια (στην θηλειά απο το ποδαράκι της προηγούμενης σειράς) και πλέξτε * 1 άρριχτο και 1 ποδαράκι, παραλείπετε μιά θηλειά *
συνεχίζετε έτσι μέχρι το τέλος 
-πλέξτε 6 σειρές και κάντε αύξηση 6 ζευγάρια (απο αρριχτο και ποδαρακι ) σε όλο το γύρο
-πλέξτε 8 σειρές και κάντε αύξηση 6 ζευγάρια (απο αρριχτο και ποδαρακι ) στον επόμενο γύρο

πλέξτε έτσι αυξάνοντας μέχρι να φτάσει η κουβέρτα στο ύψος που σας αρέσει, να αγκαλιάζει τη μέση καλά

Για την ουρά
Πλέξτε 28 αλυσίδες, μπείτε στη δεύτερη αλυσίδα και πλέξτε άρριχτα γαιτανάκια,γυρίστε,  στην επόμενη σειρά , πλέξτε 1 αλυσίδα και μετά όλο άρριχτα μπαίνοντας  στη πίσω θηλειά, στη τρίτη σειρά πλέξτε μέχρι τη προτελευταία θηλειά(άρα 1 άρριχτο λιγότερο), έτσι γίνεται σαν σκάλα η ουρά και κάθε 6-7 σειρές μειώνετε ένα άρριχτο, έως ότου τα άρριχτα γίνουν 8-9 περίπου.
Πλέξτε ένα ακόμη κομμάτι ίδιο και ενώστε τα δύο κομμάτια στο στενό σημείο να σχηματιστεί μύτη.




















Για τη μπορντούρα 
Πλέξτε 2 αλυσίδες στην αρχή του γύρου αφού βάλετε νέο χρώμα , μετά πλέξτε μισό ποδαράκι στην επόμενη θηλειά, * αφήνετε 1 θηλειά άπλεκη και κάνετε μισό ποδαράκι στην επόμενη * 'εως το τέλος , πλέξτε άλλες 2 σειρές μπαίνοντας στα κενά ανάμεσα στα ποδαράκια της προηγούμενης σειράς.

















Εύχομαι να σας άρεσε και να πλέξετε για τα αγαπημένα σας κοριτσάκια αυτή τη κουβέρτα και να μου γράφετε για να μου λέτε τί σχέδια σας αρέσουν για πλέξιμο.

Πολλά φιλιά απο εμένα!

15 comments:

  1. Τι όμορφη που είναι !!!!! Μ αρέσει πολύ και η πλέξη αλλά και το χρώμα !!!!!! Καλό μήνα !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρανια γλυκια μου σε ευχαριστω και να ξερεις βλεπω ολα οσα φτιαχνεις στο fb και τα θαυμαζω ! φιλακια!

      Delete
  2. Τι ομορφιά είναι αυτή!!!!!! Μπράβο Μαιρούλα!! Πολύ έξυπνη ιδέα για τον καναπέ!!!! Να χαίρεστε τις βόλτες σας στο δάσος!!!! Γέλασα με το σχόλιό σου για τα βελανίδια, γιατί κι εγώ χθές συγκεκριμένα μάζεψα αρκετά από τους θάμνους στο δασάκι μας, και είχα την ίδια απορία. Μόλις το τσέκαρα στο google. Οι θάμνοι αυτοί είναι τα γνωστά πουρνάρια που είναι είδος θαμνώδους βελανιδιάς!!! 'Αντε, μάθαμε και κάτι σήμερα!
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαριαννα μου ...αχ και ηθελα να γραψω στην αναρτηση, πού εισαι Μαριαννα να μου πεις τι ειναι αυτο, μπραβο σου ελυσα την απορια μου περσι που ειχα μαζεψει βελανιδια απο δενδρο βελανιδιας μου ειχες πει εσυ οτι ειναι βελανιδια, παντογνωστρια εισαι!! πολλα φιλια και καλο μας μηνα!

      Delete
  3. Καλό μήνα Μαίρη μου!!! Τέλεια και πόσο έξυπνο!! Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο!! Μπράβο σου!! Αγαπημένο και το μωβάκι!!
    Φιλιά πολλά και καλό σ/κ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Μαριλενα μου γλυκια! ας ειναι καλα οι φιλες που παιρνουν χαμπαρι τι ειναι στη μοδα και μου το ζητανε!

      Delete
  4. Πολύ όμορφη η κουβέρτα
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρια Ελενα καλημερα και σε ευχαριστω!τα φιλια μου!

      Delete
  5. Πολύ όμορφη κουβέρτα-γοργόνα.Μήπως θα μπορούσατε να γράψετε τι νήμα χρησιμοποίησατε και πόσο (στο περίπου)γιατί θέλω να παραγγείλω το νήμα μέσω ιντερνετ.Σας ευχαριστώ πολύ!
    Μήπως έχετε και καμία ιδέα για αγορίστικη κουβερτούλα;Παραπονίεται ο γιός μου οτι μόνο για την αδελφή του κάνω ωραία πράγματα.
    Ευαγγελία

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευαγγελία μου το νημα μου ειναι ακρυλικο με μαλλι αρκετα χοντρο , νομιζω της ALIZE, κουβερτούλα αγοριστοκη θα πλέξω , θελει πιο απλο σχεδιο να ειναι, θα το εχω στο νου μου και αν κανω κατι θα το δεις η στο you tube ή στο fb , πολλα φιλια!

      Delete
  6. Χα χα, είναι υπέροχη!! Εύγε για την υπομονή σου! Καταλαβαίνεις, δεν το έχω καθόλου το θέμα βελονάκι... Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ Ευγενια μου να εισαι καλα , απο υπομομη μπολικη σε ολα! αν θελουμε ας κανουμε κι αλλιως, φιλακια!

      Delete
  7. Τυχερές όσες τα καταφέρνουν με το πλέξιμο!! Τα έβλεπα στο πίντερεστ και τα ζήλευα!! Καλό βράδυ Μαίρη μου με φιλάκια γοργονίστικα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εφη μου σαν εσενα καμμιά, πολλα φιλια να περνας καλα !

      Delete
  8. Τι τέλεια! Να, για κάτι τέτοια στενοχωριέμαι που δεν ξέρω να πλέκω...
    Φιλιά!

    ReplyDelete

I will be very glad to read your comment!