Thursday, December 1

Χιόνια πολλά!!


















Και ξαφνικά ξυπνήσαμε μια μέρα και έξω ήταν όλα άσπρα!



Για μένα , που δεν παρακολουθώ πια ειδήσεις και το τί καιρό θα κάνει, ήταν μία ευχάριστη έκπληξη να δώ όλη την αυλή μου χιονισμένη.










































Τα χριστουγεννιάτικα πλεξίματα είναι στα καλάθια μου, πράσινο του έλατου, κόκκινο της χαράς και λευκό, αυτά είναι τα κλασσικά αλλά εγώ ονειρεύτηκα ένα δένδρο για παιδάκια , σε γαλάζιο, ρόζ, εκρού, λιλά....κι ας μην έχω εγγόνια ακόμη!



















Απλά νήματα σε γλυκά χρώματα για τα μωράκια όλων των μαμάδων και των γιαγιάδων!













































Οι μπαλίτσες είναι εύκολες , αποτελούνται απο δύο κομμάτια, δύο ημικύκλια που τα ενώνουμε με άρριχτα γαιτανάκια. Δείτε το βιντεάκι μου για τις λεπτομέρειες.
https:https://www.youtube.com/watch?v=DWhn300aTlw

Εχω πλέξει και ένα αγγελάκι, λίγο πιο πολύπλοκο σχέδιο αλλά όχι δύσκολο. Αποτελείται απο κομμάτια, το κεφάλι, το σώμα , τα δύο φτερά και δύο βολανάκια για φουστίτσα.









































Στο βιντεάκι μου θα το δείτε βήμα βήμα, υπομονή να έχετε και θα γίνει πιστεύω ένα όμορφο στολίδι για το δένδρο.
























Τα χιόνια ήρθαν τόσο απότομα και δεν πρόλαβα να σώσω τον βασιλικό μου που έστεκε θαλερός τόσο καιρό. Όλο έλεγα ...τώρα θα βάλω μέσα τη γλάστρα ...ύστερα θα τη βάλω ...και με ξεγελούσε ο ήλιος και τον άφηνα έξω ...ώσπου , τον είδα σήμερα μαραζιασμένο στη μιά πλευρά, η άλλη πλευρά είναι ζωντανή, να δούμε τί θα βγεί με την περιποίηση!





















































































Εύχομαι από την καρδιά μου να έχετε καλά Χριστούγεννα, να βρεθείτε σε τραπέζια με φίλους και συγγενείς. Η αγάπη να γεμίσει τη ψυχή του καθενός μας, να αφήσουμε στην άκρη ότι μας χωρίζει.....ας θυμηθούμε ότι μας ενώνει με τους ανθρώπους γύρω μας, τις καλές μας στιγμές μαζί τους και όχι τις κακές.
Έτσι θα επικρατήσει η αγάπη μέσα μας και αυτή θα μας κάνει , πρώτα εμάς τους ίδιους και μετά τους άλλους , αληθινά  ευτυχισμένους!







26 comments:

  1. Καλό μήνα και καλό Χειμώνα,Μαίρη μου!!!Υπέροχα τα στολίδια σου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρια μου σε ευχαριστω , εσυ εκει δεν εχεις να ζηλεψεις τιποτε, μενεις στο ομορφοτερο μερος και οσα μας δειχνεις ειναι αξιοθαυμαστα, φιλια πολλα!

      Delete
  2. Καλό μήνα να χεις Μαίρη μου!! Τι καλά που σας χιόνισε!! Πανέμορφες κι οι δημιουργίες σου!! Ειδικά το αγγελάκι, μοναδικό!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαριλενα γλυκια σε ευχαριστω , καλο μας μηνα!

      Delete
  3. Καλό και ευλογημενο μηνα να εχεις Μαρία μου τι ομορφο που χιονισε εκεί; αληθεια που μενεις; ..εδώ στο Ηρακλειο Κρήτης δεν βλεπουμε χιονι..καθολου ειμαστε διπλα στην θάλασσα.
    Παντα ομορφες οι προτασεις σου στο πλεξιμο.. Χριστουγενιατικα πλεκω και εγώ αυτον τον καιρο... με βοηθας πολύ με τα βιντεακια σου...καλο χειμωνα να εχεις και καλες γιορτες με αγαπη παντα... φιλακιααααα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρουλιτσα μου τι να το κανετε το χονι εσεις εκει εχετε το καλυτερο κλιμα, να εισαι καλα , να γραφεις και να φτιαχνεις θαυμαστα οπως πάντα, σε φιλω!

      Delete
  4. Καλό μήνα Μαρία μου
    Χιόνια στην αυλή σου ε; Σε εμάς εδώ στα νότια χιονίζει σπάνια μια φορά στα δέκα χρόνια.
    Οι πλεκτές μπαλίτσες όνειρο!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελενη μου σε ευχαριστω, καλο μηνα να εχουμε, δημιουργικο για να ξεχνιομαστε , σε θαυμαζω για αυτα που κανεις, φιλια πολλα!

      Delete
  5. Καλό μήνα Μαίρη μου.
    Αν και είμαστε στην ίδια πόλη, το χιόνι δεν το είδαμε ακομη.
    Τα πλεκτά σου στολίδια, είναι υπέροχ..
    Να είσαι καλά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρενα μου εδω οπως βλεπεις το καλοείδαμε το χιονι, εσυ εκει στη Χαλκιδικη στο ομορφο χωριο σου εχεις ωραια φυση κι ας ειναι χωρις χιονι! φιλακια!

      Delete
  6. καλό μήνα Μαίρη μου ..
    πολύ όμορφα τα στολίδια σου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειρηνη μου καλο μηνα , σε παρακολουθω και βλεπω τις ομορφιες που φτιαχνεις, πολλα φιλια!

      Delete
  7. Καλο μηνα!!το τυχερη που εισαι που ειδες μια ασπρη μερα!!ζηλευουμε!
    Το αγγελακι σου καταπληκτικο!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλο μας μηνα , φιλεναδα μονο τετοια ασπρη μερα θα βλεπουμε απο δω και περα ...χα χα χα , η ζωη θελει κεφι και χαρα για να τα ξεπερναμε ολα!

      Delete
  8. Καλό μήνα και καλό χειμώνα, Μαίρη μου!!! Πω πώ χιόνια!!!! τί ωραία που είναι όλα σκεπασμένα στον κήπο σου!!! Λιγουλάκι ζήλεψα τώρα...!
    Οι πλεκτές μπαλίτσες σου είναι σκέτη γλύκα, όπως και το αγγελάκι...πολύ χουχουλιάρικα στολιδάκια!
    Καλές γιορτές να έχουμε! Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημερα αγαπημενη Μαριαννα, αχ εμεις τα χιονια κι εσυ εχεις τη θαλασσα κοντα σου ...κι εγω ζηλευω πολυ!!

      Delete
  9. Ωωωωωω, τί ωραίο που δείχνει το χιόνι! Εμείς εδώ στην Κρήτη νομίζω θα το δούμε με το κιάλι. Όχι ότι δεν κρύωσε κι εδώ ο καιρός, βέβαια. Σούπερ και οι πλεχτές σου δημιουργίες. Άντε, μπήκαμε στην τελική ευθεία για τα Χριστούγεννα, τι ωραία!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Α εσεις εκει ειστε στο παραδεισο Ευγενια μου! καλ Χριστουγεννα , φιλια πολλα!

      Delete
  10. Α, σ΄εσάς το' στρωσε για τα καλά! Εδω μόνο το δάσος είδαμε λευκό.
    Τα στολίδια είναι πανέμορφα και έχουν γύκα και παιδικότητα!
    Καλό μήνα και καλές γιορτές!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νικη μου το εστρωσε για λιγο ..καλο ηταν, καλα Χριστουγεννα γλυκια μου!

      Delete
  11. Τι όμορφες οι εικόνες με το χιόνι !!! Είστε τυχεροί που απολαμβάνετε τις αλλαγές των εποχών τόσο έντονα !!!! Τα πλεχτά σου στολίδια είναι πανέμορφα !!! Καλές γιορτές και καλό μήνα !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστω Ρανια , καλο ειναι το χιονι , σε κανει να ονειρευεσαι...καλες γιορτες σου ευχομαι με ολα τα καλα! φιλια πολλα!

      Delete
  12. Καλό μήνα! Πολύ όμορφα τα στολίδια σου, υπέροχα χρώματα.
    Καλές γιορτές με υγεία και χαρά!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελλη μου καλες γιορτες με χαρα και υγεια για ολο τον κοσμο!

      Delete
  13. Αχ, τί όμορφα! Και χιόνι και θαυμάσιες δημιουργίες!
    Τί άλλο να ζητήσουμε πια?!
    Να είσαι καλά, κούκλα μου!
    Καλές γιορτές!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιαννα μου πως χαθηκαμε , σας βλεπω στο fb , τι ομορφιες κανετε και χαιρομαι! να ειστε καλα και καλα Χριστουγεννα!

      Delete

I will be very glad to read your comment!