Friday, September 5

Μωβ ........λιλά......μενεξεδί!!







Οπως θέλετε πέστε το αυτό το χρώμα , είναι απο τα αγαπημένα μου και σε όλες τις αποχρώσεις , απο

 τα απαλό λιλά της πασχαλιάς και της ορτανσίας ....ώς το μώβ των πανσέδων ,της φρέζιας και της ανεμώνης!
















Αυτές οι τσαντούλες είναι πλεγμένες με νήμα που έφτιαξα απο ρέλια υφάσματος ελαστικού!

Και είναι έτοιμες να ταξιδέψουν ως τη Πάτρα για την έκθεση χειροποίητων τσαντών  που θα γίνει στο Αντωνοπούλειο ίδρυμα στις 11 και 12 Οκτωβρίου. Οι Αντωνοπουλίτσες οι χρυσοχέρες που έχουν και το δικό τους μπλογκ   www.antonopoulitses.blogspot.gr αφιερώνουν πολύ χρόνο και μας ενώνουν κι εμας τις μακρινές φίλες τους για την ενίσχυση των καλών σκοπών του ιδρύματος.













Και μία τρίχρωμη σε μπεζ γκρι αποχρώσεις !

























Οι τσαντούλες αυτές πλέχτηκαν πριν πολύ καιρό και με καλοκαιρινή διάθεση πριν ακόμη έρθει το καλοκαίρι, που ήρθε κι έφυγε προτού καλά καλά το καταλάβω. Μια καλή φίλη μου έχει πεί πως όταν δεν καταλαβαίνεις πώς περνά ο καιρός είναι καλό γιατι σημαίνει πως κάνεις κάτι που σου αρέσει πολύ και σε απορροφά....κρατάω αυτή την όμορφη εκδοχή και μπαίνω στις ομορφιές του Σεπτέμβρη, ενός μήνα που θεωρείται μελαγχολικός αλλά δεν είναι.

Η ροδιά στον κήπο μου έβγαλε για πρώτη φορά στη ζωή της ρόδια...μήπως μπορεί να λύσει κανείς αυτό το μυστήριο?

Και το ποδήλατο περιμένει για βόλτες ρομαντικές!

















Νέα ξεκινήματα για πολλούς όπως εμείς εδώ στα αρωματικά μας και όρεξη για δουλειά που είναι απο τα δώρα στη ζωή μας!






Να έχετε έναν πολυ γλυκό μήνα!!

65 comments:

  1. Αυτό το χρώμα, σε όλες τις αποχρώσεις του, είναι νομίζω από τα αγαπημένα όλων μας. Τι όμορφες που έγινες οι πλεκτές τσάντες με το ύφασμα! Αλλά και οι άλλες είναι πανέμορφες...η τρίχρωμη με τις ροζέττες είναι γλύκα! Συγχαρητήρια για την προσφορά σου, Μαιρούλα μου! Καλό Σεπτέμβρη και καλό φθινόπωρο, σου εύχομαι!!!! Α, η ροδιά...μήπως ήταν μικρή και τώρα έφτασε σε γόνιμη ηλικία?? Με το καλό να γευθείτε τα ρόδια της.
    Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Μαριαννα μου και νασαι καλα , λοιπον η ροδια δεν σου κανω πλακα 20 χρονια τωρα ροδια δεν ειχα δει και τωρα και βγηκε μια δευτερη απο μονη της διπλα στην αλλη και οι δυο μαζι εχουν 7-8 ροδια !! καλο σου μηνα και φιλακια!

      Delete
  2. Beautiful baskets!!
    Have a lovely weekend.

    ReplyDelete
  3. Πανέμορφες όλες Μαίρη μου!
    Κρίμα τσάντες δεν φτιάχνω. Πιτσιρίκα έφτιαχνα νεσεσεράκια από τζιν. Δεν τόλμησα ποτέ κάτι περισσότερο!
    Πανέμορφα και τα χρώματα!
    Μπράβο Μαίρη μου!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αριστεα μου ζωγραφιζε εσυ και γραφε κι εγω θα σου φτιαχνω τσαντες οσες θες....σε ευχαριστω ,φιλια πολλα και καλο μηνα

      Delete
  4. Μαίρη μου όλες οι τσάντες είναι πανέμορφες η κάθε μία με το δικό της στυλ!!!
    Συγχαρητήρια!!! Ελπίζω να έχει μεγάλη επιτυχία το μπαζάρ!!!
    Καλό μήνα
    Φιλάκια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Στελλα μου μακαρι να εχουν επιτυχια ολα οσα γινονταο ετσι για καλο σκοπο!! φιλια κια καλο μηνα!

      Delete
  5. Τι καταπληκτικές τσάντες !!!!!!
    Τα χρώματα αυτά κι εγώ τα λατρεύω !!!!!!!
    Όσο για τη ροδιά σου, έ τώρα ήρθε η ώρα της.... οι δικές μου φέτος δεν έχουν πολλά ρόδια δυστυχώς γιατί δεν θα μου φτάσουν να φτιάξω και λικέρ και σιρόπι για σαλάτες.... θα δούμε !!!!
    Καλή επιτυχία στο μπαζάρ και γεια στα χέρια σου !!!!!
    Οι τσάντες είναι πλεγμένες με βελονάκι φαντάζομαι ...... ?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρανια μη με ξεσηκωνεις ...και λικερ και σιροπι αχ μου αρεσουν αυτα , βαλε τη συνταγη να τα δουμε, σε ευχαριστω πολυ , οι τσαντες ειναι με βελονακι νουμερο 7 και το νημα ειναι υφασμα βαμβακολυκρα που εκοψα σε λωριδες 3 εκ , τις ενωσα στο κοπτοραπτη ....να ολα αυτα ξεχασα να τα πω.....τις τραβηξα για να στριφογυρισουν και να γινουν ρελι και ετσι εφτιαξα ενα μεγαλο κουβαρι και επλεξα, φιλια πολλα!!

      Delete
  6. Ti όμορφα χρώματα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστω πολυ και σενα ολα ειναι πολυ πολυ ομορφα, καλο μηνα!

      Delete
  7. Πολύ όμορφα όλα
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστω πολυ και ευχομαι ενα πολυ ομορφο μηνα!

      Delete
  8. Στα αγαπημένα χρώματα της κόρης μου...όχι πως κι εμένα δε μου αρέσει το μωβ σε όλες του τις παραλλαγές!
    Μου άρεσε πολύ και η μπεζ γκρι...όλες πανέμορφες!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εεε....ναι ειναι τα χρωματα των μικρων....κοριτσιων αυτα ....σαν εμενα , Μαρια μου σε φιλω!

      Delete
  9. Τα πιο όμορφα χρώματα πλεγμένα επιδέξια και θα ταξιδέψουν στην Πάτρα !!! Υπέροχες δημιουργίες Μαίρη μου όπως πάντα !!!
    Να έχεις ένα γλυκό φθινόπωρο
    Φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νικολ αγαπημενη σε ευχαριστω , για Πατρα μακαρι να πηγαιναμε κι εμεις αλλα....αλλη φορα, ας εχει επιτυχια η εκδηλωση τους, φιλια πολλα!

      Delete
  10. Αγαπημένα χρωματακια!
    Καλό μας ξημέρωμα!
    Φιλιά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστω Αριαδνη μου , φιλια και καλο μας μηνα!

      Delete
  11. As sacas estão lindas em trapilho!
    Por aqui as romãs já vão dando um ar da sua graça!
    Eu gosto de andar de bicicleta mas raramente o faço! Bj

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you , i wish the best for thiw month!! kisses!

      Delete
  12. Είναι όλες εξαιρετικές, τις λάτρεψα! Συγχαρητήρια!
    Καλό μήνα και χαρούμενο φθινόπωρο να έχεις, φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελλη μου να εισαι καλα κοριτσι μου στα νεα σου καθηκοντα!! φιλια πολλα!

      Delete
  13. Καλημέρα Μαίρη!! Τέλεια τα χρώματα!! Εφτιαξες πάλι μοναδικές δημιουργίες!! Μπράβο και για την προσφορά σου!! Α!! Να την χαρείτε και την ροδιά με τα δώρα της!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαριλενα μου γλυκια νασαι καλα!! φιλακια κι απο μενα πολλα!

      Delete
  14. Tρέχουμεεεεε.
    Καταπληκτικές τσάντες με φανταστικά χρώματα.θα περάσουμε να τις πάρουμε.Είναι οι πρώτες με αυτά τα ωραία χρώματα.Σε ευχαριστούμε πολύ.Καλοφάγωτα τα ρόδια σας.Κοτσύφια έχετε στον κήπο σας?Είναι το αγαπημένο τους.Εμείς αν δεν τα κόψουμε άγουρα,μας τα τρώνε όλα.Πρόσεξέ το.
    Φιλιά πολλά και καλό φθινόπωρο.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τρεχουμε πολυ!! αυτο ειναι σιγουρο! να εχετε μεγαλη επιτυχια στο μπαζαρ και να απολαυστε μετα τους κοπους του τρεξιματος σας, σας φιλω ολες εκει τις αντωνοπουλιτσες !!

      Delete
  15. Πανδαισία χρωμάτων Μαιρούλα μου!!!!!
    Πανέμορφες τσάντες!!!!!
    Να είσαι καλά!
    Πολλά φιλιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρενα μου στα ειπα τα συγχαρητηρια μου!!1 σε ευχαριστω πολυ και σε φιλω!!

      Delete
  16. Μωβ, λιλά , μενεξελί όμορφα χρώματα ακόμα πιο όμορφες οι τσάντες. Καλημέρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τετα μου σε εχαριστω πολυ , να εχουμε ενα ομορφο μηνα με δημιουργια και χαρα!

      Delete
  17. Οι τσάντες σου όμορφες, με γλυκά χρώματα, αγαπημένα. Καλό φθινόπωρο και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερινα μου ολα καλα και ο μηνας και η βδομαδα μας , να εχουμε υπομονη μεγαλη και ηρεμια, φιλια πολλα!

      Delete
  18. τα θελω ολα μπορω ??? :p
    τι ομορφες δημιουργιες , τι χρωματα !!!
    Μπραβο μπραβο κυρια Μαιρη μου
    Καλοταξιδα να ειναι για τον ιερο αυτο σκοπο

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρια μου γλυκια να σαι καλα μακαρι και να στα στειλω ολα κι εγω, φιλια πολλα και καλο μηνα !!

      Delete
  19. Είναι όλες πανέμορφες Μαιρούλα μου!
    Χιλια μπράβο!
    Τρελαίνομαι για το μωβ σε όλες τις αποχρώσεις του!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου φιλεναδα που γυρισες κεφατη και δροσερη!! σε ευχαριστω πολυ και σε φιλω!

      Delete
  20. Υπεροχες! Γεια στα χέρια σου. Καλοτάξιδες να είναι :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δημητρα μου να εισαι καλα σε ευχαριστω πολυ και καλο μηνα!

      Delete
  21. Πωπω! Τι όμορφα χρώματα!!! Είναι όλες πολύ όμορφες και γίνονται ακόμη ωραιότερες εξαιτίας του σκοπού που φτιάχτηκαν. Μπράβο κορίτσι μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστω πολυ Χριστινα μου και σε σενα ειδα πολλες ομορφες εικονες τωρα που περιηγηθηκα, καλο σου μηνα και φιλια!

      Delete
  22. Τι να πρωτοπώ...και τι να πρωτοθαυμασω.. Μαρία μου .. ποσο ομορφα τις πλεκεις και σιγουρα θα γινονται και γρήγορα αυτε οι τσαντούλες που ειναι με το υφασμα.. αλλα εμενα το ματι μου έμεινε στην πλεχτή με τα χρώματα γκρι ασπρη γαλαζια.. υπεροχη... όλες ειναι πολύ ομορφες.. για τον σκοπο που πανε.. και εγώ προσπαθω.. κατι να κανω... να είσαι καλά και να ξερεις με εχεις βοηθήσει πολύ με τα βιντεο σου.. καλό σου Φθινόπωρο.. φιλακιααααα ..!!! σε ευχαριστώ που περασες ..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρουλα μου καλημερα σου ...δεν ξερεις πραγματικα ποσο γρηγορα προχωραει το πλεξιμο με αυτο το νημα γιγας μονο που εχει φασαρια να το φτιαξεις μεγαλη, ξερω οτι φτιαχνεις κι εσυ για τη Πατρα αντε να γεμισουν οι παγκοι τους εκει, πολλα πολλα φιλια απο μενα!!

      Delete
  23. Γλυκό μου Μαράκι απίστευτο τι μου κάνεις?μόλις γύρισα κι εγώ απο διακοπές και σου εύχομαι ένα όμορφο και γλυκό φθινόπωρο με σούπερ ποδηλατάδες ρομαντικές κι απίθανες!!τα χρώματα τα πανέμορφα των λουλουδιών που χρησιμοποίησες για τις ονειρεμένες τσαντούλες σου είναι τρέλα μιλάμε ξετρελάθηκα!!τα λιλά και τα τυρκουάζ μιλάνε σε κάθε γυναίκα αλλά μου άρεσε και η άλλη με τα γήινα και γκρι που είναι και εποχής τωρινής μέσα στο φθινοπωρινό κλίμα!!σου στέλνω την αγάπη μου και άπειρα φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημερα Καιτη μου και καλη επιστροφη και πολυ ομορφα να περασει αυτος ο μηνας σου ευχομαι , αχ το ποδηλατο δυστυχως μονο το βλεπω στη βεραντα οταν καθαριζω ....θα ερθει και η ωρα του !! φιλια πολλα!1

      Delete
  24. Μαρία μου είναι όλες υπέροχες.....να σου πω όμως .......μου άρεσε περισσότερο η τρίχρωμη.....πολύ όμορφη....θα το επιχειρήσω ....είμαι βλέπεις πιο ρομαντική και αυτού του στυλ νομίζω μου ταιριάζουν καλύτερα....να έχεις καλό φθινόπωρο και καλές αποδόσεις στα αρωματικά σας..... φιλάκια...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jenny μου ευχαριστω πολυ κι εμενα μου αρεσουν και αυτα τα σβησμενα χρωματα , θα καβω βιντεακι για τη τριχρωμη σε λιγο, νασαι καλα για τις ευχες σου και φιλια πολλα!

      Delete
  25. Γεια σου Μαίρη... ανάρτηση με το αγαπημένο μου χρώμα..ομορφα όλα..και το ποδηλατάκι και η ροδιά και τα λιλά τσαντάκια σου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ δελφινακι μου εχεις δικιο το αγαπημενο σου χρωμα ...το εκλεψα !! να εισαι καλα , φιλακια!

      Delete
  26. Μαίρη μου, είσαι πολύ ενδιαφέρουσα από κάθε άποψη: προσφοράς, δημιουργίας, φωτογραφίας, χόμπι! Η ροδιά σου -όπως και η μωβ τσάντα!- μου έκλεψαν την καρδιά! Καλό φθινόπωρο :)

    ReplyDelete
  27. Καλημερα σου Πετρα μου και να σαι καλα και καλο φθινοπωρο που δεν τοθελα τοσο βροχερο με τιποτε, φιλακια!

    ReplyDelete
  28. Υπέροχα τα μενεξεδί σου, Μαίρη!!! Αλλά και τα γήινα σου "πάνε" πολύ!!! Να'χεις ένα όμορφο φθινοπωρινό Σαββατοκύριακο! Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Πεπη μου χαθηκαμε λιγο αλλα χειμωνιαζει και θα μπουμε σε καλο ρυθμο...ελπιζω...να εισαι καλα σε ευχαριστω και ευχομαι να εχουμε ζεστο φθινοπωρο!!

      Delete
  29. Oι τσάντες σου και τα ρόδια σου κλέβουνε καρδιές !!! Να είσαι καλά, να δημιουργείσ και να προσφέρεις !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστω Κλσυδια μου και καλη σας επιτυχια και φιλια!

      Delete
  30. Κοίτα να δεις που με έκανες να μου αρέσει το λιλά που γενικά είναι το χειρότερο μου...
    Πως το κατάφερες αυτό, μου λες; :-)
    Τέλειες οι τσαντούλες! Θα το δω το βίντεο γιατί με ιντριγκάρισε..
    Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειναι το χειροτερο σου εεεεε...... σε καταλαβαινω Κατερινα μου ..τωρα να ξεμπλοκαρω το βιντεακι μου .. σε ευχαριστω και σε φιλω...καλο μηνα !!!

      Delete
  31. πωπω ομορφιες καλο μηνα σπανιολα μου Μαρια χιλια φιλια !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατια μου ...αντιγυριζω τα χιλια φιλια !!!! καλο μηνα!

      Delete
  32. Πανέμορφες όλες Μαίρη μου!!!! Γεια στα χέρια σου!!!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστω Κικη μου ...φιλακια πολλα σου στελνω!

      Delete
  33. τι τέλειες που είναι όλες!!! τις αγαπώ!!!!

    ReplyDelete
  34. Υπέροχες οι τσάντες σου κ εξαιρετικό βίντεο.Μου αρέσει να δημιουργούμε με περίεργα υλικά, πράγματα χρηστικά.Έχω πλέξει με βελονάκι σπάγκο κ κερωμένο κορδόνι για τσαντάκι κ μπομπονιέρες.Μπορείς να τα βρεις στο μπλογκ μου www.o-la-lart.blogspot.gr στην κατηγορία "πλεκτό".Μ'αρέσει η δουλειά σου κ οι ιδέες σου !!!! συγχαρητήρια !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευτερπη μου σε ευχαριστω πολυ κι εμενα μου αρεσουν τα παραξενα υλικα , φτιαχνεις πολυ ομορφα πραγματα, φιλια πολλα!

      Delete

I will be very glad to read your comment!