Saturday, June 4

Αχ!!! καλοκαιράκι.....























Γειά σας και καλό Ιούνιο!!! Τί ωραίος μήνας , τι γλυκές βραδιές αυτές οι πρώτες καλοκαιρινές


 , που σε κάνουν να θές να ανοίγεις τις μπαλκονόπορτες τα βράδια και να κάθεσαι στη βεράντα , να ,μη θέλεις να πάς για ύπνο!! 
























Μιάς και δεν μπορώ να πάω πουθενά λόγω δουλειάς μια βόλτα ώς τον κήπο της αδελφής μου είναι πραγματικά αναζωογονητική. Οι γλάστρες της είναι μια πανδαισία χρωμάτων και χαίρεσαι να κάθεσαι έξω και να απολαμβάνεις αυτό το υπέροχο δημιούργημα της φύσης!















































Και μιά και βρήκα την ανηψιά μου Ιωάννα  και τη φίλη της Μαρία εύκαιρες τις έντυσα με τα πλεκτά μου και έβγαλα τις φωτογραφίες απο τη ζακέτα που πλέκω τόσο καιρό ....μόνο η Λάμψη ( το σήριαλ ) , με ξεπέρασε σε επεισόδια . Δεν μέτρησα τα βιντεάκια γι αυτό το σχέδιο, ήθελα να τη δείξω βήμα βήμα και το κατάφερα!!




















Της λείπουν βέβαια τα κουμπιά γιατί δεν έχω χρόνο να πάω να αγοράσω και έμειναν τα μαλλάκια τα τυρκουάζ που είχα βάλει για σημάδια.




















Θα χαρώ να τη πλέξετε και εσείς , ταιριάζει και σε καλοκαιρινά νήματα πολύ αυτή η πλέξη πιστεύω.


























Στο You Tube στο κανάλι μου  https://www.youtube.com/channel/UC7ptZcL9XIWpUVl1hfkgoyQ
θα βρείτε όλα τα βιντεάκια αυτής της ζακέτας.


Καλό καλοκαιράκι!!

32 comments:

  1. Υπέροχη φαίνεται η ζακέτα σου, Μαιρούλα!
    Έλα όμως που δεν πλέκω! Χα χα χα!

    Καλό καλοκαίρι και σε σένα! Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστω Μαριαννα μου που ερχεσαι απο δω και μιλαμε λιγο, να εισαι καλα και να κανεις μικρα θαυματα οπως ξερεις εσυ!

      Delete
  2. Τέλεια η ζακέτα!!! Πιστεύω και σκετη χωρίς κουμπάκια είναι ωραία!! Ούτε και γω το χω με το πλαίξιμο...βασικά δεν το έχω επιχειρήσει ποτέ!! Ο Ιούνιος είναι όπως το είπες, πολύ γλυκός μήνας!! Φιλάκια πολλά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευη γλυκια μου ετσι θα την αφησω , με τα μαλλακια , δεν προλαβαινω πια τιποτε , καλο μηνα , καλα μπανια και φιλια απο μενα!

      Delete
    2. ευχαριστώ πολύ!! έχω να σου πω πως ξεκίνησα βελονάκι...αρχικά με τη βοήθεια μιας θείας μου και έπειτα είδα βιντεάκια σου στο youtube! ετοιμάζω ένα κουβερτάκι, αυτό με τα μοτίφ!!! για να δούμε!! πολύ περιγραφικά τα γράφεις και με βοήθησαν πολύ!!! φιλιά πολλά!!

      Delete
  3. Πολύ ωραια τα λουλούδια και το ζακετακι ;)
    Καλο αρχη καλοκαιριου!!!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να εισαι καλα σε ευχαριστω, καλο μας μηνα!!

      Delete
  4. Lovely cardigan and flowers !!!
    Have a nice week !
    Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Anna, have a nice month, sunny in the heart and outside!

      Delete
  5. Τέλεια η ζακέτα, ιδανική για τις βραδυνές ψυχρούλες!!
    Εμένα βέβαια,ξεπερνα κατα πολύ τις δυνατότητές μου στο πλέξιμο...
    Με γειά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νικη μου βημα βημα ολα γινονται, σε ευχαριστω και ευχομαι καλο μηνα , χαρουμενο!!

      Delete
  6. Μεγειά και καλοφορετη να είναι, το σχέδιο όμορφο σίγουρα ταιριάζει και για καλοκαιρινά νήματα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστω πολυ , θα φορεθει το χειμωνα πια η ζακετα μου, πολλα φιλια!

      Delete
  7. Τέλεια η ζακέτα!! Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλο μηνα Κικη μου με δροσερες συνταγες απο σενα!

      Delete
  8. Πετάχτηκα στο youtube και σε απόλαυσα καθώς έπλεκες την ζακέτα!
    Είναι αλλιώς να την βλέπεις έτοιμη και αλλιώς να παρακολουθήσεις την όλη διαδικασία.
    Εύγε λοιπόν στα χρυσά σου χεράκια και εύγε στην αδελφή για τα πανέμορφα λουλούδια που δείχνουν ότι υπάρχει λουλουδο-μεράκι.
    Τις φιλούρες μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ....τι καλα , μου αρεσε το ευγε ...τι ωραια παλια λεξη , σε ευχαριστω και ευχομαι τα καλυτερα για υατο το καλοκαιρι, φιλια πολλα!

      Delete
  9. Πολυ όμορφη ζακέτα Μαίρη μου ..μπραβο σου
    καλό μηνά και καλό καλοκαίρι

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειρηνη μου σε ευχαριστω , να περασεις ομορφα οπου κι αν πας, φιλακια!

      Delete
  10. Καλό καλοκαίρι, κορίτσι μου, ξένοιαστο και φωτεινό...
    Η ζακέτα πανέμορφη και προσεγμένη αλλά και ο κήπος της αδελφής σου χάρμα οφθαλμών!!!
    Φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φιλια μου ηρεμια και χαρα να εχουμε μεσα μας και με λιγα λουλουδια αισθανομαστε ομορφα, πολυ κουραση αλλα ...αντεχουμε, φιλια απο μενα με αγαπη!

      Delete
  11. Καλό καλοκαίρι Μαιρούλα!!! Θαυμάζω την φοβερή ικανότητα σου στο πλέξιμο.Υπέροχη αυτή η ζακέτα με την πολύπλοκη πλέξη!!!! Φιλάκια καλοκαιρινά με αγάπη

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εφη μου να εισαι καλα, πολυ ευκολη πλεξη στα αληθεια και για αρχαριους, μη νομιζεις , δεν ειναι το μυαλο μου για δυσκολα και στο πλεξιμο, σε φιλω !

      Delete
  12. Και η ζακετούλα και τα λουλουδάκια είναι πανέμορφα!!!
    (Μου άρεσε η σύγκριση με τη Λάμψη! χαχα!)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιαννα μου καλο καλοκαιρι ευχομαι με πολλη δουλεια , ξερω οτι τρεχετε με πολλα ιβεντς....φιλακια πολλα!

      Delete
  13. Πολύ όμορφη
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
  14. Καλησπερα .Να και μια ελληνιδα που ανεβαζει βιντεακια ολοκληρα!!Πολυ ωραια η ζακετα !!
    Στο fb ειμαι Κατερινα Σιλεου
    Παρακαλω αν θελετε ...θα ηθελα να σας ρωτησω κατι .Ευχαριστω

    ReplyDelete
  15. Καλησπέρα, θέλω να πλέξω αυτή τη ζακέτα. Στο βίντεο λέτε ότι θα γράψετε αναλυτικά την αφαίρεση και προσθήκη πόντων. Πού μπορώ να τα βρώ αυτά αναλυτικά? Ευχασριστώ πολύ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εχω γραψει τις μειώσεις στο βιντεάκι με τη μασχάλη και στο βιντεακι με τη λαιμουδια, ειναι μέσα στο βιντεακι σαν annotation οποτε την στιγμη που κανω τη μειωση τοτε βγαινει

      Delete
  16. Γεια σου θα βρεις πως πλεκεται στο κανλι μου στο you tube , εδω ειναι το 1ο βιντεακι και εδω εχω γραψει και τους ποντους που βαζεις και εχει βημα βημα νομιζω 5 ή 6 βιντεακια https://www.youtube.com/watch?v=bLxBRNplDok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ αλλά επειδή χρησιμοποιώ διαφορετικό νήμα και βελόνες (νο 5), μπορώ να έχω τις διαστάσεις σε εκατοστά?

      Delete

I will be very glad to read your comment!