Saturday, April 29

Στην εξοχή για ένα πίνακα ζωγραφικής !





Σήμερα είμασταν βόλτα μια μεγάλη παρέα στο βουνό εδώ στο Ωραιόκαστρο.  



Κανά δυό χλμ ψηλά , είναι το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία και εκεί πήγαμε για να βγάλουμε μια φωτογραφία την οποία μας ζήτησε ο Αναστάσης για το νέο έργο του . Είμασταν λοιπόν τα 7 μοντέλα που πόζαραν με ρούχα εποχής , άλλες με μαύρα ρούχα σαν πρωταγωνίστριες αρχαίας τραγωδίας ....άλλες με αέρινα εκρού, μέσα στο ωραίο πράσινο της ανοιξης. 
Θα σας πώ περισσότερα γι αυτό παρακάτω , αφού σας δείξω και το νέο μου σάλι ...ηλιαχτίδα!

Η Μαρία που μαζί με την Ιωάννα είναι η ψυχή του Spectral ήταν στο βουνό μαζί μας έγινε και το μοντέλο μου πάλι και με το όμορφο χαμόγελό της έκανε το σάλι μου να μοιάζει πραγματικά πολύ όμορφο!





Αυτό το κίτρινο μόλις το πρωτόδα στο ράφι μου τράβηξε το βλέμμα. Σε όλα τα πράγματα έτσι είμαι, πολύ γρήγορα κάτι ξεχωρίζει στην προτίμηση μου, είτε είναι ρούχο, είτε διακοσμητκό . Στα νήματα συνήθως τα θέλω όλα αλλά τώρα στα καλοκαιρινά οι νέες αποχρώσεις, δροσερές, με κάνουν να ονειρεύομαι πιο πολύ απο ότι τα χειμωνιάτικα χρώματα.





Κίτρινο βαμβακερό baby νήμα πολύ απαλό και ευκολοδούλευτο, με βελονάκι νούμερο 4,5 . Το σχέδιο αρχίζει απο τη μύτη κάτω και μεγαλώνει σιγά σιγά δημιουργώντας ρόμβους. Χρειάζεται λίγο μέτρημα στην αρχή , στις πρώτες 15-20 σειρές και μετά το μαθαίνει κανείς εύκολα και μετά βοηθιέσαι και απο τις προηγούμενες σειρές  και πλέκεις.















Κίτρινο του ζεστού ήλιου....έτσι μπήκε στο μυαλό μου και αμέσως πήρα 4 κούκλες , για να τις έχω , χωρίς σκοπό.












Αυτό το καιρό μου έχει κολλήσει το τρίγωνο, δεν ξέρω γιατί, ίσως γιατί βλέπω και στις ομάδες πολλές να πλέκουν εσάρπες όμορφες και ζηλεύω!

Έτσι μια εσάρπα ξανάρχισε....Θα σας γράψω το σχέδιο αναλυτικά και θα κάνω και βιντεάκι. Σήμερα βιάστηκα να τη φωτογραφίσω ενώ δεν έχει τελειώσει ,,,όπως και τη εκρού ζακέτα μου και ενώ φωτογραφίζαμε κρύβαμε και το νήμα που φαινόταν να έρχεται απο το κουβάρι....κλασσική Μαίρη...ανυπόμονη...εεε αφού βρήκα το μοντέλο αν το αφήσω και να τη ψάχνω μετά?




Πίσω στη λήψη για τον πίνακα λοπόν .....

Αναπαριστούμε ένα πίνακα του Γκόγια , θα βγεί μια φωτογραφία που θα γίνει πίνακας μετά , είναι η χρήση της τεχνολογίας στην τέχνη ...κάποτε θα έπρεπε να ποζάρουν όλοι μαζί για ώρες στον ζωγράφο ....τώρα αποθανατίζονται σε μιά φωτογραφία!








Η ντουλάπα της αδελφής μου έκρυβε τελικά ότι χρειαζόμασταν .....σωστό βεστιάριο και έτσι διαλέχτηκαν τα ρούχα για τη καθεμιά , μέρες πρίν.


Μαντήλες , γυαλιά και καζούρα!!







Οδηγίες .....απο τον Αναστάση που τον έτρωγε και το άγχος άν θα βγούμε όπως μας ήθελε και εμείς να μιλάμε , να κουνιόμαστε ....όχι πιάστηκε το πόδι μου η μία.....όχι καθήστε να τελειώνουμε η άλλη......... όχι τα παιδάκια που ήταν κι αυτά μοντέλα να κυνηγάνε μια χελωνίτσα του βουνού.....καλά περάσαμε !






Με τα κινητά ανά χείρας και τις μαντήλες στα μαλλιά πρέπει να είμασταν μια ....απόκοσμη εικόνα για όσους περνούσαν απο εκείνο το σημείο.






Τέλος ...ότι έγινε έγινε.....θα δούμε στο σπίτι πώς βγήκαμε τελικά!





Η μέρα συννέφιασε αλλά αύριο περιμένουμε ήλιο ξανά και εύχομαι να περάστε όλοι μια χαλαρή, χαρούμενη Πρωτομαγιά!

14 comments:

  1. το σάλι υπέροχο . Το κίτρινο δύσκολο χρώμα αλλά σε αποζημιώνει με την ζεστασιά του και την φωτεινότητά του . Περιμένουμε το σχέδιο . Οι φωτογραφίες σου υπέροχες!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Δεσποινα και χαιρομαι που σε γνωριζω , διαβασα που ξεπαιδιασες και αρχισες να κανεις αυτο που σου αρεσει...ολες τα ιδια κανουμε. θα τα λεμε, φιλια πολλα!

      Delete
  2. Φαίνεται πως το διασκεδάσατε πολύ!!
    Το σάλι είναι υπέροχο!Και το χρώμα τόσο όμορφο!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρια μου πηγα αγκομαχωντας αλλα τελικα ηταν διασκεδαστικα! φιλια πολλα σου στελνω!

      Delete
  3. Πρέπει να περάσατε καταπληκτικά! 'Οσο για το σάλι σου είναι πανέμορφο!!!
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κικη μου καλο μηνα με πολυ έμπνευση για δροσερα γλυκα !

      Delete
  4. Πολύ όμορφο το κίτρινο σάλι σου, Μαιρούλα!!!
    Τι ωραία εμπειρία πρέπει να ήταν αυτή με το ποζάρισμα!!!
    Πές μας λίγα λόγια για τον Αναστάση και το έργο του!
    Καλό μήνα να έχεις!
    Φιλάκια πολλά!
    ΥΓ. Χάρηκα που σε είδα στην φωτό, και μόλις επέστρεψα από μιά βόλτα και στα άλλα σου blogs. Μπράβο σου που τα καταφέρνεις όλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα Μαριαννα και καλο μας μηνα , ο Αναστασης ...πρεπει να του κανω μια αναρτηση....http://anastasisstratakis.wix.com Aυτη ειναι η σελιδα του, εχει φοιτησει στη Καλων Τεχνων στη Θεσσαλονικη και έχει σπουδασει και γραφιστική, μας εχει κάνει όλη τη παρουσιαση μας στα βοτανα μας, στη www.tzekosorganicherbs.com απο το σαιτ, τις φωτογραφιες , τις συσκευασιες, ολα και τωρα κανει ενα πινακα του Γκογια και θα τον ζωγραφισει αλλα απο αλλη σκοπια , μας τα εξηγησε λιγο τι θα κανει αλλα σηκωνει αναλυση αυτο. Θελω να με συμβουλευσεις να παρω μια φωτογραφικη μηχανη αλλα οχι πολυ ακριβη αλλα ουτε και αυτη των 70 ευρω που εχω που δεν κανει τιποτε , φιλακια!

      Delete
  5. Πολύ όμορφο το σαλι
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo μηνα , με χαρα ανοιξιατικη!

      Delete
  6. Replies
    1. Αλεξανδρα , νεα φιλη μου καλο μηνα να εχεις! πολυ ωραια η σελιδα σου το Θεατρο!!

      Delete
  7. Καλο μηνα!!!
    Περιμενουμε να δουμε την τελικη φωτογραφια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λιτσα μου ναι καλα λες , θα την ανεβασω στην επομενη αναρτηση, καλο μηνα!

      Delete

I will be very glad to read your comment!