Sunday, May 24

Μια όμορφη μέρα!























Ήταν πριν σχεδόν ένα μήνα που οι άντρες πήγαν για ψάρεμα , κάτι που συζητούσαν για πολύ καιρό

 αλλά μια οι δουλειές, μια ο καιρός και τα σχέδια αναβάλλονταν . 

































'Ηρθε όμως η σωστή στιγμή και μετά απο προετοιμασίες....... ξέρετε , πετονιές δολώματα, αδιάβροχα, σαγιονάρες, βάρκα και μηχανή ελεγμένα καλά και τρόφιμα απαραίτητα, σάντουιτς , μακαρόνια , λάδι , σάλτσα και σκόρδα....χωρίς τα σκόρδα δεν πάνε πουθενά, εδέησαν να μας αφήσουν για ένα Σαββατοκύριακο ήσυχες τις γυναίκες του σπιτιού.























Επειδή έχω πάει κι εγώ, πολύ παλιά για ψάρεμα σας λέω ότι είναι υπέροχα μέσα στη θάλασσα και καλά να περνάνε όσοι πηγαίνουν!

Και τα κατσικάκια εκεί κοντά να βόσκουν δίπλα στη θάλασσα!






















Εγώ ....όπως στις ελληνικές ταινίες ...στο μουράγιο. Όχι περιμένοντας αλλά πλέκοντας σας δείχνω τα σκυλάκια μου , εύκολα και  γρήγορα είναι όμορφα για μπρελόκ ή για δωράκια μικρά.












































Γειά σας και να περνάτε καλά!



33 comments:

  1. Α, με το ψάρεμα και τα ψάρια δεν τα πηγαίνω καθόλου καλά, αλλά τα πλεχτά σκυλάκια σου τα βρίσκω χάρμα!!!
    ;-)
    Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αααα εσυ νησιωτοπουλα μου ουτε τα τρως? τσ τσ τσ.....ντροπη!!! Γιαννα μου φιλια πολλα πολλλα!!

      Delete
  2. Έφερε καλά απότελέσματα το ψάρεμα ???
    Τα σκυλάκια σου πανέμορφα !!!!
    Καλή εβδομάδα !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι ναι , λιθρινακια , πεντανοστιμα Ρανια μου αλλα πολλες φορες κουβαλανε αυτα τα ψυγειακια και τα γυρνανε σχεδονα αδεια χι χι χι ...πεφτει δουλεμα τοτε!!! φιλια πολλα!

      Delete
  3. Κάποτε πηγαίναμε και εμείς για ψάρεμα αλλά με καλάμι από έξω.Την εποχή λοιπόν εκείνη είχα ευχαριστηθεί πλέξιμο με το βελονάκι όταν ψάρευαν ο σύζυγος με τα παιδιά.Τα σκυλάκια σου είναι πανέμορφα και πολύ χαριτωμένα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερινα μου σε καταλαβαινω απολυτα , το πλεξιμο στη παραλια μου αρεσει πολυ και μη φανταστεις παλια λογω δουλειας ποτε δεν επλεκα τωρα το θυμηθηκα ξανα , με το μπλογκ και τωρα παιρνω παντου, οπου χρειαζεται να περιμενω, τις βελονες με το καλωδιο που ειναι κοντες και βολευουν και η ωρα περναει ευχαριστα, καλη βδομαδα!!

      Delete
  4. Κάποτε μας είχε πιάσει μανία με το ψάρεμα, αλλά μέναμε στην Κεφαλονιά...ένα καλοκαίρι δε, σχεδόν κάθε απόγευμα πηγαίναμε για ψάρεμα, αλλά με πετονιές απλές..
    Φάγαμε πολλά ψάρια εκείνο το καλοκαίρι...χαχα!!
    Κολλάς άσχημα με το ψάρεμα...ειδικά όταν "τσιμπάει" το ψαράκι!
    Τώρα πάντως κόλλησα με τα σκυλάκια σου που είναι πανέμορφα!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Από την παραλία ψαρεύαμε..μη φανταστείς πως είμαστε θαλασσόλυκοι...χαχα!

      Delete
    2. Κι εγω Μαρια μου απο τη παραλια αλλα και με βαρκα αργοτερα, κολλας ετσι? το καλυτερο ειναι που αισθανεσαι σαν να πηγαινεις σχολικη εκδρομη, χαμος!!! και το τσιμπημα σε κραταει εκει με τις ωρες!! φιλια πολλα!!

      Delete
  5. Η θάλασσα μου αρέσει το ψάρεψα όμως, όχι.
    Τα σκυλάκια σου είναι πολύ χαριτωμένα.
    Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρενα μου και εγω τρελλαινομαι για θαλασσα , ας μας φερνουν και ψαρακια οι αντρες , μια χαρα! φιλακια!

      Delete
  6. Πωπω υπέροχα τα σκυλάκια σου Μαίρη μου !!! Αλλά να σου πω την αλήθεια μου το ψάρεμα δεν θα το έχανα !!!! Λες και είμαι στη βάρκα τώρα!!!
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλάκια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νικολ μου δεν φανταζεσαι πώς ξεδινουν ! τους ζηλευω αλλα ζηλευω και το χωριο σου, καλη βδομαδα και σε σενα !

      Delete
  7. Πολύ όμορφα όλα
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τωρα που εστρωσε ο καιρος ολα ομορφα εινια , γλιτωσαμε απο τα κρυα, φιλια πολλα!

      Delete
  8. Τι ωραία... το ψάρεμα σε χαλαρώνει! Πήγαινα κι εγώ παλιά, αλλά ψάρευα με πετονιά απέξω, όχι με βάρκα (ήθελε άδεια μου είχαν πει και δεν είχα αξιωθεί να βγάλω).
    Τα σκυλάκια σου φοβερά!
    Καλά να περνάτε, φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελλη μου κι εσυ ψαρεμα εεε......ειναι χαλαρωτικο πραγματικα, πιο καλο απο το πλεξιμο, χορταινει και τα ματια ομορφες εικονες, φιλακια πολλα!

      Delete
  9. Εμενα το ψαρεμα ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ αφανταστα...!!!
    Πεντε λεπτα να βλεπω καποιον να ψαρευει...
    Ανεβαζω πιεση...!!!
    ΙΣΩΣ γιατι..Οι πολυ κολλητοι μου φιλοι και συγκενεις...Οπως και ο γιος μου ..Εχουν ΚΟΛΛΗΜΑ με το ψαρεμα...Και οταν βρισκονται ολοι μαζι...
    ΟΛΟ αυτα συζητανε...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και πώς τους ξεφυγες εσυ κε Μαχαίρη μας και δεν κόλλησες! τον καταλαβαινω το γιο σου, εδω να ακουσεις συζητησεις....μερες πριν, τι σχεδια καταστρωνουν για το πού θα πανε ακριβως , τι ωρα θα φυγουν , καλα, αυτο ειναι και το καλυτερο ισως , η προετοιμασια, να ειαι καλα και να περνας καλα με το γραψιμο, εσυ για εκει εισαι!!

      Delete
  10. χεχε!! Μια χαρά σε βρίσκω με τα σκυλάκια σου Μαίρη μου!! Το βαριέμαι το ψάρεμα!! Ασε που πια δεν θέλουν και μαζί τους γιατί τους έβαζα τα ψάρια πίσω στην θάλασσα!!! Χιχιχι!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά και καλή βδομάδα να χεις!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ααααα σωστη !! κι εγω τα λυπαμαι τα καημενα, αλλα ειναι οικολογοι οι δικοι μου, αν ειναι μικρουλι ψαρακι το πετανε παλι μεσα, Μαριλενα μου σε φιλω και ευχομαι καλη βδομαδα!

      Delete
  11. Mαίρη μου, καλή σου μέρα!
    Χάρηκα που σε είδα σε μένα, είχα καιρό να περάσω απο δώ, και θα σου γράψω πρώτα για την προηγούμενή σου ανάρτηση, που είναι τόσο κοντά σε μας γεωγραφικά.
    Πρώτα πρώτα, σου προτείνω:το καλοκαίρι που έρχεται,μην το προσπεράσεις χωρίς μια διαδρομή με καραβάκι στο γυρο του ΑΓ. ΌΡΟΥΣ.Είτε απο την Ουρανούπολη, είτε απο τον Όρμο ΠΑΝΑΓΙΑΣ στη Βουρβουρού, γίνονται καθημερινά δρομολόγια.Και να σε ευχαριστήσω γιατί πρώτη φορά βλέπω τους αγγέλους!
    Τα πλεκτά σκυλάκια σου όμορφα!
    Καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!!!!!φιλιά!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. Κι εσυ να περνας Μαιρούλα μου καλά,που περνάς απ οτι βλέπω ακι πολύ σωστά πράττεις! Εκαστος στο χόμπυ του κι εμείς στο μουράγιο πλέκοντας
    Φιλάκια πολλά γλύκα

    ReplyDelete
  13. Βάλε με σε μια βάρκα και άσε με εκεί! Λατρεύω τη θάλασσα!
    Υπέροχες οι δημιουργίες σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αλλος με τη βαρκα μας! !! ελα να ψαρεψουμε Κατερινα μου!

      Delete
  14. Ομορφη και η διαδικασία προετοιμασίας πριν το ψάρεμα!!! Είναι πάντα πολύ όμορφα μεσοπέλαγα δεν πλήττεις ποτέ.Το΄χω κάνει μερικές φορές και έμεινα ενθουσιασμένη. Αλλά κι εσύ με το αγαπημένο σου χόμπυ φαντάζομαι να μην πλήττεις ποτέ!!! Φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
  15. Πανέμορφα τα σκυλάκια σου!!! Υπέροχη η πλανεύτρα η θάλασσα!!! Να περνάς όμορφα, Μαίρη μου!! Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να'χεις!!

    ReplyDelete
  16. Ομορφα όλα , να περνάς πάντα όμορφα

    Καλημέρα και καλό μήνα. Ελπίζω να σε βρίσκω καλά. Μου λείψατε.
    Αν θέλεις , διάβασε αυτό
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2015/07/blog-post.html

    ReplyDelete
  17. Σαν αλλη Πηνελόπη.. περιμενοντας πλεκεις ...περιμενονοντας τον Οδυσέα σου... έτσι σε φανταστηκα με τοσο ομορφα που αξοιποιησες τον χρόνο σου περιενοντας,, τον ψαρα σου...τα σκυλακια - μπερλοκ ειναι πολύ ομορφα.. εστω και αργα περναω απο εδώ Μαίρυ μου πλλλες φορες εχω βοηθηθεί με τα βιντεο σου .. να είσαι καλα .. σε ευχαριστω πολύ φιλακιααααα!!

    ReplyDelete
  18. Χρόνια σου πολλά Μαίρη μου!!! Με υγεία και όρεξη για δημιουργία!! Να σαι καλά και να περνάς όμορφα!! Καλό καλοκαίρι!! Φιλάκια πολλά!!!

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Καλησπέρα υπέροχες ιδέες!!!!τα σκυλάκια έχουν κάπου οδηγίες είναι καταληκτικάαα!!!!ευχαριστώ...

    ReplyDelete

I will be very glad to read your comment!