Monday, December 25

Χριστούγεννα και φέτος!





Είναι πραγματικά αλήθεια ότι καθώς μεγαλώνουμε ο χρόνος περνά πιο γρήγορα, εγώ έτσι καταλαβαίνω, για πότε ήρθαν τα Χριστούγεννα ενώ στο μυαλό μου είναι πολύ κοντά ο Αύγουστος.....







Έπλεξα κάποια εύκολα χριστουγεννιάτικα σχέδια , ένα φιόγκο απλό κατακόκκινο, βελανίδια και φύλλα βελανιδιάς, αστέρια , μικρά σχέδια και τελικά βρήκαν το σκοπό τους. 
Στο πατρικό του άντρα μου βρήκαμε τις γυάλες του παππού και απο καιρό τις είχαμε κουβαλήσει στο σπίτι .









Σε αυτές έβαζαν λάδι και γινόντουσαν θεόβαρες!
Το θυμάμαι καλά αυτό γιατι αρκετές φορές τις κατεβάζαμε απο το ντουλάπι της κουζίνας όπου τις φυλούσαν για να γεμίσουμε λάδι τα μικρότερα μπουκάλια.
Έτσι όμορφες και πράσινες που τις είδα,σκέφτηκα να τις στολίσω και τις έβαλα στο πρεβάζι του παραθύρου της κουζίνας, πιστεύω ότι είναι απο τα καλύτερα στολίδια, μιας και κουβαλάνε και όμορφες αναμνήσεις μαζί τους.Αναμνήσεις απο ανθρώπους που έφυγαν , απο τραπέζια οικογενειακά χαρούμενα, απο τα νιάτα μας.

Πολλά αντικείμενα λοιπόν απο τα παλιά σπίτια είναι δεμένα με μάς γιατι με ένα τρόπο τα ζήσαμε και τα αγαπήσαμε.
Ξέρετε ...αυτές ήταν οι δουλειές που ζητούσαν απο τους μικρότερους οι μεγαλύτεροι..να κατεβάσουμε τις κουρτίνες για πλύσιμο ή να τις κρεμάσουμε ξανά , ήταν ψηλοταβανα τα σπίτια και έπρεπε να τεντωθει καλά ακόμη και ένας ψηλός άνθρωπος πάνω στη σκάλα.
Να πάμε έξω στο δροσερό ντουλάπι που είχε ο παππούς - ο πεθερός μου κάτω απο τη σκάλα , μέσα στη πέτρα χτισμένο και να βγάλουμε απο το πήλινο πυθάρι τουρσί ή απο το διπλανό πυθάρι παστά κεφαλόπουλα που έφτιαχνε ο ίδιος.
Και αυτά τα πυθάρια μας συντροφεύουν πιά.






Στον κήπο τα βασιλικά μου ακόμη αντέχουν πράσινα και περιμένω να καφετίσουν τα άνθη τους για να μαζέψω τους σπόρους....





Σπόρους μαζεύω και απο όλες τις γλάστρες , είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο πώς φυτρώνουν την Άνοιξη!















Χειροτεχνίες όλων των ειδών σε ένα νοικοκυριό , όλα με τα χέρια και το μεράκι μας γίνονται και όσο μεγαλώνουμε τόσο κάνουμε πράγματα σαν αυτά που βλέπαμε να κάνουν οι γονείς μας.
 Το συζητάμε συχνά αυτό μεταξύ μας τώρα τα παιδιά , μα πώς κάνω εγώ τώρα? Εγώ? Ποτέ δεν θα φανταζόμουν ότι θα ....πηγαίνω τόσο στην εκκλησία λέει ο ένας....ότι θα φτιάχνω ελιές...'οτι...πολλά μικροπράγματα που νομίζεις ότι με τα χρόνια,σιγά σιγά μπαίνουν μέσα σου και λίγο λίγο βγαίνουν....










Και λίγο πρίν τα Χριστούγεννα μαζέψαμε και όλα τα ρόδια και όπως οι παλιοί τα φυλάξαμε σε δροσερό και σκιερό μέρος να αντέξουν ώς τώρα!









Καλά Χριστούγεννα !!



18 comments:

  1. Καλά Χριστούγεννα.
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Μαρία Έλενα μου, καλές γιορτές με χαρά στο σπιτικό σου!!

      Delete
  2. Υπέροχα τα παλιά αντικείμενα που κουβαλάνε τόσες αναμνήσεις.
    Καλές γιορτές με υγεία και χαρά!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ και εύχομαι καλή χρονιά με όλα τα αγαθά!!!

      Delete
  3. Καλά Χριστούγεννα
    Χαρούμενες Γιορτές!

    https://dinamighty.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές!!! Πιστεύω κάθε χρόνο ευχόμαστε πιο ουσιαστικα κι από μένα ευχές για μια όμορφη χρονιά!!

      Delete
  4. Μια ακόμη χρυσοχέρα στη τρυφερή μας μικρή κοινωνία ήρθε να φέρει πολλά γιορτινά χαμόγελα! 😊
    Τα βελανίδια σου, ξεχώρισα και φυσικά και όλα τα αντικείμενα που στόλισες τόσο καλόγουστα! 🌟 🌟 🌟

    ΑΦιλάκια με ευχές για υπέροχες ζεστές γιορτές! 😍 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ααα πολύ σε ευχαριστώ, τρυφερή μικρή κοινωνία !!! ωραία σκέψη! Είμαστε όλοι και όλες εδώ για να μοιραστούμε χαρά από τη δημιουργία, εύχομαι όλα τα καλά με τη νέα χρονιά!!

      Delete
  5. Τι όμορφη και αυτή η ανάρτησή σου Μαιρούλα!!! Υπέροχη και πολύ συγκινητική η ιδέα σου να στολίσεις τις πράσινες γυάλες του παππού!!! Κι εγώ έμπηξα σε μία μεγάλη ένα κλαδί και στα κλαδάκια του κρέμασα όλα τα πλεκτά, κεντητά, ζωγραφιστά ή με ντεκουπάζ στολιδάκια που έχω λάβει ή που έχω φτιάξει μόνη μου. Όπως επίσης έχω κι ένα πήλινο πυθάρι της αδελφής της γιαγιάς μου! Καλά που ανέφερες και τους σπόρους! Τα βασιλικά μου είναι γεμάτα και θα τους φυλάξω κι εγώ για την άνοιξη. Τα πλεκτό σου είναι πανέμορφα, τόσο τα βελανίδια, όσο και ο φιόγκος.
    Ελπίζω να πέρασες όμορφα τα Χριστούγεννα με τους αγαπημένους σου και εύχομαι ο νέος χρόνος να σας φέρει ότι καλλίτερο!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαριάννα μου πραγματικά χαίρομαι να σε διαβάζω και πολύ σε ευχαριστώ!!! Οι σπόροι με έσωσαν φέτος ειδικά αυτοί του αγιορείτικου Βασιλικού!! Εσύ εκεί έχεις όμως τον κήπο των θαυμάτων κρατά σπόρους από όλα . Εύχομαι η νέα χρονιά να μας φέρει απλά ανθρώπινα δώρα!!! Φιλιά πολλά!!

      Delete
  6. Χρόνια πολλά με Υγεία, Ευτυχία και πολλές δημιουργικές στιγμές!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λίτσα μου καλή χρονιά με ότι ποθεί η καρδιά σου!!

      Delete
  7. Όμορφες αναμνήσεις συνοδεύουν την ανάρτηση σου,μαζί με υπέροχες,χριστουγεννιάτικες δημιουργίες!!!!
    Καλές Γιορτές!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρία μου καλή χρονιά με πολύ αγάπη και ευτυχία!!!

      Delete
  8. Πολύ όμορφα όλα
    Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία
    http://purple-delfinaki-sunset.blogspot.com.cy/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ααα δελφινάκια μου σε ευχαριστώ και εύχομαι και σε σένα καλή χρονιά!

      Delete
  9. Αυτες οι ομορφες στιγμές με την οικογένειά μας Μαιρη μου είναι οτι ομορφότερο έχουμε.. παντα έτσι ομορφα να περνας...
    Μπορώ εστω και τωρα καθυστερήμενα να σου στείλω ευχες;
    Να έχεις μια ομορφη χρονια γεματη υγεια πολύ αγάπη γυρω σου με πολλα χαμόγελα λκαι πολλες όμορφες πλεχτες δημιουργίες..!!
    Περασα να δω τα πλεχτα σου.. και ειδα πόσο ομορφα πραγματα έχεις φτιάξει φίλη μου..γεια στα χερια σου..παω τωρα να θυμηθω μια πλεξη που ειχες βαλει για μια πλεχτη τσαντα...και ενω την έχω κανει σε πλεχτα για κινητό.. την έχω ξεχασει..χα..χα..το γήρας δεν ερχεται μόνο του...φιλακιαααα!!

    ReplyDelete
  10. wonderful old objects we carry so many memories.
    good feasts with health and joy!

    หนังเกาหลี

    ReplyDelete

I will be very glad to read your comment!