Wednesday, August 30

Με ένα σάλι στη πλάτη!




Ο Αύγουστος φτάνει στο τέλος του και ήδη το νοιώθουμε στην ατμόσφαιρα! Μας έβρεξε λίγο 


και κρυώσαμε . Το  κίτρινο σάλι μου, που έχω πλέξει απο την άνοιξη ήταν το σωτήριό μου, για όλα τα δροσερά βράδυα του καλοκαιριού!
Ο αυχένας μου είναι τόσο ευαίσθητος , θέλω κάτι να τον καλύπετει ακόμη και στις μικρές αλλαγές θερμοκρασίας και πάντα έχω ένα πλεκτό σε μιαν άκρη.







Σας δείχνω την κίτρινή εσάρπα μου που έπλεξα με βελονάκι νούμερο 4 και νήμα baby βαμβακερό της ALIZE , ένα πραγματικά απαλό νήμα . Θα σας δείξω το σχέδιο σε βιντεάκι. Το νήμα μου άρεσε τόσο που το έχω πάρει σε όλα τα χρώματα που βρήκα, σε τυρκουάζ έπλεξα μία κουβερτούλα, σε βεραμάν μία ζακέτα , τώρα με περιμένουν το ροζ , το φουξ και το εκρού!!





















Στον κήπο τα βασιλικά μου είναι τέλεια, μάζεψα φύλλα για τα χειμωνιάτικα πέστο! Θα μαζέψω και σπόρο για τις νέες μου γλάστρες , για του χρόνου, έτσι έκανα φέτος και δεν αγόρασα φυτά.











Μέσα στις βιγκόνιες λίγος μαιδανός ανθίζει ακόμη και με βολεύει αφάνταστα να κόβω απο κεί για το φαγητό.



Έτσι κυλούν οι μέρες γεμάτες απασχόληση.
Όλοι οι μήνες μου είναι ευχάριστοι, παλιά ήμουν πιό επιλεκτική. Τώρα καθώς μεγαλώνω και αισθάνομαι ότι ο χρόνος είναι πολύτιμος , βλέπω τον κόσμο με άλλα μάτια, σε κάθε αλλαγή βρίσκω κάτι καλό, δεν πειράζει κι ας χαλάσει ο καιρός , θα καθήσουμε στη βεράντα με τις ζακέτες μας και θα μιλάμε πλέκοντας. Δεν πειράζει κι ας μην πάω πουθενά, πολλές φορές τα δήθεν πρέπει είναι αυτά που μας μελαγχολούν που μας δημιουργούν τεχνητές ελλείψεις.


Συμμάζεψα όλα τα βαμβακερά μου νήματα να δώ τί θα κάνω με αυτά. Κουβερτούλες μπεμπέ πλέκω με βαμβακερά νήματα και το χειμώνα.







Κάθε μέρα είναι μια μέρα χαράς, είμαστε γεροί και είμαστε στα σπίτια μας,έχουμε  τόσα πολλά μικρά πράγματα  για να κάνουμε και να γεμίσουμε χαρά μέσα μας! 














Θα σας δείξω και αυτή τη μπορντούρα με τα μπαλάκια που δίνει στο τελείωμα μια παιχνιδιάρικη όψη και είναι εύκολη πολύ!









Περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία να πάω για δυό μέρες στη θάλασσα που αγαπώ τόσο πολύ και δεν μπόρεσα ούτε να τη δώ φέτος. Αν πάω θα είμαι ευτυχισμένη ....κι αν δεν πάω πάλι το ίδιο θάμαι! 
Να είστε καλά!

9 comments:

  1. μου αρεσει η εσάρπα σου πολύ και ακόμη περισσότερο μου αρέσει "η φιλοσοφία σου"....νομίζω ότι μεγαλώνοντας καταλαβαίνουμε ότι πρέπει να "ζήσουμε" την κάθε μέρα έτσι όπως μας δίνεται και να ανακαλύψουμε κάτι όμορφο σε αυτήν όσο άσχημη και να ήταν! Εύχομαι να καταφέρεις να πας στη θαλασσα!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Litsa μου γεια σου , ναι να ζησουμε τη καθε μερα μας , ετσι προσπαθουμε , οσο μπορουμε να τα καταφερουμε, φιλακια!

      Delete
  2. το σαλι ειναι πανεμορφο, ομοιως κι εσυ
    καλο μηνα!!

    ReplyDelete
  3. Α, τί όμορφο που είναι!!! Και η μπορντούρα πολύ τσαχπίνικη!
    Κορίτσι μου, κάτι οι φωτογραφίες του κήπου, κάτι οι αποχρώσεις στα νήματα, μου βγαίνει αυθόρμητα να σου ευχηθώ καλή άνοιξη!!!
    ;-)
    Καλή σεζόν, Μαιρούλα μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
    ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  4. Kaλη Ανοιξη Γιαννα μου!!! απο τρελλα καλα παμε οι διδυμοι!!φιλακια!

    ReplyDelete
  5. Υπέροχο σάλι σου πάει και το χρώμα τέλεια!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστω Κατρινα μου, η κορη μου ειναι το μοντελο!!

      Delete
  6. Πολύ όμορφο
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete

I will be very glad to read your comment!