Sunday, July 9

Kουβερτούλα με κυματάκια ....σαν το φλοίσβο της θάλασσας!



Καλοκαίριασε για τα καλά αλλά στη θάλασσα ακόμη δεν μπήκα .


 Είμαστε πιά αγρότες και το καλοκαίρι είναι καιρός δουλειάς. Μου  αρέσει τόσο να δουλεύω που δεν γκρινιάζω πολύ που δεν κάνω μπάνια όσο παλιά. Όχι ότι πηγαίναμε για πολλές μέρες αλλά ήταν συνήθεια απο την πρώτη έως τις δεκαπέντε Αυγούστου να νοικιάζουμε στην Τορώνη της Χαλκιδικής όλη η παρέα μαζί και να κολυμπάμε , οι άντρες να ψαρεύουν κουβαλώντας δύο βάρκες....τί ετοιμασία...παραγάδια....πετονιές...καλάμια....δολώματα να μυρίζει η κατάψυξη γαρίδα ή σκουλήκια.
 Μαγειρέματα για να βρούμε έτοιμο φαγητό μετά τη κούραση του μπάνιου, τα καλοκαίρια μου μυρίζουν γεμιστά με τη βοήθεια της μαμάς που τα κάνει πολύ νόστιμα, φασολάκια ...και γενικά πολύ κατσαρόλα!!






Πέρασαν χρόνια έτσι και τώρα που μεγάλωσαν τα παιδιά , μας έχουν μείνει οι ωραίες αναμνήσεις,και σε μάς και στα παιδιά μας . Περνάει γρήγορα ο χρόνος , να κρατάμε όσο μπορούμε τη καλή μας διάθεση, να μή γκρινιάζουμε για μικροπράγματα, να ζούμε τη κάθε μέρα μας όπως θα τη ζούσαμε μέσα απο παλιές φωτογραφίες.






Δεν έπλεκα νεότερη και τώρα απολαμβάνω αυτό το θείο δώρο στη ζωή μου. Ήμουν μια πολυάσχολη μαμά με δυό παιδιά που έκανα τόσες χειροτεχνίες στη δουλειά μου κι αυτό ήταν σαν χόμπυ για μένα .



Τώρα διαλέγω τα νήματα με τόση ευχαρίστηση , αρχίζω νέα σχέδια με ανυπομονησία και μια χαρά μεγάλη...αυτή τη χαρά που δίνει το ότι τα μοιράζομαι με μια όμορφη παρέα !!

Στο μεταξύ και σαν καλή νοικοκυρά έφτιαξα και μαρμελάδα απο τα υπέροχα πεντανόστιμα βερύκοκα που έφερε ο ξάδελφός μου απο το εύφορο κτήμα του.




Ερωτεύτηκα αυτό το απαλό βαμβακερό νήμα ακόμη πιο πολύ όταν τέλειωσα μιά κίτρινη εσάρπα που έπλεξα σε αυτή τη ποιότητα. Έτσι ξεσήκωσα ότι άλλο χρώμα μου άρεσε στην ίδια ποιότητα. Αυτό το γαλαζοτυρκουάζ της πισίνας το βρήκα τέλειο για κουβερτούλα αγορίστικη μπεμπέ.






Δείτε το βιντεάκι μου για την πλέξη , με βελονάκι , δεν είναι εύκολη ούτε και δύσκολη, όπως όλα αν τα δούμε σαν πρόκληση, τα πετυχαίνουμε με υπομονή!

https://www.youtube.com/watch?v=nLCKVXuPtkE



Σε ένα απο τα παλιά καλάθια που είχα πλέξει με κορδόνι βαμβακερό έβαλα πολλές λεβαντίνες που άνθισαν στον κήπο!






Και έτσι περνάει σιγά σιγά το καλοκαίρι με βράδυα στη βεράντα ακούγοντας το summERTime στο ραδιόφωνο !

1 comment:

I will be very glad to read your comment!