Saturday, April 9

Πασχαλιάτικα καλαθάκια!






















Ερχεται το Πάσχα ...απίστευτα γρήγορα και ενώ θα ήθελα να πλέξω τόσα πολλά, τα φασκόμηλα στο

 κτήμα άνθισαν και μοσχομύρισε ο τόπος! Τη Πέμπτη που μας πέρασε κόψαμε για πρώτη φορά φέτος και το πρώτο βότανο ήταν το φασκόμηλο.
Γέμισε λοιπόν το συσκευαστήριο με τα λιλά μπουκέτα και όλη τη μέρα ξεχωρίζουμε τα φύλλα που θα μπούν στις σίτες για να στεγνώσουν φυσικά, μετά απο ένα μήνα σχεδόν.

























Μου λείπουν οι βόλτες στα δημιουργικά μπλογκ όλων των καλών φιλενάδων μου αλλά είναι αδύνατο να τα χωρέσω όλα στη μέρα μου, ίσως κάποτε να είμαι πιο χαλαρή, ίσως στη ζωή και μόνο η αναμονή να σε χορταίνει και η αίσθηση πως έχεις πολλά να κάνεις και δεν τα προλαβαίνεις να είναι αυτό που σου δίνει ζωντάνια ...αισιοδοξία...χαρά!























Τα καλαθάκια τα είχα πλέξει ένα βράδυ πριν μία εβδομάδα , παρά την έντονη κούραση στο σώμα απο τη δουλειά με τα βότανα, το μυαλό μου αποζητά το βελονάκι μου και ένα όμορφο νήμα. Είναι απίστευτο πώς αυτή η κίνηση των χεριών, το ψάξιμο του σχεδίου, το διάλεγμα του χρώματος αναπαύει το μυαλό και τη ψυχή μου.


























Πανεύκολο σχέδιο αλλά πιστεύω πολύ όμορφο δωράκι για μια φίλη , για ένα παιδάκι, κάθε φορά σε άλλο χρώμα δείχνει αλλιώτικο και όμορφο και φαντάζομαι πως με ένα αυγουλάκι μέσα θα στέκεται και στη θέση του σωστά.
























Έχω κάνει βιντεάκι και τη περσινή μου πεταλούδα, θα σας τη δείξω στην επόμενη ανάρτηση και ελπίζω να τη βρείτε εύκολη και όμορφη, ταιριάζει στο Πάσχα και την Άνοιξη και φέτος είναι και τα δύο τόσο κοντά!











36 comments:

  1. Προσωπικά, το βρίσκω υπέροχο να έχεις ένα τόσο όμορφα γεμάτο πρόγραμμα!
    Είσαι πλάι στη φύση, είσαι δημιουργική! Αυτό είναι ευλογία!
    (Και πολύ σε καμαρωνω! Να το ξέρεις!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Να είσαι καλά πάντα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιαννα μου ετσι λες εεε...σαν διδυμοι το εχουμε αυτο, συμφωνω κι εγω αλλα ...θελω να ξεκουραστω λιγο, σε φιλω, με αγαπη!!

      Delete
  2. Καλή σοδειά να έχετε σε όλα σας τα βότανα και πάντα επιτυχίες!!
    Τα καλαθάκια σου είναι υπέροχα!!
    Φιλιά πολλά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρια μου καλο μας Πασχα , να ξεκουραστουμε , να φαμε με αγαπημενα προσωπα και να χαρουμε!!

      Delete
  3. Τι χαριτωμένα καλαθάκια!!!!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες με το ανθισμένο φασκόμηλο!!!
    Καλή σοδειά να έχετε Μαίρη μου!!!
    Να σε ρωτήσω κάτι...τα άνθη δεν τα αποξηραίνετε? μόνο τα φύλλα?
    Φιλάκια πολλά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαριαννα μου ευχαριστω για τις ευχες σου, τις χρειαζομαστε πραγματικα! οχι τα ανθη δεν τα κραταμε , μονο τα φυλλα , εκει ειναι ολη η δυναμη του φασκομηλου , το οποιο ειναι εκπληκτικο φυτο, αντιμικροβιακο, αντιφλεγμονωδες, ιδανικο για τη στοματικη υγειινη, αν μπορεις βαλε ενα τσαι χωρις ζαχαρη στο μπανιο και καθε φορα που πηγαινεις κανε και γαργαρες γιοα τα ουλα και το λαιμο, σφιγγει τα ουλα και σκοτωνει ολα τα μικροβια που ευθυνονται για τη φθορα τους. Καλο Πασχα φιλεναδα!!

      Delete
    2. Ευχαριστώ Μαιρούλα μου! Θα το εφαρμόσω αυτό στο μπάνιο! Φιλάκια και καλό Πάσχα και σε σένα!

      Delete
  4. Τα καλαθάκια σου είναι εκπληκτικά και το βίντεο πολύ κατατοπιστικό !!!! οι φωτογραφίες σου με το ανθισμένο φασκόμηλο είναι τρέλα !!! Καλή σοδειά να έχετε και μπράβο σου που είναι τόσο προκομμένη και δημιουργική !!!! Να είσαι καλά, καλή Κυριακή και τα φιλιά μου !!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τι προκομενη Ρανια μου...πτωμα ειμαι !! οσο αντεξω ...να δουμε , σε ευχαριστω απο τη καρδια μου !

      Delete
  5. Πανεμορφα καλαθακια Μαιρη συγχαρητηρια για την δουλεια σου!!!!!! Εφτιαξα και εγω και το χαρηκα παρα πολυ, εγιναν κουκλιστικα!!!!!!να εισαι καλα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστω Τιτικα μου , το ποσο χαιρομαι που τα επλεξες δεν λεγεται!!καλο Πασχα να περασεις!!

      Delete
  6. Αρώματα και καλαθάκια
    συναγωνίζονται στην ομορφιά!!!

    Καλή Κυριακή

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελένη μου τι καλα που δεν με ξεχνατε !! να περνας καλα και δημιουργικα , ευχαριστω!!

      Delete
  7. Πολύ ενδιαφέρουσα η αρωματική ενασχόληση σου, τα δε καλαθάκια σου τόσο μινιόν και τόσο χαριτωμένα!

    Σε φιλώ, καλή συνέχεια!
    Ζ.

    ReplyDelete
  8. Ευχαριστω Ζαμπια μου να εισαι καλα και να μας δειχνεις ομορφες συνταγες!

    ReplyDelete
  9. και έμενα μου λείπουν οι δημιουργιες και ανάρτησης σου Μαίρη μου ...
    πολύ όμορφα καλαθάκι ... φιλάκια πολλα ...να σαι καλα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ φιλεναδα μου σε ευχαριστω, να εισαι καλα, δουλεια πολλή και δεν με αφηνουν ησυχη, ευχομαι καλο Πασχα !1

      Delete
  10. Καλη σοδεια να εχετε! Πολυ γλυκουλικα και γουστόζικα τα πλεκτα καλαθακια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Αριαδνη μου , πονηρα μικρα σχεδια πλεκω για να προλαβαινω βλεπεις, καλο Πασχα και φιλια!

      Delete
  11. ειναι υπεροχα!!!
    καλημερα και καλη εβδομαδα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κικη μου πολυταλαντη σε ευχαριστω , την αγαπη μου σου στελνω!

      Delete
  12. Τι όμορφες εικόνες αυτές με τα ανθισμένα βότανα κάτω από τον ανοιξιάτικο ήλιο- και φαντάζομαι πως θα μοσχοβολούν!
    Τα καλαθάκια είναι πολύ όμορφα και και εύκολα! Μαλιστα με ένα αυγουλάκι μέσα ή λίγα σοκολατάκια γίνονται ξεχωριστό δώρο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νικη μου πραγματικα μοσχοβολουν , ειναι ενα θαυμα της φυσης και χαιρεσαι και να τα βλεπεις μονο, τωρα να τα καθαρισεις εεεεεε....χαιρεσαι λιγοτερο, φιλια πολλα απο μενα!

      Delete
  13. Πανέμορφα τα καλαθάκια σου! Και η εικόνα του χωραφιού με το ανθισμένο φασκόμηλο, επίσης πανέμορφη.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελλη μου κι εσενα σε εχασα , ισως καποτε εχω λιγο χρονο σαν παλια, προς το παρον μου κανει πολυ καλο να βλεπω και μονο τα ονοματα σας, φιλια πολλα και ευχες για ομορφο Πασχα!!

      Delete
  14. Τι χαριτωμένα καλαθάκια... είδα όλο το βίντεο και θα φτιάξω κι' εγώ. Με ένα αυγουλάκι κόκκινο μέσα όπως λες, θα είναι πολύ όμορφα.
    Η μυρωδιά του φασκόμηλου με ξετρελαίνει κι' εμένα. Έχω φυτέψει "μυριστικά" όπως τα λέω, κοντά στην αυλόπορτα και κάθε φορά που περνάω μυρίζω τη φασκομηλιά μου!!!
    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολυ μου αρεσει το μυριστικα!! Φιλια μου κι εμενα με εχει συνεπαρει ολος αυτος ο κοσμος των αρωματικων φυτων και παρα την τρομερα δυσκολη δουλεια που δεν ειναι και για την ηλικια μου, κατι με κραταει ...εκ Θεου .και το οτι ολη η οικογενεια παλευει. Το καλαθακι μου ενταξει πολυ απλο , ισα να ξεκουραζει το μυαλο, ευχομαι να εχεις ενα ομορφο Πασχα , σε φιλω!

      Delete
  15. Υπέροχα καλαθάκια, σχέδιο και χρώμα!!! Πόσο μου αρέσει το φασκόμηλο!!! Να περνάς όμορφα, φιλάκια!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευη μου οσο καιρο εχω να σε ακουσω , σας αποθυμησα ολες , εγω φταιω που χαθηκα αλλα δεν γινεται αλλιως , σας ευχαριστω που με θυμαστε , αν εισαι καλα και καλο Πασχα!!

      Delete
  16. Α, τι ωραια που ασχολείσαι με τη φύση αν και κάθε αγροτική δουλεία είναι πολύ επίπονη, κακά τα ψέμματα! Πολύ ωραία και τα καλαθάκια σου. Εύχομαι πάντα να ξεκλέβεις λίγο χρόνο για τις χειροτεχνίες σου!!! Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευγενια δεν μπορεις να φανταστεις τι κουραση!! απλα ειμαστε επιμονοι και την αγαπαμε τη δουλεια μας , σε ευχαριστω και ευχομαι καλο Πασχα!!

      Delete
  17. Πολύ όμορφα
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστω κοριτσι μου, πολλες ευχες για ομορφο Πασχα!

      Delete
  18. Χρόνια πολλά Μαίρη μου!! Αυτό που όσες πλέκετε και κεντάτε μας λέτε πόσο ξεκούραστο και χαλαρωτικό είναι το πλέξιμο δεν θα το καταλάβω ποτέ!! Χαχαχαχα!! Είναι σκέτη γλύκα τα καλαθάκια σου και μου αρέσουν πολύ τα χρώματα!! Καλή Ανάσταση εύχομαι από καρδιάς!! Φιλάκια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ ειναι ομως αληθεια!! Μαριλενα μου ξεκουραζει το μυαλο, οχι τα χερια βεβαια αλλα αυτο εχουμε αναγκη, να εισαι καλα , σε ευχαριστω και σου στελνω την αγαπη μου!

      Delete
  19. Από Χριστούγεννα σε Πάσχα Μαιρούλα; Συμφωνώ με τις σκέψεισ σου στην ανάρτησή σου!!Ευχομαι όλα να πάνε καλά !!!ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ με υγεία και χαρά Φιλάκια πολλά

    ReplyDelete

I will be very glad to read your comment!