Monday, November 9

Κολοκύθες γλυκές!






















Οι κολοκύθες μου θυμίζουν παραμύθια και είναι τόσο όμορφες, με τόσα σχήματα και χρώματα που δεν

 θέλω να τις κόψω αλλά είναι και τόσο νόστιμες για κολοκυθόπιτες γλυκές , για σούπες τώρα το χειμώνα ...
























Το πλέξιμό τους είναι πανεύκολο , το σχέδιο είναι της the sitting tree και πλέκεται με 4 καλτσοβελόνες.





























Βάλτε 36 πόντους σε μια βελόνα και μετά μοιράστε τους πόντους σε 3 βελόνες, δηλαδή 12 και 12 και 12 και αρχίζετε και πλέκετε 5 καλούς και 1 ανάποδο , αυτό έως το τέλος, ενώνετε και συνεχίζετε κυκλικά να πλέκετε όλο το ίδιο . Οταν φτάστε σε ύψος εφτά εκατοστών , έχετε τελειώσει, περάστε τους πόντους σε ένα νήμα και σφίξτε το να σουρώσει ,γυρίστε το μέσα έξω, γεμίστε το με γέμισμα μαξιλαριού και κλείστε και την άλλη πλευρά να σουρώσει και να γίνει μια μπάλλα. 
Αυτή είναι η κολοκύθα και μετά με καφέ νήμα πλέξτε ένα I CORD πολύ απλά. 

 Σε καλτσοβελόνα βάλτε 3 πόντους και πάτε αυτούς τους πόντους στο αριστερό μέρος της βελόνας έτσι ώστε το νήμα  του κουβαριού να κρέμεται στην αριστερή πλευρά του πλεκτού μας , εντελώς αλλιώς απο ότι πλέκουμε συνήθως και έτσι πλέκοντας πάντα 5 καλούς και 1 ανάποδο, σχηματίζεται ένα κορδόνι , όταν αυτό  γίνει 5 πόντοι κλέιστε το και ράψτε το στην κολοκύθα . Αυτό ήταν!





































Με αυτό το γλυκό σχέδιο που μπορεί να διακοσμήσει το τζάκι μας, σας εύχομαι έναν όμορφο Νοέμβρη!

33 comments:

  1. Πω πω τι όμορφες που είναι και πόσο ωραία μας το εξήγησες !!! Νόμιζα πως είναι πιο πολύπλοκο και δεν το είχα επιχειρήσει. Ευχαριστούμε και καλό μήνα !!!!
    Φιλιά !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρανια μου πανευκολο ειναι, ειδικα για σενα τη χρυσοχερα! σε φιλω!

      Delete
  2. Γλυκούλες, γλυκούλες!!!!!!!! Φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ σε ευχαριστω κυκλαμινο μου, σου στελνω τα φιλια μου!!

      Delete
  3. Καλά, εγώ δεν πιάνω βελόνες (μόνο βελονάκι) πού να πιάσω και τέσσερις.....χα χα χα!!!!
    Πολύ όμορφες έγιναν οι κολοκύθες σου, Μαιρούλα, όσο για τις αληθινές...καλοφάγωτες να είναι!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαριαννα μου το τι μπλεξιμο με 4 βελονες στα χερια, τρακαιρνεις συνεχεια αλλα σαν παιχνιδι το παιρνω, σε αποθυμησα και σενα πολυ , να εισαι καλα , φιλακια πολλα!!|

      Delete
  4. H γλύκα τους με έχει συνεπάρει!!!
    Πανέμορφες είναι.
    Φιλιά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φλωρα μου σε ευχαριστω πολυ! φιλακια!

      Delete
  5. Επειδή δεν φημίζομαι για το ιδιαίτερα ψιλό IQ υπέθεσα ότι
    μέσα στα πλεκτά……πουλοβεράκια(πώς να τα πω αλλιώς) βρίσκεται και
    μια κολοκύθα η αλλιώς έπλεξες πουλοβεράκια για τις κολοκύθες!
    Δεν κάνω πλάκα!
    Είπαμε όμως!
    Δεν φταίω εγώ για την παρανόηση!
    Το IQ μου φταίει!
    Τις φιλούρες και μπράβο για τις όμορφες πλεκτές κολοκύθες

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγω φταιω Χριστιν μου , εινια μικρουλες κολοκυθες, φιλια πολλα!!

      Delete
  6. Καλησπέρα Μαίρη! Μα τί υπέροχες που είναι οι κολοκύθες!! Πανέμορφες!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κικη μου εγω τις πλεκω εσυ τις μαγειρευεις!! φιλια πολλα!

      Delete
  7. μα ειναι τοσο χαριτωμενες!
    μπραβο σου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κικη μου σε καμαρωνω και σενα και το βιβλιο σου που πεταει!!! φιλια!!

      Delete
  8. Πόσο όμορφες! είναι καταπληκτικές! τι κρίμα που εγω και οι βελόνες δεν γνωριζόμαστε καν???!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τι καλα Μαχη μου ειναι και ξεκουραστα τα χερια σου , αστα καλα ειναι αλλα με αυτο το χομπι πονολαιμιαζεις! φιλακια!

      Delete
  9. Πολύ ωραία ιδέα οι πλεκτές κολοκύθες και άκρως διακοσμητικές. Ευχαριστούμε για τις λεπτομερείς οδηγίες.
    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φιλια μου εισαι παντα στο μυαλο μου και στις προσευχες μου, φιλακια!

      Delete
  10. Τέλειες!! Και τα χρώματα υπέροχα...
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελλη μου σε εχασα και σενα επειδη λειπω , να ξερεις ομως σας αγαπω ολες . φιλια πολλα!

      Delete
  11. Πολύ όμορφες
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να εισαι καλα γλυκια μου , φιλια πολλα!

      Delete
  12. Μαλάκι ζεστό και όμορφες κολοκύθες !! Καλή συνέχεια με ότι κάνεις !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νικολ μου σας εχασα ολες φετος, πολυ δουλεια με τα βοτανα δεν μου περισσευει καιρος ουτε για ιντερνετικες βολτες αλλα παντα σας εχω στη καρδια μου, φιλακια!

      Delete
  13. Τί όμορφες που είναι οι κολοκύθες σου! Απίθανα χρωματάκια!!!
    Κι εγώ ήθελα να φτιάξω εφέτος για δοκιμή, αλλά τελικά αποφάσισα να στρωθώ και να τελειώσω ένα κουβερτάκι που είχα ξεκινήσει αρχές καλοκαιριού...
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ Γιαννα μου και εγω αρχισα μια κουβερτα ευκολη ετσι για να ξεκουραζομια οταν πλεκω, σε φιλω γλυκα!!

      Delete
  14. Kαλησπέρα καλησπέρα!!! Με τις ομορφες βελονιές σου και τα άριστα αποτελέσματα στις φωτεινές φωτογραφίες με κάνεις να αισθάνομαι λίγο αδέξια και αρκετα άσχετη με το "βελονάκι" και το" μαλάκι"Για να με βοηθήσεις να "ανέβω" θα ήθελα να μου πεις τι να αγοράσω για να μου πλέξει μία φίλη ενα σκουφάκι (οπως αυτα που βλέπουμε στις βαφτίσεις με τα διαφόρων ειδών μεγάλα λουλουδια) για την βάπτιση της 2ης εγγονής μου για να σου δώσω να καταλάβεις τι επιθυμώ η σκέψη μου είναι κάτι παρόμοιο με το Αncora θέλω χνουδωτό ασπρο και πολύ πολύ απαλό Τι μάρκα να προτιμήσω; από που να το προμηθευτώ; Καλό σου βράδυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εφη μου καλη επιτθχια στο πλεξιμο σου, τιποτε δεν ειμαι ιδιαιτερο, ολα μπορουμε να τα φτιαξουμε αν θελουμε και εσυ ειδικα....φιλια πολλα!

      Delete
  15. Τον υποδέχτηκες τον Νοέμβρη πλέκοντας Μαίρη μου!! Πόσο μου αρέσουν τα χρώματα που χρησιμοποίησες για τις κολοκύθες σου!! Μπράβο σου κι εύχομαι καλή συνέχεια στις πλεχτές σου δημιουργίες!! Φιλάκια πολλά!!

    ReplyDelete
  16. Υπέροχες οι γλυκοκολοκύθες σου, Μαίρη !!!! Να'σαι πάντα καλά και πάντα δημιουργική!!!Φιλιά , και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ReplyDelete
  17. τι υπέροχες!!!! γλύκα είναι!!! καλή εβδομάδα, φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  18. Πάρα πολύ ομορφες!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  19. Καλή χρονιά σε σένα και στην οικογένειά σου, με υγεία, αγάπη και ευτυχία!!!
    Φιλάκια!!!

    ReplyDelete

I will be very glad to read your comment!