Friday, May 1

Ο ήλιος ο ηλιάτορας!























Ανοιξη ! Ευλογημένη εποχή όπως όλες οι εποχές αλλά αυτή είναι σαν να μιλά στη ψυχή , μας αναγεννά.

Μια βόλτα στο Αγιο Ορος των αντρών με ταξίδεψε και μένα ως εκεί και μέσα απο τις φωτογραφίες τους είδα με τα μάτια τους τη πανέμορφη διαδρομή , χόρτασα μπλέ της θάλασσας και την ιερότητα που αποπνέουν τα πετρόκτιστα κτίρια της μονής Δοχειαρίου!

Ενα ταξίδι στη μονή, στην πετρόκτιστη αυλή της , τα υπεροχα χρώματά της, το ροδακινί της γής και το απαλό γαλάζιο του ουρανού.



























































Μια μονή δίπλα στο κύμα , στην αλμύρα , στη μυρωδιά των πεύκων , των λεμονιών και της άγριας ρίγανης.

Οι δύο άγγελοι προστάτες της μονής υπέροχο έργο του Φοίβου Σαργέντη κοιτάζουν προς τη θάλασσα, οι φύλακες του Άβατου όπως λέει ο ίδιος!

Αυτές οι φωτογραφίες είναι απο τη σελίδα του γλύπτη      http://g-fivos.blogspot.gr/2014/11/blog-post.html και δίνουν το ιστορικό της κατασκευής τους.































Καλή Πρωτομαγιά!

32 comments:

  1. Απλά μαγευτικό τα ταξιδάκι που μας πήγες, Μαίρη μου!
    Καλή πρωτομαγιά, γλυκιά μου!
    Να έχεις έναν ολάνθιστο μήνα!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιαννα μου ωραια μερα μας εκανε με ηλιο αι ζεστη, τι μου κανεις? σε φιλω και καλο μηνα να εχεις!!

      Delete
  2. Καλό μήνα Μαιρη μου, όμορφο και δημιουργικό να έχεις.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερινα μου σε ευχαριστω , απο δημιουργια εεεε....δεν θα προλαβαινω , αρχιζουν τα βοτανα τωρα, φοιλια πολλα και καλο μηνα!

      Delete
  3. Καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά!!
    Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στελλα γλυκια μου καλο μηνα με κεφι , κουραγιο και ολα τα καλα!!

      Delete
  4. Υπέροχες φωτογραφιες απο μερη που εμεις δεν μπορούμε να παμε Μαιρη μου να είσαι καλα και πράγματι η Ανοιξη ειναι η πιο ομορφη εποχη.. Καλο μηνα με πολλες και ομορφες δημιουργίες να έχεις φιλη μου .. φιλακιαααα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλο μηνα Ρουλα μου , εχω μια ιδιαιτερη αδυναμια στη θαλασσα, καλες δημιουργιες και φιλακια απο μενα!

      Delete
  5. Καλό και ευτυχισμένο μήνα!! τι κάνεις ; Θυμώνω πολύ με το άβατο αλλά και τι μπορούμε να κάνουμε Εικόνες όμορφες και ενδιαφέρουσες για μέρη που δεν θα δούμε απο κοντά Να είσαι καλά που τις μοιράστηκες μαζί μας!!! Φιλάκια πολλά καλή μου Μαίρη!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εφη μου ολα καλα να πανε κι αυτο το μηνα....το αβατο τι να κανουμε , ας ειναι ας μεινει οπως ηταν παντα κι αν δεν θα παμε το ζουμε μεσα απο διηγησεις, καμμια φορα ετσι ειναι πιο μυθικο , φιλια πολλα!

      Delete
  6. Πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Καλό μήνα Μαίρη μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελενη μου να εισαι καλα, ακομη και με εικονες ταξεδευουμε, φιλια πολλα!

      Delete
  7. Όμορφη η ξενάγηση
    Καλό μηνα
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου κοριτσι μου , καλο μηνα και τα φιλια μου!

      Delete
  8. Τι όμορφη που είναι η μονή!!!!
    Βοήθειά τους σε όσους πήγαν και ευχαριστούμε που μοιράστηκες κι εσύ με μάς τις υπέροχες φωτογραφίες !!!!
    Καλό κι ευλογημένο μήνα, σου εύχομαι, Μαιρούλα!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πραγματικα πολυ ομορφη μονη κι εγω γοητευτηκα, Μαριαννα μου ολα καλα , σε φιλω!

      Delete
  9. Καλό και ευλογημένο μήνα Μαίρη μου !!! Είναι υπέροχες οι φωτογραφίες από το άβατο το οποίον οι γυναίκες δεν μπορούν να επισκεφτούν !!!
    Φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλο μηνα Νικολ μου εεε...ας τους αφησουμε και καπου να ειναι ησυχοι απο μας...φιλακια!

      Delete
  10. Καλό μήνα με υγεία και ανθρώπους που αγαπάμε και μας αγαπούν.
    Πολλά ταξίδια με όμορφους προορισμούς
    Πολλά Φιλιά
    Καλό Σαββατοκύριακο :) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αριαδνη μου καλο μας μηνα, τωρα το πολλα ταξιδια δεν το βλεπω αλλα δεν πειραζει, φιλια πολλα!

      Delete
  11. Τετα μου καλο μηνα με πολλες και ομορφες στιγμες!

    ReplyDelete
  12. καλό μήνα Μαίρη μου ...
    φιλακια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειρηνη μου ολα καλα και με πολλες δημιουργιες ο μηνας, φιλια πολλα!

      Delete
  13. Υπέροχη ανάρτηση και φωτογραφίες Μαίρη μου που δεν θα τις βλέπαμε αν δεν τις έδειχνες εσύ!! να είσαι καλά και να έχεις έναν υπέροχο μήνα!!
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κικη μου να ξεφυγουμε λιγο και απο τα πλεξιματα...χα χα...φιλια πολλα!

      Delete
  14. Καλο μηνα να χεις Μαιρη μου!!! Αχ ειναι απο τα ταξιδια που πολυ λαχταρω αν και ξερω οτι δεν!! Οι φωτογραφιες ειναι πολυ ωραιες!!
    Να ναι καλα κι αν τους ξαναδοθει η ευκαιρια να ξαναπανε!! Φιλακια πολλα πολλα και καλη βδομαδα να χεις!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαριλενα μου δεν...εμεις ...αλλα ειναι σαν να πηγαινουμε με τις φωτογραφιες, φιλακια και ομορφο μηνα !

      Delete
  15. Πρεπει πραγματι να'ναι πανέμορφα στο Αγιο Ορος!! Εχω φίλους που το εχουν επισκεφτει και έχουν γυρίσει μαγεμένοι!! Να'σαι καλα΄, Μαίρη μου για τις όμορφες φωτογραφίες !! Φιλιά πολλά , καλό και ευωδιαστό μήνα να'χεις!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Πεπη μου , ετσι ειναι πανεμορφα απο οτι μου ειπαν ο αντρας μου και ο ξαδελφος μου που πηγαν μαζι και εγω χαιρομαι και με τις διηγησεις τους, φιλια πολλα!

      Delete
  16. Όμορφες οι φωτογραφίες σου!
    Φιλιά, καλό μήνα να έχεις!

    ReplyDelete
  17. Eυχαριστω Ελλη μου , καλο μηνα και σε σενα!

    ReplyDelete
  18. Αν και λίγο καθυστερημένα καλό μήνα Μαίρη μου! Πανέμορφο το internετικό ταξιδάκι που μας πήγες! Φοβερό μέρος με πανέμορφα χρώματα!

    ReplyDelete

I will be very glad to read your comment!