Tuesday, August 19

Αυγουστος ...ο μήνας της Παναγιάς!






Αυτός ο μήνας είναι ο μήνας των διακοπών , της θάλασσας , της χαλαρωσης αλλά και ο μήνας της

 μεγάλης γιορτής της Παναγίας μας, της δικής μας γιατι έτσι την αισθανόμαστε , σαν ένα δικό μας άνθρωπο που μπορούμε να του πούμε το πόνο μας και πιστεύουμε ότι θα μας καταλάβει ...και ότι θα μας βοηθήσει! Είναι ανεκτίμητο αυτό και το δείχνουμε όλοι ευχαριστώντας την και τιμώντας την .

Οι μέρες αυτές πέρασαν όμορφα με πολλές ευχές και αγάπη !

Φέτος με τα αρωματικά μας δεν είχα καθόλου χρόνο για πλέξιμο και μου λείπει η περσινή ξεγνοιασιά στη βεράντα παρέα με όλα τα νήματά μου. Σας ευχαριστώ όλους για την αγάπη σας στη νέα μας σελίδα Tzekos Organic Herbs , οι  ευχές σας και η  συμπαράστασή σας είναι δώρα για εμάς!

Με μεγάλο κόπο τέλειωσα μια εκρού  τσάντα με μοτίφ λουλουδιών , που ήθελε τόση υπομονή  πω πω!!! αλλά μου αρέσουν τα λουλούδια και την κατάφερα , έραψα και μια τσάντα απο μπεζ ύφασμα  για βάση , να κάνει μια μικρή αντίθεση όσο χρειάζεται για να αναδεικνύει το εκρού των λουλουδιών, ελπίζω να σας αρέσει!






 Και φέτος όπως και πέρσι έκανα μια μεγάλη  καλαθούνα και την διακόσμησα με καφετιά δερματάκια και ένα μικρό ασορτί τσαντάκι με πλέξη σαν αστεράκια, για τα πολύτιμα ...ψιλά...












Σας αφήνω  να χαλαρώνετε  ....ελπίζω .....στην αμμουδιά ....ή στο χωριό σας ....ή στην δροσερή βεράντα σας 


Οπου κι αν είστε να περνάτε καλά!






55 comments:

  1. Μπράβο Μαίρη! Φανταστικές οι τσαντούλες και τα τσαντάκια! Εκείνη την καλαθούνα την έχω βάλει στο μάτι από πέρυσι αλλά δεν έχω κάτσει τελικά να τη φτιάξω ακόμα! Μου τρώνε χρόνο τα σκουφιά και τα κασκόλ με τα οποία έχω γεμίσει τον τόπο χαχα!
    Καλά να περνάς! Φιλάκια πολλάαα! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ Ryllie νασαι καλα ...γελασα με τα σκουφια ! ειναι ωραια ...θα εχεις πολλα και θα δωριζεις το χειμωνα, φιλια πολλα , σε ευχαριστω πολυ!!

      Delete
  2. Υπέροχες,Μαίρη μου!Με ξετρέλαναν!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ροζα μου σε ευχαριστω , το πλεξιμο ειναι μανια και με χαλαρωνει αν και ολα πιανονται , χερια , λαιμος , πλατη , να περνας ενα πολυ ομορφο Αυγουστο ευχομαι , φιλακια!

      Delete
    2. Mairoula...pou blepoume pws tis plekeis??? Iperoxes♡♥♡♥

      Delete
    3. Αχ δεν εκανα ακομη βιντεακι για τη τσαντα με τα λουλουδια μοτιφ, τη καλαθουνα θα τη βρεις στο πλαι στις αναρτησεις μου και εκει θα δεις και το βιντεακι, αν θες κι αλλα βιντεακια στο καναλι μου στο you tube εκει πατα https://www.youtube.com/channel/UC7ptZcL9XIWpUVl1hfkgoyQ και θα τα δεις ολα, φιλακια πολλα και σε ευχαριστω!

      Delete
  3. Καλορίζικη η νέα σας σελίδα!
    Συγχαρητήρια για τα εργόχειρά σου και αναδρομικά...΄χρόνια σου πολλά!
    να είσαι πάντα καλά!
    Γειά στα χέρια σου! φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βαρβαρα μου να εισαι καλα για τις ευχες σου και τα καλα σου λογια , τις εποχες που ζουμε εγω τα εκτιμω πολυ , φιλακια πολλα!

      Delete
  4. Καταπληκτικές !!!!
    Μου αρέσουν πολύ και τα χρώματα !!!
    Μπράβο σου !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρανια μου σε ευχαριστω , ας χαρουμε τα εκρου , τα ανοιχτα χρωματα πριν ερθει ο χειμωνας ! πολλα φιλακια!

      Delete
  5. Τους πάει πολύ αυτό το χρώμα,είναι τόσο δροσερό και φινετσάτο!!!!Καλή συνέχεια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koριτσια γλυκά σας ευχαριστω!!

      Delete
  6. Beautiful !!!! All of them !
    Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Anna thank you very much, i send yoy my best wishes for a happy August!

      Delete
  7. Υπεροχες οι τσαντες σου οπως παντα !!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mαιρη μου πολυ σε ευχαριστω και σου στελνω τα φιλια μου!

      Delete
  8. Replies
    1. Thank you my good friend, i wish happy holidays! kisses!!

      Delete
  9. Καλορίζικη η νέα σας σελίδα! Θα πάω τώρα να τη δω.
    Η τσάντα είναι εκπληκτική, μου άρεσε πάρα πολύ! Το ίδιο και η καλαθούνα με το ασορτί τσαντάκι.
    Φιλιά πολλά, να περνάς όμορφα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελλη μου νασαι καλα , θελουμε στηριξη στη νεα σελιδα και πολυ σε ευχαριστω γι αυτο, φιλακια!

      Delete
  10. Υπέροχες οι τσάντες!!!!! Καλορίζικο το καινούργιο blog!!!
    Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μπραβο Στελλα μου , σε ευχαριστω για το καλωσορισμα, φιλια πολλα !

      Delete
  11. Καταπληκτικά. Ιδιαιτέρα το τσαντακι με τα λουλουδια-αστερακια. Πάω να δω την σελιδα σου.

    ReplyDelete
  12. Τετα μου νασια καλα εγω μονο πλεκω ...κι ετσι θαυμαζω τις κατασκευες σαν τις δικες σου πολυ, φιλακια!

    ReplyDelete
  13. Wonderful bags!!!
    Have a nice day.:*

    ReplyDelete
  14. Η τσάντα είναι απλά υπέροχη! Φαίνεται η χρυσοχέρα γυναίκα!!
    Αν ασχολήσε με το Pinterest θα χαιρόμασταν πολύ να σε έχουμε στο Group Made in Greece (www.pinterest.com/kkonst0/made-in-greece) ! Στείλε mail αν ενδιαφέρεσαι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερινα μου σε ευχαριστω πολυ , θα ερθω και στο γκρουπ μολις βρω χρονο σιγουρα, να εισαι καλα παντα!

      Delete
  15. Πολύ όμορφες οι τσάντες
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστω φιλεναδα ...φιλια πολλα !!

      Delete
  16. Κι έλεγα "ποιά ξέχασα;ποιά ξέχασα;" Λυπάμαι πολύ που δνε τα είπα στην ώρα τους αλλά όπως λένε η γιορτή κρατά 40 μέρες,δέξου λοιπόν εντός ορίων και τις δικές μου ευχές,για μια ζωή γερή,δημιουργική και ήρεμη,Μαράκι!
    Οι τσάντες σου ονειρεμένες. Εχω πάθος με τις τσάντες και αυτές είναι άκρως καλοκαιρινές και πρωτότυπες
    Φιλάκια πολλά καλή μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ Χαρα μου ευχαριστω για τις τοσο ομορφες ευχες , εγω τις δεχομαι ολες τις ευχες όποτε και ναναι μη στεναχωριεσαι, μακαρι ολοι μια ηρεμη ζωη να εχουμε , ειναι απο τα πραγματα που πολυ χρειαζομαστε, φιλακια απο μενα και ευχομαι να αργησει να τελειωσει το καλοκαιρακι!

      Delete
  17. Μαιρούλα μου πόσο καιρό έχω να περάσω από εδώ..; Συγχώρεσε με αλλά είχε τρομερές ετοιμασίες και τρεχάματα με τον γάμο μου :-) Υπέροχα τα πραγματάκια σου για άλλη μια φορά αλλά και αυτή η υπέροχη σελίδα; Δικά σας είναι τα προϊόντα; Φοβερό! Μου αρέσουν πολύ αυτές οι κινήσεις!
    Εύχομαι καλές δουλειές!!!
    Να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερινα μου ειμαστε πια σαν παλιες φιλες και ετσι οταν ξαναβρισκομαστε ειναι σαν να μη περασε πολυς καιρος, εχουμε μια οικειοτητα ...ετσι το βλεπω εγω κι εγω χαθηκα λογω δουλειας αλλα τωρα που θα χειμωνιασει θα βρουμε τους ρυθμους μας, χαιρομια που σου αρεσε η σελιδα μας ...ναι ειναι τα αρωματικα μας , νεα δουλεια και νεο παθος, σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου φιλεναδα, φιλακια πολλα!

      Delete
  18. Όπως πάντα οι φωτογραφίες καταμαρτυρούν την έμπνευση, την υπομονή και το ταλέντο που έχεις και αυτό το καλοκαίρι. Καλές οι ημέρες των διακοπών αλλά λίγες και δυστυχώς για μένα, κατ' οίκον!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατ οικον δεν θα πρι τιποτε!!! εσωκλειστη αλλα μθα χαρα κατα τα λλα, σε ευχαριστω και σε φιλω!!

      Delete
  19. Υπέροχες δημιουργίες. Αξίζεις ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    Καιρό έχουμε να τα πούμε... Αν βρεις λίγο χρόνο πέρνα από τα μέρη μου, έχω καλά νέα.

    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  20. Βαλινα μου σε ευχαριστω πολυ, χανομαστε αλλα ξαναβρισκομαστε, φιλακια !!

    ReplyDelete
  21. Αγαπημένο μου Μαράκι χάρηκα αφάνταστα που σε ξαναβρήκα ύστερα απο αρκετό καιρό αποχ΄΄ης μετά τον τραυματισμό της μαμάς μου και ειδικά που δεν ξεχαστήκαμε καλή μου φίλη!τα ονειρεμένα σου τσαντάκια με την απίστευτη λεπτοδουλεία τουςς με ξετρέλαναν το ξέρεις απο παλιά ότι είμαι φαν σου!θα λείψω λίγες μέρες για διακοπές οπότε μετά θα τα λέμε κανονικά!μπράβο για την σπουδαία ανάρτηση!την αγάπη μου έχεις και πολλά φιλάκια!αααααααααααα και χρόνια πολλά κοριτσάκι μου μέσα απο την καρδιά μου!!γερή ευτυχισμένη και δημιουργική!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μπραβο Καιτουλα μου , να πας να ξεκουραστεις και τα ξαναλεμε οταν γυρισεις με το καλο, σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια , φιλακια πολλα!

      Delete
  22. Μαιρούλα μου όπως πάντα κεντάς που λένε!!! Τι πανέμορφα πάλι έφτιαξες;;; Σε θαυμάζω!!
    Καλή επιτυχία να χει και η καινούρια σας απασχόληση!!! Τα βοτανάκια πάντα μας κάνουν καλό!!!
    Σε φιλώ κοπέλα μου!! Καλό μήνα να χεις και καλή βδομάδα!!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mαριλενα μου γλυκια σε ευχαριστω , αχ τα βοτανακια ...... πρωτον νασαι καλα για τις ευχες σου......, μου κλεψαν ολο το χρονο που ειχα για πλεξιματα και βολτες ιντερνετικες αλλα θα βρω το ρυθμο μου οταν χειμωνιασει πιστευω, πολλα φιλια και ευχες και εναν ομορφο Σεπτεμβρη!

      Delete
  23. 40 ημέρες είπαμε κρατάνε οι γιορτές!!!!! Μην το πάρεις πίσω!!!! χαχα!!! Χρόνια σου πολλά, με υγεία, πάντα χαρά, αγάπη και χαμόγελο!!! Οσο για τα πλεκτά σου, τι να πω!!! Ολα είναι υπέροχα!!
    Φέτος, ξαναασχολήθηκα κι εγώ με το πλέξιμο και με συνεπήρε για τα καλά! Τωρα πια, νομίζω, ότι θα μπορούσα να κάνω κι εγω κάτι από τα καταπληκτικά δικά σου, Μαίρη !!!! Φιλιά, καλό μήνα και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 40 Πεπη μου κι οδες θες οι ευχες ειναι παντα καλοδεχουμενες, για πες....(να θυμομαστε οτι ειμαστε και Σαλονικιες) τί έπλεξες όμορφο ? εγω ολα αυτα τα επλεξα την Ανοιξη, η τσαντα η καλαθουνα ειναι με χοντρο νημα σαν κορδονι και η αλλη με τα μοτιφ ειναι με κανονικο βαμβακερο νημα, σε φιλω, καλο μηνα!

      Delete
    2. Σ'ευχαριστώ πολύ !!! Οταν ..ξεβαρεθώ , θα κάνω μια ανάρτηση κι εγώ! Εχει πιάσει αράχνες το σπιτάκι μου!!! χαχαχα!!! Εχω πλέξει τσάντες , πορτοφόλια, κλπ !!! Καλό απόγευμα, Μαιρούλα!

      Delete
  24. Επιστρέφω για να σε ρωτήσω τι νήμα χρησιμοποίησες για την τσάντα??!!!! Ευχαριστώ πολύ!!!

    ReplyDelete
  25. Καθυστερημένες ευχές δέξου και από μένα Μαρία μου..πολύ χαλλλαρα το παμε οι Σαλονικιες... χι.χι. Να ήξερες πόσες φορες έχω ακούσει την φωνή σου στο βιντέο να μου λέει πως θα πλέξω αυτήν .. η την άλλη πλέξη..!!! και εγώ αυτόν το καιρό στο πλέξιμο τσαντών το έχω ρίξει για το Αντωνοπούλειο ίδρυμα..Το ξέρεις ότι με έχεις βοηθήσει παρα πολύ.. ασε δε που το βελονακι με χαλαρώνει...να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο μηνα και ακόμα πιο όμορφο Φθινόπωρο.. φιλακιααααααα..!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρουλα γλυκια μου σας παρακολουθω αλλα δεν προλαβαινω να σχολιαζω παντα, αυτο το καιρο τρεχω με τα αρωματικα μας και δεν προλαβαινω, σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια και χαιρομαι που σου κανω λιγη παρεα με τα βιντεακια μου, να περνας ομορφα και να εχεις καλο μηνα, φιλια πολλα!

      Delete
  26. Ααααααααα! Τι υπέροχες τσάντες..υπέροχες!!!!Τι να πω καλέ..που να κρύψω τις δικές μου που έφτιαξα για τη Πάτρα!!!Καλήμερα όλη μέρα φίλη μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ Αχτιδα μου με τα χρυσα χερια , σε ευχαριστω πολυ νασαι καλα που εφτιαξες και για τη Πατρα , να εχεις εναν ομορφο μηνα σου ευχομαι και σε φιλω!

      Delete
  27. Υπέροχες δημιουργίες για άλλη μια φορά!! Θερμά συγχαρητήρια... Αυτό το τσαντάκι με πλέξη σαν αστεράκια το λάτρεψα και θέλω να το φτιάξω! Μπορείτε να μας πείτε πως γίνεται αυτή η πλέξη;
    Ευχαριστώ πολύ. Ανθή.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Ανθη μου και σε ευχαριστω πολυ , θα το κανω βιντεακι αυτο το σχεδιο αλλα δες τι κανω
      πλεξε κυκλικα δηλαδη σαν να πλεκεις το πατο ενος παπουτσιου πλεξε οσες αλυσιδες θελεις το φαρδος σου, μετα
      1 σειρα=μπες στη δευτερη αλυσιδα και παρε μια θηλεια, κανε το ιδιο και στις επομενες 4 θηλειες, μετα παρε νημα και βγαλτο και απο τις 6 θηλειες που θα εχεις στο βελονακι σου και πλεξε μια αλυσιδα να σφιξει το μισο αστερακι που εχει δημιουργηθει
      βαλε το βελονακι σου στην αλυσιδα που μολις εκανες , παρε νημα και βγαλτο, ξαναπαρε νημα και μπες στη στη τελευταια θηλεια που επλεξες στη βασικη σου αλυσιδα, παρε νημα και βγαλε μια θηλεια σε καθεμια απο τις επομενες 3 αλυσιδες, παρε νημα και βγαλτο και απο τις 6 θηλειες και κανε και μια αλυσιδα να σφιξει=δευτερο μισο αστερακι, πλεξε ετσι ως το τελος της σειρας
      μην γυριζεις και βαλε το βελονακι ........θα στο συνεχισω ....γιατι εχει αρκετο ακομη αλλα μπορεις ετσι να το καταλαβεις? φιλια!

      Delete
  28. Ευχαριστώ πολύ κ. Μαίρη. Θα το δοκιμάσω στην πράξη κι όπου βρω δυσκολία θα σταματήσω και θα περιμένω το βιντεάκι. Εύχομαι να είστε καλά και να μας δείχνετε καινούρια και όμορφα πράγματα.
    Πολλά φιλιά, Ανθή.

    ReplyDelete

I will be very glad to read your comment!