Τρίτη, 29 Απριλίου 2014

Τα ρομαντικά της Ανοιξης!




Πέρασε το Πάσχα ...σαν το νερό!
Ελπίζω να περάσατε όλοι καλά !
Και επειδή δεν πρόλαβα να κάνω δουλειές στο σπίτι σαν σωστή νοικοκυρά ....νά η έκθεση...νά το πλέξιμο....νά τα τσουρέκια, το σπίτι έμεινε πίσω! Υποσχέθηκα λοιπόν στον εαυτό μου  ότι δεν θα πιάσω ποντίκι στα χέρια μου   - πώς ορκιζόταν η Βλαχοπούλου στη χαρτοπαίχτρα -    έτσι κι εγώ...αν πρώτα δεν καθαρίσω όλο το σπίτι όπως του πρέπει.

 Ετσι μέρες τώρα παλεύω με τα βετέξ, τους κουβάδες , τα καθαριστικά ....περνάω μπροστά απο το κλειστό λάπτοπ- γιατι ξέρετε αν κάνω το λάθος και το ανοίξω , το ένα θα φέρει το άλλο και για πότε θα μεσημεριάσει και δεν θα έχουμε ούτε να φάμε κι εγώ δεν ξέρω , περνάω λοιπόν ...του κλείνω το μάτι και λέω αργότερα!



 Ροζ , μπεζ καφέ και λευκό!!

Σήμερα  σας δείχνω τα καφε-ροζ μου , τα ρομαντικά, ένα μικρό τσαντάκι φτιαγμένο απο τέσσερα μοτίφ της γιαγιάς τα γνωστά σαν granny squares και οι Αγγλοι βλέπετε τιμούν τις γιαγιάδες τους!



Για εσωτερικό έραψα ένα λευκό βαμβακερό ύφασμα και έβαλα και φερμουάρ.





 

Σε ένα εμπριμέ ύφασμα που έκοψα για να γίνει φουλάρι έπλεξα ένα τελείωμα σαν δανδέλα με το ίδιο νήμα της τσάντας!

Και ένα λουλούδι ....για κάθε χρήση!








Μια μεγάλη τσάντα που έπλεξα  με  ωραίο βαμβακερό μπέζ νήμα ,  ντύθηκε με σαντούγκ ύφασμα εκρού με ροζ λουλουδάκια  !




Η πλέξη είναι πολύ απλή , βασίζεται σε άρριχτο γαιτανάκι και ποδαράκι μόνο!









Ενα ροζ πτι καρώ ύφασμα έγινε φουλάρι και έφτιαξα και λίγα λουλούδια απο τα περισσεύματα !










Αυτά είναι τα κατορθώματά μου και ας ευχηθούμε να πάψουν οι βροχές -σε λίγο θα μετράμε ποιά μέρα δεν έβρεξε - για να ζεστάνει επιτέλους ο καιρός και να πετάξουμε τα χειμωνιάτικα μακριά!




Είδα πόσα όμορφα πράγματα φτιάξατε όλες για το Πάσχα και τα θαύμασα , πραγματικά ήταν απόλαυση κάθε βόλτα στη γειτονιά , να είστε καλά και ας τρέξουμε σε όποια δράση γίνεται για καλό σκοπό , να στείλουμε όσα φτιάχνουμε με αγάπη και μεράκι και ο κόσμος πάλι με αγάπη τα αγοράζει για να βοηθήσει όποιον πάσχει.

Φιλιά και καλή Πρωτομαγιά!!

 

101 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά και καλά, Μαιρούλα μου!!! Και του χρόνου με υγεία!
    Πωπω! Καλέ, τί όμορφες δημιουργίες είναι αυτές?
    Και οι αποχρώσεις που επέλεξες, μου θύμισαν παγωτό βανίλια-κακάο-φράουλα! (καθένας με τον πόνο του!)
    Σκέτη γλύκα είναι όλα, κορίτσι μου! Μπράβο και πάλι μπράβο!!!
    Να περάσεις μια όμορφη και ξεκούραστη Πρωτομαγιά!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννα μου πολυ πετυχημενο ....παγωτο βανιλια !!! μου αρεσε , εισαι εκφραστικοτατη! φιλακια πολλα και καλη Πρωτομαγια , νομιζω εκει δεν εχετε βροχες , εδω μουλιασαμε , βρεχει εδω και 10 μερες συνεχεια....

      Διαγραφή
  2. Χριστός ανέστη Μαιρούλα μου! Χρόνια πολλά με υγεία και χαρές!!
    Είναι πανέμορφα αυτά που έφτιαξες!! Και τα χρώματα τα ταίριαξες περίφημα!!
    Γεια στα χέρια σου!!
    Καλή πρωτομαγιά να χεις !!!
    Φιλάκια πολλά!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα κοριτσι μου , Χριστος Ανεστη! σε ευχαριστω πολυ και σε φιλω γλυκά!

      Διαγραφή
  3. Τι ομορφιές είναι αυτές!!!
    Χρόνια πολλά και δημιουργικά.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλωρα μου χρονια πολλα και καλη Πρωτομαγια σημερα να περασεις, φιλια !!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Μαίρη μου!!!!
    Έκανες τόσα ωραία πράγματα, που να μείνει χρόνος και για καθάρισμα!!!
    Στην έκθεση δε μπόρεσα να ξαναπεράσω και στεναχωρήθηκα πολύ!!!!!
    Ελπίζω να έρθεις στη συνάντηση μας σήμερα στο καφέ της Ιωάννας!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα πως την εχασα την συναντηση παλι, χθες δεν μπηκα καθολου στο ιντερνετ και δες τι επαθα!!! φιλακια και καλα να περνατε!!

      Διαγραφή
  5. Πολυ ομορφες δημιουργιες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατρινα μου σε ευχαριστω και καλη Πρωτομαγια σημερα!!

      Διαγραφή
  6. Ποσο μαρεσουν αυτα τα χρωματα ! Ο συνδιασμος τελειος!!
    Δεν ξερω και τι μου αρεσε πιο πολυ (και παλι). Χαχαχα παντως ειναι πολυ ρομαντικα!
    Καλο ξημερωμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρια μου ...σε ευχαριστω κοριτσι μου για τα καλα σου λογια , φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια σου πολλά, Μαιρούλα μου!!!!
    Όλα πανέμορφα και απίστευτα προσεγμένα!!!!
    Να είσαι καλά και πάντα να δημιουργείς με αγάπη!!!
    Φιλιά και καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορινα μου χρονια μας πολλα και σε ευχαριστω και ευχομαι σημερα να περασεις τελεια , να φας καλα και να χορεψεις !!! φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Μαράκι μου!
    Είναι όλα πανέμορφα το ένα καλύτερο απο το άλλο!
    Τέλεια τα χρώματα!
    Αχ αυτή η φασίνα!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα μου ευχαριστω και ασε τη φασινα πια δεν γλιτωνουμε με τιποτε!! φιλακια και να πιασεις το Μαη σημερα!

      Διαγραφή
  9. Πω,πω υπέροχα χρώματα, η τσαντα τέλεια αλλά και το τσαντάκι σούπερ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρανια μου ευχαριστω και σου ευχομαι σημερα πολυ ομορφη μερα να περασεις, φιλακαι πολλα!

      Διαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη, Μαιρούλα! Χρόνια πολλά!!!
    Τί όμορφα που είναι αυτά που έφτιαξες!!!!!!!!!! Τέλειες οι αποχρώσεις 'βανίλια-κακάο-φράουλα' που λέει και η Γιάννα μας!!!!!!!!!! Πολύ ρομαντικά όλα τους!!!!
    Ευχομαι να σταματήσουν οι βροχές και στα μέρη σας.
    Φιλιά και καλή Πρωτομαγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριανννα μου σε ευχαριστω , αχ τα χρωματα ειναι ψυχοθεραπευτικα και τα αγαπω ολα πολυ ! να περασεις πολυ ομορφη Πρωτομαγια και ενα πολυ ωραιο μηνα, φιλακια!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Κικη μου ευχαριστω φιλακια και καλα να περασεις αυριο!!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Μαίρη μου
    Οι δημιουργίες σου όπως πάντα άψογες.
    Καλή Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη Πρωτομαγια Ελενη μου αν εδω βρεχει επι ενα μηνα , δεν μας αφηνει ουτε στον κηπο να βγουμε ....ευχομαι αυριο να περασουμε ολοι ομορφα, φιλια πολλα φιλεναδα!!

      Διαγραφή
  13. Αχ, ειναι τόσο όμορφη, τη ζήλεψα τοοοοοοοσο πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Εθαγγελια μου που χαθηκαμε , σε αποθυμησα !!! ευχαριστω πολυ κα σε φιλω!!!

      Διαγραφή
  14. Είναι όλα τόσο υπέροχα!!!!Ευαγγελία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Ευαγγελια μου να περασεις πολυ ομορφα αυριο, φιλακια!

      Διαγραφή
  15. Μαίρη,Χριστός Ανέστη!!!!Πολύ όμορφες οι ανοιξιάτικες δημιουργίες σου,όπως και ό,τι φτιάχνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου Αληθως Ανεστη ....σε ευχαριστω πολυ αααα...εγω σε σενα τρελλαινομαι με αυτα που βλεπω και μαθαινω, εμαθα απο εξω τα παντα για τις κουκουβαγιες .....φιλιια και καλη Πρωτομαγια!

      Διαγραφή
  16. Χριστός Ανέστη, Μαίρη μου! Χρόνια πολλά!!!Πανέμορφες οι Ανοιξιάτικες δημιουργίες σου!!Λατρεύω αυτόν τόν συνδυασμό χρωμάτων!!Καλή Πρωτομαγιά!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δημητρα μου , να εισαι καλα και αυριο να περασεις πολυ ομορφα εκει που δεν βρεχει!!! φιλακια!

      Διαγραφή
  17. Μου άρεσε πάρα πολύ η μεγάλη τσάντα που έφτιαξες! Πολλά συγχαρητήρια!! Καλή Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κατερινα μου και σε ευχαριστω πολυ , καλη Πρωτομαγια και φιλακια!

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Αλεκα μου σε ευχαριστω και καλα να περασεις αυριο!!!

      Διαγραφή
  19. Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά!! Υπέροχες οι ανοιξιάτικες δημιουργίες σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Βιβη μου να εισαι καλα και να μη ξαναπαθει ζημια ο υπολογιστης σου, καλη Πρωτομαγια!

      Διαγραφή
  20. Υπέροχες οι δημιουργίες σου! Υπέροχες!!!
    Η τσάντα μου΄κλεψε την καρδιά♥!
    Καλή Πρωτομαγιά...!
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιω μου διασημη πολυ σε ευχαριστω να εισαι καλα κοριτσι μου , καλη Πρωτομαγια και τα φιλια και την αγαπη μου!!

      Διαγραφή
  21. α καλά! επαθα την πλάκα μου! μου αρέσουν πολύ οι συνδυασμοί των χρωμάτων! και η τσάντα είναι τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαμα Μαχη σε ευχαριστω πολυ να εισαι καλα....καλη Πρωτομαγια και φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  22. Ειναι όλα τους πολύ ωραια!
    Τα βιντεάκια τους που ειναι????
    Σκεψου και εμας τις αρχάριες, καπως πρέπει να την μάθουμε την τέχνη χα χα :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητη μου beauty follower , τι ωραιο ονομα!!! θα τα φτιαξω οοοολα τα βιντεακια, πρεπει να μην πιανω βετεξ , να κανω λιγο τα ντυχια μου και στο καθαρο πια σαλονι μου να στωθω μπροστα στη καμερα.....οσονουπω! σε ευχαριστω πολυ και σου στελνω πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  23. ...Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω!!!
    Γεια στα χέρια σου! Το μεράκι και η αγάπη σου φαίνονται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφια μου σε ευχαριστω πολυ κουκλα μου και σε φιλω!

      Διαγραφή
  24. Μας άρεσαν παααααααααάρα πολύ τα χρώματα και όχι μόνο!!!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σε ευχαριστω να ειστε καλα και να περασετε πολυ ωραια αυριο!!φιλακια!

      Διαγραφή
  25. Τι τελεια... ολα! την τσαντα την ζηλεψα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όμορφες, γλυκες και Ανοιξιάτικες οι δημιουργίες σου. Καλό μήνα να έχεις με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινα μου σε ευχαριστω πολυ , να περασεις ομορφα τη Πρωτομαγια!!

      Διαγραφή
  27. πωπω είσαι καταπληκτική στους χρωματικούς συνδυασμούς!
    Λατρεύω το καφέ με το ροζ!
    Φιλιά πολλά Μαίρη μου και καλή αυριανή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω Αριστεα τον λατρευω αυτον τον συνδυασμο!! ολα καλα με το γκουγκλ σου? ελπιζω ναι, πολλα φιλια και καλη Πρωτομαγια!

      Διαγραφή
  28. Μέθεξη δημιουργιών! Πως τα καταφέρνεις, και φτιάχνεις τόσα πολλά και όμορφα!

    Καλή Πρωτομαγιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οιστρος δημιουργιας ...ξερεις φαινεται δεν μπορω να καθομαι γι αυτο φτιαχνω πολλα ...ενταξει τα ειχα φτιαξει αυτα για την εκθεση , για να ειναι σε μια χρωματικη συλλογη διαφορα πραγματα και ετσι θα εχω να σας δειχνω τωρα ως το καλοκαιρι, σε ευχαριστω και σε φιλω!

      Διαγραφή
  29. Τι όμορφα χρώματα και πόσο καλοφτιαγμένα όλα! Καλό μήνα Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φιλεναδα , σε ευχαριστω για τα καλα λογια και σου ευχομαι πολυ ομορφο μηνα !!! φιλια!!!

      Διαγραφή
  30. Υπέροχος συνδυασμός χρωμάτων!! Καλό μήνα Μαίρη μου και να είσαι καλά! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα Πετρα μου εμαθα εχεις και ωραα ιδεα για ταξιδιωτικες εμπειριες ....θα σου ερθω....φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  31. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά, Μαίρη μου!
    Οι δημιουργίες σου είναι τόσο, μα τόσο όμορφες!
    Οι συνδυασμοί των χρωμάτων, τα σχέδια.. όλα τέλεια!
    Να έχεις έναν όμορφο και δημιουργικό μήνα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλομα.... χρονια πολλα και καλο μηνα και ολα τα καλα σου ευχομαι και σε φιλω!

      Διαγραφή
  32. Μαίρη μου σου εύχομαι Καλή Πρωτομαγιά!!!
    Τι όμορφα πραγματάκια δημιούργησες πάλι!!! Το ροζ με το μπεζ είναι τέλειος συνδυασμός!!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νεφελη μου σε ευχαριστω πολυ , καλο μηνα ανοιξιατικο να εχεις , φιλακια!

      Διαγραφή
  33. Καλή πρωτομαγιά . τέλεια όλα . Ερωτεύτηκα τα χρώματα και το μικρό τσαντάκι. Σε λίγες μέρες θα σας δείξω και γω τι έφτιαξα όλα με τα ίδια κουβάρια και τις ίδιες αποχρώσεις. Καλό δημιουργικό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γεια σου Δεσποινα μου , σε ευχαριστω και περιμενω να δω τί εφτιαξες, φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια πολλά με υγεία!
    Τα ρομαντικά σου μου πήραν τα μυαλά κυριολεκτικά!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια γλυκια μου τι κανεις? χρονια πολλα ειπαμε? σε ευχαριστω και ευχομαι ολα καλα αυτο το μηνα και παντα βεβαια και καλες φωτογραφισεις!!!

      Διαγραφή
  36. Χρόνια πολλά, Μαίρη μου!! Τι όμορφα πράγματα έφτιαξες !! Υπέροχα γλυκά τα χρώματα, απίθανοι συνδυασμοί! Γεια στα χέρια σου!! Τόσο ρομαντικά, τόσο ανοιξιάτικα!! Και αυτό το κόκκινο καρώ με ξετρέλλανε σε συνδυασμό με το μπεζ και τη δαντέλα!!
    Φιλιά πολλά, καλό μήνα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ρομαντισμος θα με φαει Πεπη μου ...χα χα χα...πρεπει να αλλαξω λιγο αλλα....δεν μπορω , να εισαι καλα και να εχεις πολυ ομορφο μηνα , φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  37. Καλό μηνα :) Πολύ ωραία τα χρωματακια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλο μηνα και σε σενα Αριαδνη μου ...μακαρι να ερθει η Ανοιξη παντου!!! πολλα φιλια!!

      Διαγραφή
  38. Καλο μηνά Μαίρη μου !!! Πολύ ρομαντικά οι δημιουργίες σου ..μου άρεσαν πολύ και ο συνδυασμό χρωμάτων (παστελ) ...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνη μου σε φιλω και σε ευχαριστω πολυ!!! καλο ανοιξιατικο μηνα!!

      Διαγραφή
  39. Απαντήσεις
    1. Κοριτσι της θαλασσας σε ευχαριστω πολυ , καλο μηνα και φιλια!

      Διαγραφή
  40. Καλό μήνα,Μαίρη,γεμάτο με ρομαντικές μαγιάτικες δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα και σε σενα τριανταφυλλενια μου , φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  41. Πολύ όμορφες δημιουργίες Μαίρη μου!!! Συγχαρητήρια!
    Μου άρεσαν πολύ τα χρώματα!!!
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγδα μου ευχαριστω ολες ομορφα πραγματα φτιαχνουν σε αυτη τη γειτονια και με το καφε στο χερι τα χαζευουμε , φιλια πολλα , καλο μηνα!

      Διαγραφή
  42. Είναι όλα τέλεια αυτά που φτιάχνεις...Θα ήθελα να σε ρωτήσω εάν η παραπάνω πλέξη (στο πορτοφόλι) είναι ίδια με τα granny square που έχεις δείξει σε παλαιότερη ανάρτηση και με βίντεο. Εάν δεν είναι ίδια μπορείς κάποια στιγμή να την γράψεις?Θέλω να πλέξω μια κουβέρτα....Ευχαριστώ και πάλι συγχαρητήρια για το όμορφο blog σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φιλεναδα , ειναι γκρανυ και αυτο , δηλαδη επλεξα 4 μοτιφ και τα ενωσα , το μοτιφ ειναι αλλα σχεδιο απο το παλιο που εχω , θα το γραψω και θα το ανεβασω και θα κανω και βιντεακι γι αυτο ...σε λιγες μερες, φιλια και σε ευχαριστω!

      Διαγραφή
  43. Καλησπέρα!
    Περνώ πρώτη φορά από το "σπιτάκι" σου και είμαι κατενθουσιασμένη.
    Τι όμορφα χρώματα (τα αγαπημένα μου) και τι καταπληκτικές δημιουργίες.
    Να είσαι γερή και να κάνεις θαύματα.
    Θα χαρώ να τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αννα μου και καλο μηνα , με τα ωραια στεφανια που δειχνεις στο σπιτακι σου ομορφυνε ο μηνας, πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  44. Χριστός Ανέστη και καλό μήνα Μαίρη μου!!! Υπέροχες δημιουργίες έκανες με τα χρυσά σου τα χεράκια!!!
    Πανέμορφα όλα, το ένα καλύτερο από τα αλλα!! Μπράβο!!!
    Φιλιά καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικη μου καλο μηνα να εχουμε ....χωρις βροχες και με χαρα και ηρεμια, πολλα φιλια και σε ευχαριστω !!!

      Διαγραφή
  45. Καλό μήνα Μαιρούλα μου!
    Χρησιμοποίησες τα αγαπημένα μου χρώματα! Ο συνδυασμός αυτός με ροζ και καφέ είναι τέλειος!
    Καλή συνέχεια σε όλα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα Κατερινα μου , καλη συνεχεια και στις δικες σιου ομορφιες, φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  46. Εντυπωσιάστηκα απο τις υπέροχες δημιουργίες σου, ανοιξιάτικες, καλοφτιαγμένες υπέροχες !!! Γειά στα χέρια σου !!!! λέω να δοκιμάσω κι εγώ να φτιάξω μία καλοκαιρινή πλεκτή τσάντα.......θα προσπαθήσω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κλαυδια μου κι απο δω ...αληθεια ωραιο και παραξενο το ονομα σου ! οτι χρειαστεις για τη τσαντα εδω ειμαι εγω, φιλια!

      Διαγραφή
  47. Αγαπητή Μαίρη πότε θα μας δείξεις τα παραπάνω granny square....Ανυπομονώ να αρχίσω την κουβέρτα μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλεναδα ...το επομενο βιντεακι που θα κανω ειναι αυτο το γρανυ... το υποσχομαι , φιλια και καλο πλεξιμο!

      Διαγραφή
  48. Αγαπητή Μαίρη, συγχαρητήρια για τις υπέροχες δημιουργίες! Αυτή η τσάντα είναι υπέροχη και θέλω να επιχειρήσω να την φτιάξω. Επειδή τώρα ξεκινάω να πλέκω με το βελονάκι θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά, τα εξής: Νούμερο βελονάκι, διαστάσεις τσάντας και ποσότητα νήματος σε γραμ., ώστε να προμηθευτώ τα κατάλληλα υλικά...! Ευχαριστώ πολύ. Ανθή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανθη μου ,,,παρε βελονακι νουμερο 3 και 3,5 κανει γι αυτηη τη τσαντα αλλα παρε και ενα 4 να εχεις , ειναι φθηνα! μετα μια κουκλα απο το βαμβακερο αυτο νημα εχει 50 γραμμαρια -125 μετρα και χρειαστηκα 4 αν θυμαμαι καλα, διαστασεις τσαντας ....30 φαρδος και 22 εκ υψος, ο πατος ειναι 26 χ 8 εκατοστα, αλλα τσεκαρε και μονη σου οταν φτιαξεις το πατο θα εχεις δωσει το φαρδος ηδη, δες αν σου κανει, μετα το υψος το κανονιζεις ευκολα γιατι σταματας να πλεκεις οποτε θες, καλο καλοκαιρι!

      Διαγραφή
  49. Σας ευχαριστούμε για τα όμορφα βίντεο που μας δίνετε. Όμως το λινκ που λέει για την ένωση λέει οτι δν υπάρχει έχει κάποιο πρόβλημα. Θα ήθελα να με βοηθούσατε με κάποιον τρόπο.
    Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
    Ευαγγελία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευαγγελια μου αν εννοεις το πως ενωνουμε τα μοτιφ πατα εδω http://merrymarystories.blogspot.gr/2013/04/granny-squares.html και δες αυτο το βιντεακι, φιλια και οτι θες ρωτα με!

      Διαγραφή
  50. Αννα σε ευχαριστω, καλο καλοκαιρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλημέρα! Να σας ρωτήσω κάτι... πλέκοντας την καλοκαιρινή τσάντα χωρίς ραφές, μήπως μπορείτε να μου πείτε που μπορώ να βρω το βίντεο για το πλέξιμο του πάτου και το υπόλοιπο γύρω-γύρω;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας