Δευτέρα, 14 Απριλίου 2014

Λαμπάδες κουκουβαγάκια!






Γειά σας , γειά σας.....τρέχοντας πολύ αυτές τις μέρες έχω χαθεί και δεν θα προλάβω να δείξω και τις λαμπάδες μου ...εεεε   δεν γίνεται, λέω Μαίρη ξεκουνήσου απο τον καναπέ και κάνε ανάρτηση, η κούραση της έκθεσης είναι μεγάλη και έχω ξεμάθει να είμαι ώρες έξω απο το σπίτι  αλλά θέλω και να σας δέιξω ότι φτιάχνω .....










Οι λαμπάδες μου παιδικές γιατι τις ταίριαξα με τα αστεράκια που έφτιαξα με τα ονόματα των παιδιών γραμμένα με γκλίτερ! Ζηλεύω τις όμορφες λαμπάδες που βλέπω στα σπίτια σας με τα ντεκουπάζ τα τριαντάφυλλα και τόσα άλλα και μπράβο σας!






 Και οι ροζούλες οι κουκουβάγιες  για τα κοριτσάκια!







Εύχομαι αυτή η άγια εβδομάδα να μας ηρεμήσει  και να μας γεμίσει με αγάπη τη καρδιά!

Αν προλάβω θα πιάσω και τα τσουρέκια προς το τέλος της εβδομάδας γιατι είναι μια συνήθεια χρόνων ,να είστε όλοι καλά , καλές ετοιμασίες πασχαλιάτικες !

59 σχόλια:

  1. έτσι γλυκές - έτσι όμορφες ας είναι οι μέρες μας ετούτη τη βδομάδα. έτσι. σαν τις κουκουβάγιες σου και σαν τα τσουρέκια που θα φτιάξεις!
    φιλιά κι ευχές πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bικυ μου μακαρι ετσι να ειναι γλυκες οι μερες , εξαρταται αυτο απο το ποσο δυνατες ειμαστε γιατι οι συνθηκες δεν βοηθουν καθολου ...πολλες ευχες απο την καρδια μου και για σενα να εχεις ενα ομορφο Πασχα, φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  2. Μοναδικες οι λαμπαδες σου Μαιρη!!! Πολυ ομορφες!
    Καλο Πασχα και Καλη Ανασταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο Πασχα Μαρια μου και μετα να μπουμε σε πιο ηπιους ρυθμους , φιλιά πολλα!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι λαμπάδες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσι μου καλο σε ευχαριστω και σου στελνω πολλες ευχες !!!

      Διαγραφή
  4. Όχι πως περίμενα κάτι λιγότερο!! Είναι τέλειες!! Χαζεύω μέρες το blog σου και ειλικρινά έχω μείνει άναυδη!! Εγώ έτσι κι αλλιώς τρελαίνομαι για τις κουκουβάγιες!! Και αυτές οι υφασμάτινες!!Μια γλύκα!!Που θα πάει??Δε θα τη μάθω και γω τη ραπτομηχανή?? Θα τη μάθω!!

    Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενη Λενη ολα θα τα μαθεις εσυ ! εχεις ορεξη σε βλεπω! σε ευχαριστω πολυ , καλο Πασχα!!

      Διαγραφή
  5. Μα τι ομορφες που ειναι ... Θελω :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια Φε μου σε ευχαριστω πολυ ....αχ και εγω θελω πολλα και διαφορα.....καλο Πασχα να εχουμε ολοι , ηρεμο και γεματο αγαπη!!

      Διαγραφή
  6. Μαιρούλα μουουουου!!!
    Τις κουκουβάγιες τις λατρεύω ούτως ή άλλως, αλλά και πάνω στις υπέροχες λαμπάδες σου, έδωσαν αυτό το κάτι παραπάνω!!! Μπράβο, γλυκιά μου!
    Φιλάκια πολλά και γλυκά σαν... τσουρεκάκια!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννα μου ......σε φιλω γλυκα και ευχομαι να περασεις τελεια το Πασχα ...να σου μαγειρεψουν να μη κουραστεις και να πας πολλες βολτες.....φιλακια ....σματσ και σμουτσ.....!!!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφες οι λαμπάδες σου Μαίρη μου!!Πολύ χαριτωμένες οι κουκουβάγιες σου!!Καλή Μ.Εβδομάδα!!
    Καλό Πάσχα!!Καλά νά περασέτε!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρα μου ευχαριστω πολυ νασαι καλα και να περασεις πολυ ομορφα με ολη σου την οικογενεια μαζεμενη το Πασχα και να μας κανει καλο καιρο, φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφες οι λαμπάδες σου με τις κουκουβάγιες!!!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νεφελη γλυκια μου ευχαρσιτω πολυ καλο Πασχα και σε σενα με ωραια φαγητα και καλη παρεα!!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Happy week to you too as we wait for Easter to come and celebrate with the whole family , a lot of love and kisses!

      Διαγραφή
  10. αχαχα! Γελάω γιατί και στις λαμπάδες ράψιμο εσύ!!
    Φοβερές πάντως!
    Καλή Μεγάλη εβδομάδα χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aριστεα μου ειμαι για γελια οντως ....γιατι ολα τα φανταζομαι με υφασμα ....αλλο υλικο σπανια θα μου βγει οποτε χα χα χα.....αφηνω τα αλλα για σας , τους καμβαδες , τα κεραμικα και τα ξυλα!!! πολλα φιλια και καλο Πασχα να εχεις !!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Κικη μου ευχαριστω και καλο Πασχα ...μη και δεν σε ξανακουσω εως τοτε , φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  12. Τι γλυκούλες που είναι οι κουκουβάγιες σου, Μαιρούλα μου!!!! Και τα αστεράκια με τα ονόματα όμως πολύ μου άρεσαν!! Και του χρόνου!!
    Καλή Ανάσταση σου εύχομαι και καλό κι ευλογημένο Πάσχα!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρονου Μαριανννα μου και καθε χρονος να ειναι πιο ελαφρυς ευχομαι και πιο χαρουμενος!! καλο Πασχα και καλα μαγειρεματα!!!

      Διαγραφή
  13. Είσαι αίθανη!!
    Πανέμορφα, να τα χαρούν όποια παιδάκια τα πάρουν!
    Καλό Πάσχα με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κατερινα μου ...σε ευχαριστω και σου στελνω τα φιλια και την αγαπη μου ....καλο Πασχα!!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφες!!!
    Ε δεν γινόταν να κάνουμε Πάσχα και να μην δούμε τις χειροποίητες λαμπάδες σου!
    Μπραβο σου είναι καταπληκτικές και πολύ πρωτότυπες!
    Βαρέθηκα τα ίδια και τα ίδια!
    Πολλά φιλιά καλά να περάσεις το Πάσχα με την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα μου ευχαριστω !!! τωρα κουκουγαβακια αυτο μου ηρθε γιατι τα εφτιαξα να ταιριαζουν μαζι με μαξιλαρακια και ετσι γεμισε κουκουβαγιες το σπιτι! καλη Ανασταση !! να περασεις πολυ ομορφα αυτο το Πασχα, φιλακια!

      Διαγραφή
  15. Γιατί και το Πάσχα θέλει το πλέξιμό του!!!!! :))) Μπράβο σου Μαιρούλα μου!!
    Οι κουκουβαγιούλες σου είναι κουκλίστικες!! Θα πάνε σε τυχερά χεράκια!!
    Να χεις μια όμορφη Μεγάλη βδομάδα!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι εκτος απο το Γερμανο του θελει και το πλεξιμο του!! χα χα καλο ητανε αυτο ,μα με μενα ολο πλεξιμο πλεξιμο.....θα μπαφιασετε αλλα τι να κανω ? Μαριλενα μου καλο Πασχα ευχομαι με πολυ καλο φαγητο και αγαπη μπολικη!!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφες όλες οι λαμπάδες σου αλλά η κόκκινη κουκουβάγια μου αρέσει πιο πολύ από όλες. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φιλεναδα που πλεκεις και συ τοσο ομορφα , σε ευχαριστω και σου υποσχομια να σου χαρισω μια κοκκινη κουκουβαγια για παρεα!!! φιλια πολλα και καλο Πασχα!!

      Διαγραφή
  17. Είναι πολύ όμορφες οι κουκουβάγιες σου με τα χαρούμενα χρώματά τους!
    Καλό Πάσχα ευχομαι και καλή επιτυχία στα τσουρέκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικη μου ευχαριστω πολυ και καλη Ανασταση και σε σενα , να περασεις πολυ ομορφα και να μη κουραστεις ,,,ασε... μη κανεις τσουρεκια σαν εμενα !! φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητήρια θερμά Μαίρη μου, είναι υπέροχες και πρωτότυπες!!!
    Καλό Πάσχα με υγεία!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Μαγδα μου για τα καλα σου λογια , καλο Πασχα και πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφες οι λαμπάδες Μαίρη μου ..
    Καλο Πάσχα και καλά να περασιές..
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνη μου σε ευχαριστω πολυ ...ετσι οπως ειναι σημερα ο καιρος ασε ....ελπιζω να φτιαξει απο το Σαββατο ...να βγουμε και λιγο στην αυλη, πολλα φιλια και καλη Ανασταση!

      Διαγραφή
  20. Όμορφες και πολύ χαρούμενες οι λαμπάδες σου Μαιρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Κατερινα μου να εισαι καλα και καλη Ανασταση!!

      Διαγραφή
  21. Πανέμορφες οι λαμπάδες σου Μαίρη μου! Καλό Πάσχα και καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικη μου καλη Ανασταση και σε σενα με ομορφα φαγητα! γλυκα! και το σοι ολο μαζεμενο!!

      Διαγραφή
  22. Πανέμορφες οι κουκουβαγιο-λαμπάδες σου, Μαίρη !! Χαρούμενες και καλοφτιαγμένες!!
    Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση, με υγεία και χαρά !! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπη μου καλο Πασχα !! σε ευχαριστω πολυ !! υγεια και χαρα σε ολους αυτες τισ δυσκολες μερες !!φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  23. Μαιρούλα μου, και του χρόνου με υγεία!
    Έβαλες τη δική σου υπέροχη σφραγίδα και στις λαμπάδες!
    Φιλιά πολλά κι ευχές για καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορινα μου γλυκια καλη Ανασταση και σε σενα και σε ολη σου την οικογενεια !! να περασεις πολυ ομορφα ...χαλαρα και με αγαπη αυτες τις μερες, σε φιλω!!

      Διαγραφή
  24. wouaouuuuu μεγαλούργησες Μαιρούλα! Υπέροχες και ιδιαίτερες!! Μπράβο σου!!!! Με το καλό να έρθει η Ανάσταση του Κυρίου και μας φωτίσει όλους με αγάπη,υγεια ,ελπίδα και ότι καλό επιθυμούμε ο καθένας μας!!! φιλιά πολλά χρυσοχέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι δικες μου δεν φτανουν τις δικες σου λαμπαδες Κατερινα μου! καλη Ανασταση και πολλα φιλια σου στελνω!

      Διαγραφή
  25. Μαίρη είναι πάρα πολύ ωραίες οι λαμπάδες σου! Μπράβο

    mononai.blogspot.gr
    fetoula.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριαδνκ μου τι ομορφα πραγματα που μας δειχνεις , πηγα και σε ειδα και θα ξαναμπω να δω τις συνταγες σου, καλη Ανασταση!

      Διαγραφή
  26. Οι κουκουβάγιες πολύ χαριτωένες !!!!
    Τις ευχές μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφια μου καλη Ανασταση σου ευχομαι και σε φιλω!

      Διαγραφή
  27. Πανέμορφες λαμπάδες και τυχερά τα χεράκια που θα τις κρατήσουν!!!
    Μαίρη μου σου εύχομαι από καρδιάς Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση στις ψυχές όλων μας
    Φιλάκια της αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη Ανασταση Νικολ μου , να περασεις πολυ πολυ ομορφα σου ευχομαι και ανασταση στη ψυχη μας που λες και συ ...αυτη ειναι απαραιτητη, φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  28. Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινα μου καλη Ανασταση και φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  29. Καλή Ανάσταση να χεις Μαιρούλα μου!! Υγεία κι αγάπη!!
    Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας