Τρίτη, 1 Απριλίου 2014

Πάσχα , πασχαλιά και αυγουλάκια πλεκτά!!








Καθώς το Πάσχα πλησιάζει και οι ψυχή μας ανοίγει με αυτή την όμορφη Ανοιξη, η φύση χρωματίζεται !






 Το Λιλά της πασχαλιάς μου που άνθισε και μοσχοβόλισε είναι εκπληκτικό χρώμα , ένα απο τα κυρίαρχα χρώματα αυτής της εποχής, μαζί με το κίτρινο των πρώτων τολμηρών αγριολούλουδων και το κόκκινο της παπαρούνας.













Εκοψα αρκετά ανθισμένα κλαδιά και τα έβαλα σε ένα βάζο να έρθει και η Ανοιξη μέσα!










Τα πλεκτά μου αυγουλάκια είναι μια απο τις πολλές ιδέες για στόλισμα ή για δώρο σε φίλους , χειροποίητο δώρο αξίας!!










 Και το σχετικό βίντεο!





Η Ανοιξη στον κήπο μου ...ο κισσός με τα παλιά πράσινα και τα νέα λαχανί του φύλλα!







Αυτός ο θάμνος μου ανθίζει με κίτρινα λουλουδάκια που το καλοκαίρι χάνονται αλλα δεν ξέρω το όνομά του!









Ετοιμάζομαι πυρετωδώς για την la mamart την έκθεση που θα πάω- η έκθεση αυτή εντάχτηκε φέτος και στο εικαστικό  φεστιβάλ  Make Art του περιοδικού Παράλλαξη και των δράσεων *Θεσσαλονίκη αλλιώς * και αυτό μας δίνει χαρά !Εδώ είναι ο σύνδεσμος για το φεστιβαλ 
http://www.parallaximag.gr/parallax-view/mia-kataigida-45-ektheseon-mesa-stin-xiParallaxi Ελπίζω εκεί να γνωρίσω και απο κοντά φίλους που έχω κάνει μέσα απο το μπλογκ και το Υου Tube , ελάτε για μια βόλτα στα Λαδάδικα απο τις 10 -16 Απρίλη  σε ένα πολύ όμορφο αναπαλαιωμένο κτίριο  και  μπορείτε να πιείτε και ένα καφέ στο roof του κτιρίου.

















Δυστυχώς δεν έχω χρόνο για πολλά πασχαλιάτικα πραγματάκια  ,ωστόσο έφτιαξα λαμπάδες και θα σας τις δείξω  την επόμενη φορά  αλλά  δεν έχω χρόνο ούτε καν για κανένα καφέ και γι αυτό δεν κάνω όλες τις συνήθεις επισκέψεις μου στα αγαπημένα φιλικά μου μπλογκ, θα βρώ το ρυθμό μου μετά το Πάσχα πιστεύω....

Να σας δείξω και μια όμορφη καρδιά που μου έστειλε μια αγαπημένη φίλη η Ελένη η Φλογερά και όταν παίρνω δώρο και μάλιστα απο καρδιάς το εκτιμώ και το αγαπώ !
















Εύχομαι σε όλη την παρέα καλή προετοιμασία για το Πάσχα , καλές δουλειές ...το σπίτι να λάμψει και να το χαρούμε εκείνες τις μέρες και προπαντός να έχουμε καλή διάθεση ...ανεξικακία  και αγάπη μέσα μας, φιλιά!

67 σχόλια:

  1. Τί όμορφα αυγουλάκια!!! Και πόσο πολύ ταιριάζουν οι αποχρώσεις που επέλεξες με την πασχαλιά!
    Μπράβο, Μairy μου!
    Και ο κήπος σου είναι ένα όνειρο!!! Η Άνοιξη αυτοπροσώπως!!!
    Κάθε επιτυχία στην έκθεση, γλυκιά μου! Να περάσεις υπέροχα!
    Α, και η καρδούλα της Ελένης μας είναι τόόόσο αγαπησιάρικη!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννα μου !!! ευχαριστω πολυ!! να σου πω, ηθελα και κοκκκινο αλλα νημα κοκκινο γιοκ! γι αυτο επλεξα με αυτα που εχω για τα αλλα που εφτιαξα , εσπαντριγιες και τσαντες και ετσι βγηκαν ανοιξιατικα και οχι πασχαλιατικα, σματς και σμουτς πολλα!!!

      Διαγραφή
  2. Καλό σου μήνα, κοριτσάρα μου!
    Τα δημιουργήματα super, ο κήπος σου ονειρεμένος κι όσο για την πασχαλιά σου μέχρι τα Δυτικά της Αττικής μοσχοβόλισε!!!!!!!!!!!
    Καλή επιτυχία στη συμμετοχή σου και θα περιμένω να καμαρώσω τις λαμπάδες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορινα μου γλυκια σε ευχαριστω πολυ ...να εισαι χαρουμενη και ερχομαι απο κει να δω τί φτιαχνεις....φιλιά πολλα!

      Διαγραφή
  3. Ίσως είναι τα πιο όμορφα αυγά που έχω δει!!...τα πιο πρωτότυπα πάντως είναι!
    Είδα την πασχαλιά σου ανθισμένη και μάλλον πρέπει να το πάρω απόφαση πως φέτος η δική μου δε θα μου την κάνει τη χάρη να ανθίσει τελικά...
    Με γεια το δωράκι σου!!
    Καλή επιτυχία στην έκθεση και καλό μήνα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια τα εκανα fast track με u μηπως γραφεται αυτο? γιατι ηθελα και κατι πασχαλιατικο να δειξω αλλα που χρονος? σε ευχαριστω πολυ φιλεναδα μου ...γιατι να μην ανθισει η πασχαλια σου .?ισως αργησε λιγο περιμενε, σε φιλω!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα και τα αυγουλάκια και ο κήπος! Να χαρείς το δωράκι σου!
    Καλή επιτυχία με την έκθεση!
    Καλό Μήνααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου μικρη!! σε ευχαριστω πολυ και σε σενα καλο μηνα και φιλια!

      Διαγραφή
  5. πανέμορφα τα αυγά σου!!!! Υπέροχη η πασχαλιά!!! Καλή επιτυχία στην έκθεση. Καλό μήνα Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω κυκλαμινο μου και καλο μηνα !

      Διαγραφή
  6. χρώμα και μοσχοβολιά και ομορφιά σε κάθε φωτογραφία σου.
    κάθε τι χειροποίητο περικλείει αξία αγάπης ανεκτίμητης. σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στην έκθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικυ μου σε ευχαριστω πολυ μακαρι να πιασουν οι ευχες σου γιατι με πιανουν τα μερακια μου να φτιαχνω και δεν σταματαω αλλα στη ζωη ολα παιζουν ....φιλια πολλα να εχεις ομορφο Απριλη!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου Μαίρη μου! Τα αυγουλάκια τέλεια. Μου άρεσε πολύ όπως τα διακόσμησες! Καλό μήνα να έχεις και σου εύχομαι κάθε επιτυχία στην έκθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικη μου καλο σου μηνα και σε ευχαριστω και για τις ευχες σου, φιλακια πολλα

      Διαγραφή
    2. Πέρασε αν θες απο το blog μου και δες τη σημερινή ανάρτηση σε προσκαλω σε ένα ανοιξιατικο παιχνιδι! όταν βρεις ευκαιρία βέβαια!φιλια!

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφα τα πλεκτά αυγουλάκια σου!!!! Οι φωτογραφίες με την πασχαλιά είναι τέλειες!!!
    Μέχρι πέρυσι, μοσχοβολούσε ο κήπος μου τέτοια εποχή και μετά...δεν ξέρω τί έφταιξε, αλλά η πασχαλιά μου ξεράθηκε!!! Δεν ξέρεις πόσο λυπήθηκα!! Φέτος, πέταξε από την ρίζα βλαστούς και τους είδα να μπουμπουκιάζουν. Στο τέλος θα κόψω όλο τον παλιό κορμό και θα μείνει ένας θαμνος!!
    Ο κίτρινος θάμνος μήπως είναι φορσύθια? Ετσι μου φαίνεται!
    Να χαρείς το δωράκι της Ελένης και καλή επιτυχία στην έκθεση!
    Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπον εσενα ειχα στο νου μου για το θαμνο...λεω της Μαριαννας δεν της ξεφευγει τιποτε θατο ξερει , ευχαριστω πολυ αλλα και η Χριστινα μας η ΧΡΙΣ ΚΑΤ το ηξερε και η ljubinka αυτα τα παλια λουλουδια σαν τη πασχαλια πως μου αρεσουν , μου θυμιζουν παλιες εποχες! Εσυ θα την εσωζες τη πασχαλια σου γιατι τα αγαπας τα λουλοτδια και αυτα το καταλαβαινουν....φιλιά πολλα!

      Διαγραφή
  9. Wonderful for Easter!!
    Yellow flower-forsythia.:)
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hi yes forsythia thats it Thank you my friend a lot of love and kisses !

      Διαγραφή
  10. Καταπληκτικά τα αυγουλάκια σου Μαράκι μου πάρα πολύ όμορφα όλα!
    Για τον κήπο σου ότι και να πω είναι λίγο!
    Καλή επιτυχία στην έκθεση να περάσεις τέλεια και να γνωρίσεις πολλούς ανθρώπους!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα μου καλη ευχαριστω....ψοφησα λιγο αλλα αντεχω μεχρι την εκθεση....φιλιά και καλο μηνα να εχεις !

      Διαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη η πασχαλιά σου. Λατρεύω το υπέρχο μωβ χρώμα που έχουν τα ανθάκια της. Και το άρωμά της μοναδικό.
      Ο θάμνος με τα κίτρινα λουλουδάκια λέγεται Φορσύθια.
      Τα πλεκτά αυγά τρέλα όπως και το δωράκι- καρδούλα της Ελένης.
      πολλά φιλιά.
      Καλό μήνα

      Διαγραφή
    2. Μπραβο Χριστινα μου φορσυθια εεε...να το ξερω ...τοσα χρονια που το εχω , σε ευχαριστω πολυ , καλο μηνα και φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Καλημερα αγαπημενη μου φιλη!
    καλο μηνα να εχουμε!
    μου αρεσαν τα λουλουδια σου και φυσικα οι υπεροχες δημιουργιες σοΥ!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικη μου σε διαβαζω αλλα δεν εχω παντρα χρονο να σχολιαζω ...εισαι χειμαρρος παντα και απολαυστικη. φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχα τα αυγά σου αλλά και το πως τα ταίριαξες με την πασχαλιά. Καλημέρα & καλό μήνα να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρα σηκωσα λιγο κεφαλι απο τη ραπτομηχανη...βγηκα εξω να παρω αερα και πετυχα τη πασχαλια μου ανθισμενη αλλιως ....σε ευχαριστω φιλιά πολλα!

      Διαγραφή
  14. Η πασχαλιά σου είναι υπέροχη, το ίδιο και τα αυγά σου. Καλή επιτυχία στην έκθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω ολες σας για τις ευχες !! κουβαρακια δημιουργικα σας στελνω πολλα φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Τα στόλισες πολύ ξεχωριστά και έγιναν η καλύτερη παρέα για το μυρωδάτο μπουκέτο σου! Αλλά και το δώρο που πήρες υπέροχο! Καλό μήνα και καλή επιτυχία στην έκθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λουνα μου ευχαριστω πολυ , καλο μηνα να εχεις κι εσυ. σε φιλω!

      Διαγραφή
  16. κάλο μηνά Μαίρη μου .!!!!! τη όμορφα αυγολακια ..τελεια
    και όμορφες φωτογραφίες ..
    Αμα κατέβω στην Θεσσαλονίκη .θα έρθω στην έκθεση να σε δω ..
    καλη επιτυχια ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ειρηνη ελα για βολτα να βρεθουμε ...ειναι αρκετες μερες η εκθεση και εκεινες τις μερες ειναι και η αγορα ανοιχτη οποτε κανε σταση για καφε, φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Υπεροχα τα αυγουλακια καθως κ τα ομορφα λουλουδια!! Να χαιρεσαι το υπεροχο Δωρακι της φιλης σου. Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Μαρια μου παντα τα δωρα μας κανουν να χαιρομαστε ....να περνας καλα...φιλακια!

      Διαγραφή
  18. χεχε αναρωτιέμαι Μαίρη μου αν υπάρχει κάτι που δεν μπορείς να το φτιάξεις ...πλέκοντας!
    Υπέροχα τα αυγά σου!
    Καλό μήνα εύχομαι! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστειο δεν ειναι Αριστεα καμμια φορα φτανει μεχρι στα ακρα ...να πλεκεις τα παντα !! προσεχω αλλα να μου ζητανε ...τωρα μου ζητανε ρουχαλακια για σκυλακια ...κι εγω που αγαπω τα πλεκτα δεν μου αρεσει να ντυνουν τα ζωα αλλα ...ολα γινονται, φιλια πολλα σε ευχαριστω!

      Διαγραφή
  19. Αχου τα τα αυγουλάκια!!! Είναι πανέμορφα Μαιρούλα μου!! Εντωμετξύ είναι και τα χρώματά τους ζωντανά έκανες κι ένα ντεκόρ γύρω γύρω μούρλια!!! Μπράβο σου!!!
    Εύχομαι να περάσεις τέλεια στην έκθεση και να γνωρίσεις πολύ κόσμο!!
    Τα φιλιά μου και καλό μήνα να χεις , ευχάριστο κι άκρως δημιουργικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλενα μου πολυ σε ευχαριστω , ωραια θα ειναι ....να σου πω μετα τοσα χρονια δουλειας το εχω φιλοσοφησει λιγο ...δεν αγχωνομαι οπως παλια στη δουλεια και ...τι δουλεια θα παρουμε ....και θα αρεσουν? που ειχε και πρακτικο λογο να αρεσουν για να παει καλα η σεζον ...τωρα εφγαλα ολο το μερακι μου και ευχαριστηθηκα φτιαχνοντας οτι στο καλο μου αρεζε χωρις αγχος και ετσι παω και ελπιζω να δω κοσμο και να ευχαριστηθω μιλωντας! φιλακια!

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφα όλα
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω καλο μου κοριτσι ...πολλα φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Τί όμορφα που τα έκανες Μαίρη μου τα αυγουλάκια!!! Τέλεια αλλά και οι φωτό σου είναι καταπληκτικές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κικη μου ...αντε να τελειωσουν οσα εχω να κανω και μετα να δω τις συνταγες σου και να πιασουμε τη κουζίνα , πολλα φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Πω πω... Μαίρη μου είναι πανέμορφα, τα λάτρεψα!!
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη μου σε ευχαριστω πολυ ...σε φιλω και τρεχω να προλαβω....αυγουλακια με χιλια ζορια τα εφτιαξα !! φλιά!

      Διαγραφή
  23. ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙΑ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ!!!ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΜΠΑΖΑΡ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Γιασμιν μου γεια σου , πολυ χαιρομια που σε ακουω , σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες ...θα σας πω τα νεα μου μετα την εκθεση καλα ή κακα χα χα ....φιλακια!

      Διαγραφή
  24. Πλεκτά πασχαλινά αυγά πρώτη φορά βλέπω! Πολύ έξυπνη ιδέα για στολισμό. Μπράβο! Μπορεί βέβαια η πασχαλινή περίοδος να μην έχει την ποικιλία των στολιδιών της χριστουγεννιάτικης, αλλά άμα υπάρχει διάθεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποκαλυψη μου , τι αλλο να εφτιαχνα εγω ! παλι με τα νηματα μπλεγμενη ειμαι, σε ευχαριστω και σε φιλω!

      Διαγραφή
  25. Μαίρη μου καλή επιτυχία. Η δουλειά σου πάντα μ' αρέσει και σε ακολουθώ να ξέρεις παντού!!! λιγάκι απειλητικό ακούστηκε αυτό αλλά να σου πω την αλήθεια από το youtube σε γνώρισα και μου αρέσει να σ'ακούω είσαι πολύ κατατοπιστική και μετά σε ακολούθησα στο φβ και τελευταία στο μπλοκ,. τα αυγουλάκια θα τα κάνω σήμερα παρέα με την κόρη μου και θα τα ανεβάσω μνημονεύοντας και εσένα που μας εμπνέεις....πολλά φιλάκια και καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις και σε κάνει ευτυχισμένη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζενη μου πολυ σε ευχαριστω και ποσο χαιρομαι να ακουω καλα λογια! ξερεις ποσο χρειαζονται αυτο ολοι οι ανθρωωποι για να μαλακωσει η ψυχη μας μετα τις οποιες δυσκολιες της ζωης, να εισαι καλα και να μοιραζεσαι ευτυχισμενες στιγμες με την κορη σου , καλες δημιουργιες , ευτυχια στη ζωη σου παντα σου ευχομαι , φιλιά πολλα!

      Διαγραφή
  26. Χαρούμενα και ζουζουνιαρικα τα αυγουλάκια σου έτσι όμορφα που τα έντυσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kατερινα μου ευχαριστω πολυ , τι να κανω ζουζουναω για να ειμαι καλα !! φιλακια καλες ετοιμασιες πασχαλιατικες!!

      Διαγραφή
  27. Υπέροχα τα πλεκτά αυγουλάκια σου ......καλή επιτυχία στην έκθεση...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Γλυκερια μου νασαι καλα....ολες οι ευχες ειναι οτι πρεπει για μενα τωρα, φιλακια!

      Διαγραφή
  28. Τρελαίνομαι με τα πλεκτά σου!!! Τα αυγουλάκια ειναι σούπερ!!! πολύ όμορφο και το δωράκι που έλαβες!!! καλή επιτυχία στην έκθεση και ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια στο μπλογκ μου! τα διαβάζω όλα Μαιρούλα μου αλλά δεν προλαβαίνω να απαντήσω.....φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξερω Κατερινα μου σιγα μην περιμενω και απαντηση βρε κοριτσι μου! να εισαι καλα , με κεφια και ομορφες δημιουργιες, πολλα φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Γλύκα τα πλεκτοαυγουλάκια σου, Μαίρη! Ομως την παράσταση έκλεψε η ολάνθιστη πασχαλιά σου!! Καλές δημιουργίες και καλές ετοιμασίες για το Πάσχα!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι εχεις δικιο Πεπη μου ηα πασχαλια ειναι το πιο ομορφο απο ολα ...τι μας δινει η φυση! και συ να περασεις καλα ως το Πασχα , φιλακια!

      Διαγραφή
  30. Για τα ..πλεκτά αυγά δεν το συζητάω..θα μπλεχτώ με το τσιγκελάκι..οι πασχαλιές ως γνωστό το αγαπημένο μου λουλούδι. Μου το θύμησες τώρα να κάνω μία..κρεβατομουρμούρα στον άνδρα που που δεν μου αγόρασε ακόμα δενδράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις και παραπονο απο τον αντρα σου εεε.......νομοζεις δεν τα βλεπω τί κανει ο ανθρωπος! βασιλισσα σε εχει ...ενταξει θα σου παρει και μια πασχαλια! σε ευχαριστω και σε φιλω ...εσυ με τετοιο χερι ζωγράφιζε τις ομορφιες σου γιατι το βελονακι τα κουραζει τα καυμενα τα χερια μας, πολλα φιλιά!

      Διαγραφή
  31. απίθανα τα πασχαλιάτικα στολιδάκια αυγουλάκια!!!!! όμορφα χρώματα!!!! και η πασχαλιά σου και ο κήπος!!!!! :) πολύ όμορφο το δωράκι που σου έστειλε η Ελένη!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ευη μου ευχαριστω πολυ , θα ηρεμησω σε λιγο και θα αρχισω επισκεψεις! φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Να μην το ξεχάσω!!! Το δενδράκι θάμνος με τα κιτρινα ανθη λέγεται* Φορσίθεα* .ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ πλεκτα αυγουλάκια και πολύ κομψό το ασημί σχεδιάκι που είναι σαν μονόγραμμα.είναι πολύ καλοπλεγμένα και πολύ όμορφα φωτογραφημένα!!!! Σου ευχομαι Καλό Πάσχα με αγάπη και χαρά. Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ , αυτο το φορσιθεα τωρα πρωτοακουω το ονομα, καλο Πασχα με ηρεμια και γλυκια ατμοσφαιρα!!

      Διαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας