Κυριακή, 29 Δεκεμβρίου 2013

Ενα δώρο για το λαιμό μας !!










Απο καιρό ήθελα να πλέξω ένα κασκόλ ή ένα παχύ , πλούσιο γιακά για να ζεσταίνει το λαιμό , βρήκα αυτό το σχέδιο όπου πλέκεις με δύο νήματα μαζί , είτε δύο διαφορετικά χρώματα όπως το έπλεξα εγώ, είτε δύο νήματα απο δύο ίδιες κούκλες μαλλί που και αυτό δείχνει πολύ όμορφο γιατι βγαίνει πολύ αφράτο !!




Μωβ και λαδολαχανί είναι αγαπημένες μου αποχρώσεις !!








Ευτυχώς βρήκα μοντέλο για να το δείξω σωστά!


















Πλέκεται με βελόνες και χοντρό νήμα , παίρνουμε δύο νήματα μαζί και   περνάμε θηλειές όσες θέλουμε αλλά μονό αριθμό πόντων , εγώ  έβαλα 17 πόντους


Παίρνουμε άπλεκτο το πρώτο πόντο ... με φορά - σαν να τον πλέκουμε καλό, πλέκουμε τον δεύτερο καλό, τον επόμενο ανάποδο και εναλλάσουμε καλό , ανάποδο ώς το τέλος,  θα πρέπει να τελειώσουμε με ανάποδο, αυτό κάνουμε σε όλες τις σειρές μας, πλέξτε όσο μακρύ το θέλετε ή κασκόλ ή σαν γιακά κοντύτερο. ( Σε κάθε σειρά θα προσέχουμε , τον καλό πόντο που βλέπουμε μπροστά μας τον πλέκουμε ανάποδο  και τον ανάποδο τον πλέκουμε καλό, ελπίζω να το λέω κατανοητά!

Δείτε το και σε μονόχρωμη έκδοση με δύο νήματα μαζί σε γκρί !!










Και το βιντεάκι μου !!









Θα ήθελα να σας πώ για την επίσκεψη που κάναμε στο παιδικό χωριό SOS στο Πλαγιάρι Θεσσαλονίκης.






















 Πολλές φορές κλεινόμαστε στο σπιτικό μας και στα δικά μας θέματα που μας απορροφούν κυριολεκτικά....και είναι να μη μας απορροφούν τέτοια προβλήματα, τέτοιες εποχές?

Ομως στην άκρη του μυαλού μας πρέπει να υπάρχει χώρος και για τα προβλήματα των άλλων, στη ψυχή μας σίγουρα υπάρχει  η συμπόνια , η διάθεση να βοηθήσουμε .....


Αυτή τη διάθεση της  Μαίρης του Ginger in crafts που στη μνήμη της μητέρας της η οποία βοηθούσε πολύ εκεί στο  παιδικό χωριό SOS στο Πλαγιάρι Θεσσαλονίκης έφτιαξε τα κουκλάκια της που τα ονομάζει μασκωτίτσες και ήθελε να τα στείλει στα παιδιά . Μαζί της και όλες οι ελληνίδες μπλόγκερς με ιθύνοντα νού τη Ρένα η οποία ανέλαβε και διέδωσε το γεγονός  και συγκέντρωσε όλα τα πράγματα που έφτιαξαν με αγάπη όλες ....δώρα χειροποίητα φτιαγμένα απο την καθεμία με αγάπη!


Η ανάρτηση στη Δράση των ελληνίδων  μπλόγκερς  
 http://drasigreekblogger.blogspot.gr/2013/12/blog-post_23.html      τα λέει όλα, αυτό που εγώ θέλω  είναι να σας δώσω μια εικόνα για το χωριό , είναι ένα συγρότημα μέ ένα κεντρικό κτίριο και τα σπίτια γύρω του , αρχτιτεκτονικά πολύ όμορφα, με μονοπάτια απο σπίτι σε σπίτι, με αυλές και κήπους περιποιημένους . 



Μέσα τα σπίτια μεζονέτες έχουν πολύ όμορφους χώρους , σαλόνι με τζάκι, κουζίνα , δωμάτια βρίσκονται στον επάνω όροφο, όλα καθαρά, ζεστά και μέ μια ζεστή παρουσία της μαμάς του σπιτιού, μιας μαμάς που είναι εκεί κοντά τους συνέχεια, μιά γυναίκα που τους δίνει με την παρουσία της και τη φροντίδα της αγάπη , ζεστασιά, σιγουριά, θαλπωρή, έχω να πώ ένα μεγάλο μπράβο γι αυτές τις γυναίκες έχουν κάνει το δυσκολότερο όλων ....να δώσουν πολύ απο το χρόνο τους γι αυτά τα παιδιά! Υπάρχει και ο θεσμός της θείας , μπορεί μια γυναίκα να γίνει θεία των παιδιών, αυτό σημαίνει πως αναλαμβάνει να πηγαίνει στο σπίτι σε μια ορισμέμη ημερομηνία για κάποιες ώρες για να μπορεί και η μητέρα να λείψει για λίγο.

Είναι ένα πραγματικό και όχι κατ' ευφημισμόν χωριό, με οικογένειες και μακάρι τα παιδιά όλου του κόσμου να έχουν ένα τέτοιο ασφαλές καταφύγιο!



Η πρωτοχρονιά πλησιάζει και θα κάνουμε τσουρέκια , τη βασιλόπιτά μας , να μοσχομυρίσει το σπίτι, να υποδεχτούμε το νέο χρόνο όπως του πρέπει..


Να είστε καλά !!

60 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια Μαιρούλα μου για την τόσο υπέροχη κι απλόχερα γενναιόδωρη προσφορά!! Τα αξίζουν φυσικά κι όλοι όσοι συνέβαλλαν σε αυτόν τον σκοπό!!! Εχεις απόλυτο δίκιο που λες ότι καλό είναι να ξεφεύγουμε λίγο από τον μικρόκοσμό μας!! Μπράβο!! Θα χάρηκαν πάρα πολύ τα παιδάκια!!
    Το πλεχτό σου είναι πανέμορφο!! Εμένα το πλέξιμο μου φαίνεται βουνό!! Δεν ξέρω καθόλου και φοβάμαι ότι μου είναι δύσκολο να συντονίσω τα χέρια μου σωστά!!!! :)))))
    Αφράτο όπως το λες και χουχουλιάρικο!!!!
    Καλή ξεκούραση να χεις Μαιρούλα μου!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλενα μου καλημερα σου, τα παιδακια ηταν στο σχολειο οταν πηγαμε , φανταζομαι οταν γυρισαν θα ειχαν μια ευχαριστη εκπληξη....ευκολο ειναι το πλεξιμο , οντως μεχρι να βολεψεις τα χερια σου και μετα παιρνεις τον αερα ...μπορεις πολλα φιλιά απο μενα και ευχες για πολυ ομορφη Πρωτοχρονια!

      Διαγραφή
  2. Μαίρη μου , υπέροχο το βίντεο !!!!!!! Μετά τις γιορτές ξαναπιάνω τις βελόνες μου !!!!!
    Το κασκόλ πανέμορφο με ωραίο συνδυασμό χρωμάτων !!!!!
    Ευχαριστούμε και .........περιμένουμε κι άλλα βίντεο !!!!!
    Μπράβο για την επίσκεψη στο Παιδικό Χωριό !!!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικη μου ευχαριστω εγω και στις γιορτες φετος με τις βελονες τις περασα ....πολλα φιλιά και καλη Πρωτοχρονια!

      Διαγραφή
  3. Μαίρη μου μπράβο για την κίνηση που κάνατε!
    Πρέπει να βοηθάμε όσο μπορούμε, όπου μπορούμε!
    Το κασκόλ μου άρεσε πολύ είναι πολύ πρωτότυπο!
    Να περάσεις καλά αυτές τις μέρες και καλή χρονιά!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα εμεις τιποτε δεν καναμε μια επισκεψη μονο οι μανες εκει ειναι ηρωιδες...να περασεις πολυ ομορφα τη Πρωτοχρονια ! φιλιά πολλα και ο Αη Βασιλης να σου φερει οτι ζητας!1

      Διαγραφή
  4. Hi friend, thank you for the kind visit, i wish you all the best for the new year, a lot of kisses to you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μακάρι όλα τα παιδάκια να βρίσκουν στο δρόμο τους άτομα σαν εσένα, σαν τη Ρένα μας και τις λοιπές λατρεμένες μου!
    Το μίνι-κασκολάκι σου είναι πολύ γλυκούτσικο!!!
    (Είχα βαλθεί να φτιάξω κι εγώ κάτι παρόμοιο με βελονάκι, αλλά τελικά με κέρδισαν τα infinity scarfs!)
    Φιλάκια πολλά, Μαιρούλα μου!!!
    Να περάσεις όμορφα με αγαπημένα πρόσωπα γύρω σου!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ειναι τα infinity ? που βαζεις φωτια και φευγεις? αυτα τα μεγαλα που τυλιγονται στο λαιμο?δωσε info ...σε ευχαριστω και σου στελνω τα φιλιά μου, την αγαπη μου και τις ευχες μου!!

      Διαγραφή
    2. Αυτά που πλέκονται κυκλικά, ναι!
      Έχω φτιάξει ένα που τυλίγεται 3 φορές γύρω από το λαιμό και ένα που τυλίγεται 2.
      (Έπεσα με τα μούτρα στο βελονάκι που καταπιάστηκα τώρα τελευταία κι έχω ξεχάσει να πλέκω με βελόνες -που πλέκω από τα 5 μου! Να είσαι σίγουρη πως θα δοκιμάσω κάάάποια στιγμή το θαυματάκι που μας παρουσίασες σε αυτή την ανάρτηση!)
      Φιλάκιααααααααα!!!
      Την αγάπη μας!!!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
    3. Γιαννα μου αυτο μπορει να πλεχτει και κυκλικα και να ειναι γιακας κανονικος αλλα αυτο εγω το επλεξα με απλες βελονες , θα κανω κι αλλα και με βελονακι .....φιλακια να περασεις πολυ ομορφα και ζεστα με αγαπη ...και ολη την οικιγενεια σου τη Πρωτοχρονια!

      Διαγραφή
  6. Beautiful,nice colors!
    Have a nice week.
    Happy New Year!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Good evening, how are you? thank you very much i wish you all the best for the year to come, a lot of love , creativity, happiness, health!!

      Διαγραφή
  7. Μαίρη μου συγχαρητήρια για την επίσκεψή σας στο χωριό SOS και την προσφορά σας.
    Το κασκόλ σου πολύ όμορφο!
    Εύχομαι μια καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη ευχαριστω πολυ , πιο πολυ αληθεια ηθελα να πω πώς ηταν εκει το χωριο που δεν περιμενα τοσο ομορφο ...ευχομαι μια νεα χρονια ...καταπληκτικη ! υγεια , γαληνη, ..ευτυχια!!

      Διαγραφή
  8. Μαίρη μου υποκλίνομαι στη δράση σας και στην αγάπη σας! Πραγματικά συγκινήθηκα.
    Χίλια μπράβο δεν ξέρω αν φθάνουν!
    Το πλεκτούλι σου υπέροχο :)))
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστεα η Ρενα που πρωτοστατει εδω κανει πολλα ...και εγω ακολουθω , να περασεις ομορφα και τη Πρωτοχρονια κι αφου μας εκανες και να γελασουμε θα μας μπει καλα η χρονια, πολλα φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Από τις πιο όμορφες χειρονομίες αγάπης αυτή που κάνατε .Ο γιακάς αφράτος και ζεστός, ότι πρέπει για τα κρύα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινα σε ευχαριστω , αυτο που καναμε ειναι πολυ λιγο μπροστα σε αυτα που κανουν αλλοι ....σε ευχαριστω και μακαρι η νεα χρονια να ειναι πολυ ομορφη!!

      Διαγραφή
  10. Μαίρη μου συγχαρητήρια για τη δράση σας και την επίσκεψή σας!!! Το κασκόλ σου υπέροχο!!!!
    Καλή χρονιά εύχομαι με ό,τι καλύτερο για σένα!! Υγεία,αγάπη, χαρά και δημιουργικότητα να σε συντροφεύουν παντού και πάντα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραιες ευχες Κικη ! να εισαι καλα και σου ευχομαι ολα τα κλα του κοσμου με τη νεα χρονιά, φιλακια!

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για την δράση σας! Ο γιακάς είναι υπέροχος! Αφού σε ακολουθώ με το βελονάκι τώρα θα σε ακολουθήσω και με τις βελόνες! Βέβαια επειδή είμαι ανεπίδεκτη μαθήσεως με τα πλεκτά όλο ξυλώνω αλλά που θα μου πάνε θα τα πετύχω! Φιλάκια πολλά ! Καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aααα ολοι ξηλωνουμε μη στενοχωριεσαι , ειδικα με τις βελονες το χειροτερο μου να το διορθωσω το λαθος, σε ευχαριστω και σε φιλω, καλη Πρωτοχρονια , καλα μαγειρεματα !

      Διαγραφή
  12. Μαίρη μου ξεκινώ από το τέλος με την επίσκεψη στα παιδιά στο Πλαγιάρι , είναι τα παιδιά όλων μας και δεν έχουν φταίξει σε τίποτα ,να πω μπράβο σε όλη τη Θεσσαλονίτικη ομάδα που εμένα με γοήτευσε.

    Ο γιακάς - κασκόλ ωραίο και ζεστό έργο , όπως όλα σου Μαίρη μου .
    Για το Νέο χρόνο εύχομαι σε σένα και την οικογένειά σου υγεία, αγάπη , ευλογία και πολλές δημιουργίες. Σε όλον τον κόσμο ειρήνη και λογότερη φτώχεια.
    Πολλά ζεστά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολ μου ευχαριστω απο την καρδια μου μακαρι να μας δινεται η ευκαιρια κατι καλο να κανουμε ....γιακας κασκολ....ναι προσπαθουσα να βρω το σωστο ονομα κι εγω,,,,μακαρι υγεια θελω πρωτα απο ολα γιατι κατι βασανακια με την ηλικια μου τα εχω ...ταχυκαρδιουλες....ζαλαδιτσες....βλεπεις τα καλοπιανω αυτα που με κυνηγανε....πολλα φιλιά και ολα τα καλα με τη νεα χρονια σου ευχομαι!!

      Διαγραφή
  13. Χίλια μπράβο σε όλες εσάς που προσφέρατε!
    Να είστε καλά!
    Ο γιακάς είναι πολύ όμορφος!!
    Με γεια!
    Καλή Πρωτοχρονιά και καλή χρονιά με υγεία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου με τις λεύκες σου ευχαριστω , σε φιλω και σου ευχομαι καλη Πρωωτοχρονια!!!

      Διαγραφή
  14. Ο γιακάς είναι πολύ ωραίος, κι εγώ λατρεύω το μώβ χρώμα και ο συνδιασμός που του έκανες μ αρέσει πολύ !!! Μπράβο σε όλες που προσφέρατε για τόσο σημαντικό σκοπό !!!
    Με το καλό το νέο έτος και ότι επιθυμείς !!!
    Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρανια μου ευχαριστω για ολα , με το καλο το νεον ετος, τι ωραια στη καθαρευουσα! πολλα φιλιά !!

      Διαγραφή
  15. μου αρεσε παρα πολυ. αληθεια αν σου ζητουσα να μου εφτιαχνες ενα; θα στο πληρωσω. πολυ ωραιο το αγαπησα
    γιωτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκολο ..Γιωτα στειλε μου μειλ στο mairi.grasia@gmail.com και τα λεμε , πολλα φιλιά και καλη χρονιά!

      Διαγραφή
  16. Αυτό το κασκόλ θα μπορούσε να έχει μια μικρή επέκταση για να σκεπάζει και τους ώμους; Έχω ένα κασκόλ που μου είχε πλέξει η μητέρα μου κοντά στο 1m μήκος και 14cm πλάτος που όχι μόνο προστατεύει λιμό με πρόσωπο αλλά πέφτει και στους ώμους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω...καλη ιδεα , εχω δει τετοια , σαν πολυ μικρη εσαρπα λες εεε? ναι θα κανω κι ενα τετοιο, εγω τα φοραω κατι τετοια και οταν πλεκω , αφηνουν τα χερια ελευθερα και καλυπτουν ζεστα τους ωμους, ευχαριστω ....φιλιά καλη Πρωτοχρονια!

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφος γιακάς. Πάντα το είχα απορία αν μπορώ να πλέξω δυο νήματα μαζί σε διαφορετικά χρώματα...
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινα αυτη η πλεξη ειναι τοσο απλη αλλα μαγικη , δοκιμασε τη θα σου αρεσει πιστευω, φιλακια , καλη Πρωτοχρονια!

      Διαγραφή
  18. πολύ όμορφο έγινε το δώρο για το λαιμό ..τέλειο !!!!!! και το βίντεο ευχαριστω !!!
    Ωραία ήταν η βόλτα μας στο χωρίο SOS ...
    καλή πρωτοχρονιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνη μου ευχαριστω ωραια τελικα , συντομη αλλα ηταν κατι ....νοιωθεις βρε παιδι μου οτι κατι κανεις καλο , να το ξανακανουμε. σε φιλω, καλη πρωτοχρονια!

      Διαγραφή
  19. Θα μείνω σε αυτή σου την κουβέντα.. 'στην άκρη του μυαλού μας πρέπει να υπάρχει χώρος και για τα προβλήματα των άλλων"...
    Μπράβο σας για την επίσκεψη και την βοήθεια που παρείχατε!
    Όσο για τον κασκολένιο γιακά, τι να πω..; Υπέροχος! Θα ήθελα να σε έχω δίπλα μου και να μου φτιάχνεις όμορφα πραγματάκια :-)
    Καλή Χρονιά εύχομαι Μαίρη μου με Υγεία, Χαρά, Καλοσύνη, Ευγένεια και Αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινα μου ναι παροτι ειναι τοοοοοσο γεματο το μυαλο μας εκει ειναι και η δυσκολια πρεπει να σκεφτουμε και τους αλλους, ελα ...που εισαι ? μια βδομαδουλα και θα γινεις ξεφτερι...προσφερομαι, πολλα φιλιά καλή Πρωτοχρονια!

      Διαγραφή
  20. Το πλεκτό υπέροχο !!!Λυπάμαι που αδιαφορούσα όταν η μαμά μου μου έδειχνε και τώρα γνωρίζω τόσο λίγα που είναι σαν να μην ξέρω τίποτα!!!Το βιντεάκι κατατοπιστικό και θα κάνω μία προσπάθεια ισως καταφέρω κάτι.Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμενα η μαμα μου δεν επλεκε ποτε αλλα οι γιαγιαδες μου και οι δυο ...ξερεις σεμεδακια...καρε...και εγω φιλομαθης καποια καλοκαιρια που οι γιαγιαδες τα περνουσαν μαζι μας ...εμαθα, σε ευχαριστω και καλη Πρωτοχρονια !!

      Διαγραφή
  21. Βγήκε πάρα πολύ όμορφο είναι φανταστικό....!!!!
    Καλή Πρωτοχρονιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω , τι καλα να ακουω καλα λογια! πολλα φιλια και ευχες για το νεο ετος!

      Διαγραφή
  22. το κασκόλ σου ειναι στο αγαπημένο μου χρώμα :) μπράβο σε όλες και σε εσενα για την αναφορά για το παιδικό χωριό..καλή χρονιά με υγεία και αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινακι μου ευχαριστω τιποτε δεν καναμε αληθεια ...υγεια και αγαπη και ολα τα αλλα θα τα φτιαξουμε εμεις!!

      Διαγραφή
  23. Καλή χρονιά να έχεις Μαιρούλα μου!!!
    Ευτυχισμένο , καλότυχο κι άκρως δημιουργικό το 2014!!!
    Καλή Πρωτοχρονιά να έχεις παρέα με αγαπημένα πρόσωπά!!!!
    σε φιλώ γλυκά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αχ! αυτές οι δημιουργίες σου! Πολλά μπράβο, είναι εξαιρετικές Μαίρη μου!
    Καλή χρονιά με υγεία!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλομα μου ευχαριστω , στα παρατσακ ....καλη χρονια και φιλιά!!

      Διαγραφή
  25. Καλή χρονιά Μαίρη με υγεία, όμορφες δημιουργίες, αγάπη, ευτυχία, αισιοδοξία!!! φιλάκια πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευη μου ακριβως αυτα θελω κι εγω θα μου πεις ειναι λιγα? οχι αλλα ειναι τα βασικα κι εκει μενουμε ας εχουμε τα βασικα κι ολα θα τα καταφερουμε ελπιζω, ευχαριστωω και καλη χρονια !!

      Διαγραφή
  26. Καλή χρονιά, με υγεία, χαρές, αγάπη και ελπίδα για ένα καλύτερο 2014!
    Το κασκώλ είναι θαύμα! Θα το επιχειρήσω κι εγω με τη βοήθειά σου!
    Οσο για την χειρονομία, απλά μια υπέροχη πράξη αγάπης, μια ζεστή πράξη καρδιάς!
    Να'σαι πάντα καλά, Μαίρη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πεπη μου ...εχουμε καιρο να τα πουμε , χρονια σου πολλα καλη χρονια , ολα τα καλα του κοσμου σε σενα και την οικογενεια σου, πολλα φιλιά και ευχριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φοβερό!!!!
    άμα έχεις ταλέντο και όρεξη όμως φτιάχνεις αριστουργήματα!!
    μπράβο σου..
    και συγχαρητήρια για την κίνηση!!
    γλυκά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
      !!!

      Διαγραφή
  29. Μαίρη μου, ευχομαι ολόψυχα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με ΥΓΕΙΑ , ΕΥΤΥΧΙΑ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΌΤΗΤΑ !!!!!!
    Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Νικη μου ευχαριστω πολυ και σου στελνωω και τις δικες μου ευχες για μια νεα χρονια γεματη υγεια αγαπη δουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας