Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου 2013

Κόλιαντα !! Καλή παραμονή Χριστουγέννων !!









Ξημέρωσε παραμονή Χριστουγέννων !!

Τί γλυκιά μέρα !! Ως τις  10 το πρωί κανείς δεν είχε έρθει για κάλαντα και στενοχωρήθηκα πήρε ένας  αγαπημένος μου ξάδελφος και μου τα είπε και ευχαριστήθηκα!

Με τη κάρτα αυτή  τη λιτή και όμορφη που την έφτιαξε η κόρη μου τυπώνοντας ταρανδάκια ....συμμετέχω στο χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό που οργάνωσε το αγαπημένο  δελφινάκι !

Αργότερα ήρθε η ανηψιά μου με μιά φίλη της και τα τύμπανα και μου είπαν τα.......... κόλιαντα Μπάμπω μου κόλιαντα!!! Τί ωραία παραδοσιακά κάλαντα , δείτε το βιντεάκι που τις τράβηξα....έγινε λίγο χαμός ...ο Ιγκόρ γαύγιζε....αλλά ήταν πολύ ωραία !!!

Και  ετυχώς ήρθαν και πολλά παιδιά και μου τα είπαν , έτσι για να μας πάει καλά η χρονιά!




video



Και στο γραμματοκιβώτιο  το δώρο μου απο την ανταλλαγή δώρων στο διαγωνισμό της Μαρίας Ελένης του Marilenas spot of Art και το δώρο που πήρα ήταν απο τη ίδια τη Μαρία Ελένη- αυτή ήταν το ταίρι μου -   μια χρυσή πεταλούδα , ένα ομορφο πράσινο δαχτυλίδι στο πνεύμα των γιορτών και μαι καρτούλα με ευχές !!




 Σε ευχαριστώ πολύ Μαριαλένη μου , να είσαι καλά , και του χρόνου!!  Και να έχεις κι εσύ πάντα με  υγεία και ευτυχία !!







Καλά Χριστούγεννα σε όλους , με υγεία , ευτυχία , όλη την οικογένεια μαζεμένη, ωραία φαγητά και ζεστασιά !!!


58 σχόλια:

  1. Πρώτη φορα άκουσα αυτα τα όμορφα κάλαντα !!!!!! Και του χρόνου !!!!! Ο Ιγκόρ σου σκέτη γλύκα !!!!!
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία , Μαίρη μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικη πολυ ωραια εινα αν δεν φωναζα κι εγω ....σε ευχαριστω πολυ , καλη βραδια σημερα και αυριο να περασεις πολυ ομορφα σου ευχομαι , φιλιά πολλα!

      Διαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα με υγεία, με ανταμώματα, με χαρές κι όνειρα!
    Τα κόλιαντα με μάγεψαν...
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιω μου πρεπει να σε γνωρισω απο κοντα , χθες που βρεθηκαμε με τα κοριτσια τη Ρενα και τη Γιουλα στο χωριο SOS μιλουσαμε για σενα,,,,για ενα μπαζαρ που θα κανεις....να εισαι καλα, σε ευχαριστω και σου στελνω τις ευχες μου για πολυ ομορφα Χριστουγεννα, φιλιά πολλα!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα όλα Μαίρη μου!
    Τις καλύτερες ευχές μου για καλά Χριστούγεννα μαζί με όσους αγαπάς!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστεα μου σε ευχαριστω σου ευχομαι να περασεις πολυ ομορφα ειτε έξω ειτε μεσα στο τζακι διπλα και ολη την οικογενεια μαζεμενη , φιλιά πολλα!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφα Μαράκι μου και τα κάλαντα μου άρεσαν πάρα πολύ!
    Τις ευχές μου μέσα απο την καρδιά μου να είστε όλοι ευτυχισμένοι πάντα!
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα μου ευχαριστω, καλη βραδια και αυριο με μπολικα φαγητα ωραια και γλυκα πεντανοστιμα, φιλιά πολλα!

      Διαγραφή
  5. Αχ! τις απόλαυσα τις μικρές! Μπράβο που το ανέβασες! :))
    Χρόνια πολλά Μαίρη μου, σου εύχομαι να περάσεις καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!! :) Να είστε όλοι σας ευτυχισμένοι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλομα μου εγω ειμαι και τωων παραδοσιακων τραγουδιων,σε ευχαριστω, νασαι καλα, να περασεις πολυ ομορφα αυτη τη χριστουγεννιατικη παραμονη και αυριο τη μερα με πολυ χαρα, φιλακια!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφα κάλαντα!
    Και του χρόνου κορίτσια!
    Καλά Χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικη μου σε ευχαριστω ,και του χρονου!!! τα παραδοσιακα καλαντα ειναι πολυ ομορφα και κριμα που χανονται, καλα Χριστουγεννα , να περασεις ονειρεμενα .....φιλιά πολλα!

      Διαγραφή
  7. Καλά Χριστούγεννα κι από δω, με υγεία και χαρά!! Πολλά φιλιά!! :)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα Χριστουγεννα Πετρα μου να εισαι γερη και ετυχισμενη !!!

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ..Να περάσετε όμορφα άυριο με τους δικούς σας, υγεία αγάπη και ότι επιθυμείτε...η γέννηση του Χριστού μας να φέρει αγάπη στις καρδιές όλων
    Κόλιαντα, είναι τα κάλαντα..δε ξανάκουσα αυτή τη λέξη
    Ευχαριστώ για την όμορφη κάρτα και τη συμμετοχή στο διαγωνισμό μου, καλή επιτυχία .. θα πάρω και τις τρεις εικόνες (μια στην αρχή και δυο στο τέλος) που έχουν αυτές τις κάρτες ταρανδάκια να τις βάλω στο διαγωνισμό μου
    Τι ωραία το μυστικό σου ταίρι να είναι η ίδια η διοργανώτρια...ομορφα και τα τρία δώρα , να τα χαρείς...
    Άκουσα και το βίντεο με τα κάλαντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινακι μου να εισαι καλα, κολιαντα μαλλον θα πει καλαντα κι εγω δεν ξερω, θα πω τις κοπελιες να μου εξηγησουν , εγω απλα τις ακουω και ευχαριστιεμαι , να περασεις κι εσυ αυριο πολυ ομορφα με ωραια φαγητα και χαμογελα, σε ευχαριστω πολυ και σε φιλω!

      Διαγραφή
  9. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!! Να περάσεις πανέμορφα Μαίρη με υγεία, αγάπη και χαρά. Το βιντεάκι πολύ όμορφο και τα κάλαντα υπέροχα!! Τη λέξη "κόλιαντα" δεν την έχω ξανακούσει!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα Χριστουγεννα Κικη μου, σε ευχαριστω....... ναι κολιαντα κι εγω απο τα κοριτσια το ακουσα....σου στελνω ευχες της τελευταιας στιγμης απο καρδιας!!!

      Διαγραφή
  10. Χαρούμενα Χριστούγεννα να έχεις Μαίρη..γεμάτα αγάπη και χαρά !!! Πολύ όμορφες οι καρτες με τα ταρανδάκια και τα δωράκια που σου χάρισαν !!!! Είναι υπέροχο να ανταλλάζουμε μεταξύ μας δημιουργίες :)) !! Άχ..και δέν μπορώ να ακούσω τα κάλαντα...τα κόλιαντα!!..ωραία λέξη !!...κρίμα, αλλά δέν σου γράφω απο υπολογιστή και δέν μου βγάζει το βίντεο δυστυχώς ! Θα τα ακούσω όμως σύντομα !
    Φιλιάαα....:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρσινη μου σε ευχαριστω τωρα πηγα και ειδα τα πανεμορφα ξωτικα σου !! Να περασεις πολυ ομορφα αυτες τις γιορτινες μερες με αγαπη και χαρα, χρονια πολλα!

      Διαγραφή
  11. Να και κάποια παραδοσιακά κάλαντα που τα άκουσα για πρώτη φορά στο βίντεο με τις κοπελιές! Φυλάχτε όσο μπορείτε εσείς της επαρχίας τα ήθη και τα έθιμα γιατί εμείς στην πόλη... τα εκμαυλίσαμε πλήρως!
    Καλά Χριστούγεννα με πολύ Χριστό (δηλ. υγεία, αγάπη, ευτυχία κλπ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εισαι Αθηνα? εδω Θεσσαλονικη , ειμαστε λιγο επαρχια αλλα δεν φτανει αυτο ...για να κρατηθει η παραδοση πρεπει να την αγαπανε οι ανθρωποι και να τη στηριζουν ...δυστυχως δεν το βλεπω αυτο εχουμε εξαμερικανιστει πληρως, πολυ ωραια ευχη....με πολυ Χριστο...χρονια σου πολλα!

      Διαγραφή
  12. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΚΑΛΑΝΤΑ!!!!!
    ΑΠΙΘΑΝΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!
    ΑΝ ΠΑΙΞΟΥΝ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΔΟΥΜΕ!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !
    ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα μου χρονια σου πολλα , τα κοριτσια παιζουν να εχθες τραγουδουσαν τετοια παραδοσιακα σε ενα μαγαζι , ηταν πολυ ωραια...αν παιξουν καπου τη Πρωτοχρονια θα σου πω, πολλα φιλιά ευχαριστουμε για την ωραια αναρτησηγ που εκανες με τους 3 μαγους, χρονια πολλα!

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφα Μαρία μου και τα κάλαντα μου άρεσαν πάρα πολύ!!!
    Καλά Χριστούγεννα μέ υγεία καί αγάπη!!!Νά περάσετε πολύ όμορφα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρα να εισαι καλα χρονια πολλα και ευτυχια οικογενειακη σου ευχομαι!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Μαιρούλα μου!!
    Καλά Χριστούγεννα να χεις!! Ομορφα,ζεστά κι αγαπησιάρικα με την οικογένειά σου
    κι τους αγαπημένους σου!!
    Χαίρομαι που σου αρέσαν τα δωράκια!! Αλλά δεν είμαι εγώ ο μυστικός σου αγιοβασιλάκος!! Οπότε έχεις ακόμα λαμβάνειν!!! :)))
    Αυτό ήταν το αναμνηστικό σου λόγω συμμετοχής στην μυστική μας ανταλλαγής!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά Μαιρούλα μου και καλά να περάσεις σήμερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα....παλι μπερδευτηκα και σημερα ειδα στο κουτι μου ειδοποιητηριο δεματος αρα αυτο περιμενω κι εγω αναρωτιομουν.....Μαριλενα μου γραψε λαθος , φιλιά πολλα απο μενα και ευχαριστω και χρονια πολλα!

      Διαγραφή
  15. Τέλειο το βιντεάκι!!!
    Ο Ιγκόρ έδωσε ρέστα!!...χαχα!
    Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό και να χαρείς το δώρο σου!
    Καλά Χριστούγεννα και χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τη όμορφα κάλαντα !!!! και του χρόνο !!!!
    χρονιά πολλα και καλές γιορτές με υγεια και αγάπη ...
    φιλάκια πολλα από μια καινούρια φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eiρηνη μου ευχαριστω πολυ ,ειμαστε φιλες και εγω πιστευω , να μη χαθουμε, χρονια σου πολλα!!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά σε σένα και την οικογένειά σου με υγεία και αγάπη!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσια μου να ειστε παντα γερες ,ευτυχισμενες δημιουργικες, χρονια πολλα!!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά και ευλογημένα, με υγεία να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινα μου ευχαριστω για την ομορφη ευχη , χρονια σου πολλα με αγαπη μπολικη , υγεια χαρα!!

      Διαγραφή
  19. Συγχαρητήρια στα κορίτσια για τα κάλαντα! Ήταν υπέροχες. Καλά Χριστούγεννα και σε σένα με υγεία, αγάπη και χαμόγελα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xρονια πολλα κοριτσια δημιουργιακα, να ειστε γερες και ευτυχισμενες με τις οικογένειες σας!!!

      Διαγραφή
  20. τί όμορφα τα κόλιντα!!!πρωτη φορα τα ακουσα,και απ οτι βλεπω και ο ΙΚΓΟΡ ηθελε να συμμετεχει, γιάυτο διαμαρτυροταν... και του χρονου με υγεια, χρονια πολλα!!
    απο ποια περιοχή ειναι αυτα τα κόλιαντα?
    φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλα ο Ιγκορ οντως θελει να συμμετεχει γι αυτο γαυγιζει , θελει να συμμετεχει κι οταν αγκαλιαζομαστε , μπαινει αναμεσα ....σε ευχαριστω πολυ , τα κολιαντα είναι νομιζω βλαχικα αλλα δεν ειμαι σιγουρη , παντως ειναι γνωστα και σαν χριστουγεννιατικα και σαν εθιμο , μολις εμπαινε ο Δεκεμβρης τα παιδια στο χωριο φωναζαν κολιαντα να ειδοποιησουν οτι πλησιαζουν τα Χριστουγεννα...... σου ευχομαι υγεια αυτυχια και ολα τα καλα!!!

      Διαγραφή
  21. Με πολύ ΑΓΑΠΗ και πολλές ευχές για κάθε καλό, Μαιρούλα μου
    Love
    x
    x
    xx
    xxx
    xxxx
    xxxxxx
    xxxxxxxx
    x
    x
    x


    (⁀‵⁀) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*””*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫
    ★enjoy the holidays AND Happy New Year★

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρα μου χρονια πολλα, ευτυχισμενα , δημιουργικα , οικογενειακα .....και ολα τα καλα, φιλιά πολλα !

      Διαγραφή
  22. Θα σου πω απλά, πως η ανάρτησή σου ήταν ΜΑΓΙΚΗ!!!
    Ειλικρινά, τη χάρηκα με την ψυχή μου!!
    Χρόνια πολλά, γλυκιά μου!!!
    Υγεία και πολύχρωμα όνειρα!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννα μου οι μαγοι να σου φερουν οτι λαχταρας , πολλα φιλιά χρονια πολλα και ευχαριστω!

      Διαγραφή
  23. ¨¨¨¨¨¨¨¨¨. *
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨ **
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨¨*♥*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨***o***
    ¨¨¨¨¨¨**o**♥*o*
    ¨¨¨¨¨**♥**o**o**
    ¨¨¨¨**o**♥***♥*o*
    ¨¨¨*****♥*o**o****
    ¨¨**♥**o*****o**♥**
    ¨******o*****♥**o***
    ****o***♥**o***o***♥ *
    ¨¨¨¨¨____!_!____
    ¨¨¨¨¨\_________/¨¨

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ & ΕΙΡΗΝΗ Σ'ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!! ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρη μου συνονοματη χρονια πολλα να εισαι γερη και ευτυχισμενη !!!

      Διαγραφή
  24. Χρόνια πολλά,υγεία και ευτυχία στην οικογένεια σου!!!!!!!!!!!!
    Πολύ όμορφα τα δωράκια σου και του χρόνου!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα μου χρονια σου πολλα , σε ευχαριστω πολυ και σου στελνω ολες τις ευχες μου !!

      Διαγραφή
  25. κόλλησα στο δώρο εγώ...
    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!! <3
    Χρόνια πολλά,με υγεία και αγάπη σε σένα και την όμορφη οικογένεια σου!!
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Νικολετα μου χρονια σου πολλα με ολα τα δωρα των μαγων!!!

      Διαγραφή
  26. χαχα! Απίστευτο το βίντεο με τα κάλαντα, Μαίρη μου! Καλά ο Ιγκόρ, φοβερός!
    Χρόνια Πολλά κ Καλά κ του Χρόνου με Υγεία!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινα γλυκια μου ευχαριστω εγω το χαλαω φωναζοντας τελικα αλλα τι να κανω ,,,,το σκεφτηκα απο δω κι απο κει κιαι λεω ...δειξτο Μαιρη , φιλακια και χρονια σου πολλα!

      Διαγραφή
  27. Xρόνια πολλά, Μαίρη μου!!!! Υπέροχα τα κόλιαντα,δεν τα είχα ξανακούσει! Μπράβο στα κορίτσια!
    Σου εύχομαι μιά χαρούμενη πρωτοχρονιά και ο νέος χρόνος να φέρει στην οικογένειά σου ό,τι καλύτερο, μα πάνω απ'όλα υγεία και αγάπη!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλα Μαριαννα μου , ναι νομιζω οτι ειναι πολυ ωωραια καλαντα , λενε και ωραια πρωτοχρονιατικα γιια Αη Βασιλη και Αη Νικολα ...να δω θα ερθουν να τα πουν? σου ευχομαι καλη Πρωτοχρονια και η νεα χρονια να ειναι πολυ πολυ γλυκιά!!

      Διαγραφή
  28. Καταπληκτικές φωνές. Μπράβο στα κορίτσια. Χαίρομαι που υπάρχουν τέτοια παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ελπιδα μου υπαρχουν και τετοια παιδια και πολλα νομιζω αλλα ο κοσμος εχει απομακρυνθει απο τα παραδοσιακα ...εδω ψαχναμε πού να μπουνε τα κοριτσια στη γειτονια να πουνε τα καλαντα γιατι παραξενεψαν οι ανθρωποι, φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας