Tuesday, December 17

Παπουτσάκια αγκαλιάς !!!








Μετράμε πια πολύ λίγες μέρες για τα Χριστούγεννα , μπήκαμε στην τελευταία εβδομάδα και οι ετοιμασίες άρχισαν για τα καλά.








































 Αυτά τα παπαλάκια τα μωρουδιακά ,  είναι ένα όμορφο δωράκι πιστεύω για ένα μωράκι!







Είναι πανεύκολα πραγματικά , στο βιντεάκι μου παρακάτω μπορείτε να δείτε πώς πλέκονται.























































Σχέδιο
Πλέξτε 9 αλυσίδες
1 γύρος=   πλέξτε στην τρίτη αλυσίδα απο το βελονάκι σας 2 ποδαράκια μαζί στην ιδια αυτή θηλειά( αρα μέχρι τώρα μαζί με τις 3 αλυσιδες που αφήσατε,  αφού μπήκατε στην τρίτη απο το βελονάκι και μετράνε σαν ένα ποδαράκι  , έχετε 3 ποδαράκια),πλέξτε 5 ποδαράκια στο κάθε αλυσιδάκι απο τα επόμενα και μετα 6 ποδαράκια μαζί στο τελευταίο αλυσιδάκι =είναι η στροφή αυτή και συνεχίστε αντίστοιχα στην άλλη πλευρά πλέκοντας 5 ποδαράκια σε κάθε αλυσίδα απο τις επόμενες και στην τελευταία αλυσίδα 3 ποδαράκια μαζί( οπότε συναντησατε τα πρώτα 3 και έχετε στη στροφή 6 ποδαρακια μαζί όσα και στην άλλη στροφή , και ενώστε με βουβό ποδαράκι στην κορυφή απο τις 3 αλυσίδες, ετσι έχετε ένα οβάλ σχήμα και 22 ποδαράκια σύνολο

2 γύρος=   πλέξτε 2 αλυσίδες και ένα μισό ποδαράκι στην ίδια θηλειά όπου κάνατε το βουβό , 2 μισά ποδαράκια μαζί στα επόμενα 2 ποδαράκια, 5 μισά ποδαράκια στα επόμενα 5, 2 μισά ποδαράκια στο καθένα απο τα 6 ποδαράκια(= στροφή) ,5 μισα ποδαράκια στα επόμενα ποδαράκια, 2 μισά ποδαρακια μαζι στο καθένα απο τα 3 ποδαράκια και ενώστε στην κορυφή των 2 πρώτων αλυσίδων, 34 μισά ποδαράκια σύνολο

Εως εδώ είναι ο πάτος του παπουτσιού, εάν θέλετε να κάνετε μεγαλύτερο το παπουτσάκι τότε θα κάνετε άλλο ένα γύρο , ενα τρίτο όπου στο πλάι θα πλέξετε πάλι 5 μισά ποδαράκι και στη στροφή , όπου πλέξαμε 12 μισά ποδαράκια πλέξτε* 2 μισά ποδαράκια μαζί στην πρώτη θηλειά και απο ένα μισό ποδαράκι στις επόμενες 2 θηλειές * όλο αυτό ακόμη 3 φορές οπότε θα έχετε 16 μισά ποδαράκια στη στροφή

3 γύρος=  πλέξτε 2 αλυσίδες και μισά ποδαράκια σε όλες τις θηλειές αλλά μπαίνοντας στη πίσω θηλειά , δέστε το βίντεο, 34 μισα ποδαράκια σύνολο

4 γύρος=  Πλέξτε 2 αλυσίδες , μισά ποδαράκια στις επόμενες 8 θηλειές, μειώστε( πλέκοντας δύο πόντους σε έναν  ) 8 φορές , μισά ποδαράκια στις επόμενες 9 θηλειές ενώστε με βουβό στην κορυφή των δύο πρώτων αλυσίδων ,  26 μισά ποδαράκια σύνολο

5 γύρος=  Πλέξτε 2 αλυσίδες , μισά ποδαράκια στις επόμενες 8 θηλειές, μειώστε ( πλέκοντας
δύο πόντους σε έναν  ) 4  φορές , μισά ποδαράκια στις επόμενες 9 θηλειές ενώστε με βουβό στην κορυφή των δύο πρώτων αλυσίδων ,  22 μισά ποδαράκια σύνολο


6 γύρος=  Πλέξτε 2 αλυσίδες , μισά ποδαράκια στις επόμενες 8 θηλειές, μειώστε ( πλέκοντας
δύο πόντους σε έναν  ) 2  φορές , μισά ποδαράκια στις επόμενες 9 θηλειές ενώστε με βουβό στην κορυφή των δύο πρώτων αλυσίδων ,  20 μισά ποδαράκια σύνολο


7 γύρος=  Πλέξτε 2 αλυσίδες ,πλέξτε   ποδαράκια σε όλες τις θηλειές ως το τέλος, ενώστε με βουβό  στην κορυφή των δύο πρώτων αλυσίδων ,  20 ποδαράκια σύνολο


8  γύρος=  Πλέξτε 2 αλυσίδες ,πλέξτε   μισά ποδαράκια σε όλες τις θηλειές ως το τέλος, ενώστε με βουβό  στην κορυφή των δύο πρώτων αλυσίδων ,  20 μισά ποδαράκια σύνολο

 9  γύρος=  Πλέξτε 1  αλυσίδα  ,πλέξτε   άρριχτα γαιτανάκια  σε όλες τις θηλειές ως το τέλος, ενώστε με βουβό  στην  πρώτη  αλυσίδα  ,  20 άρριχτα γαιτανάκια  σύνολο
 
10 γύρος=  πλέξτε βουβά γαιτανάκια σε κάθε θηλειά ως το τέλος , αν θέλετε σε άλλο χρώμα για να δείξει σαν μπορντούρα  , 20 βουβά γαιτανάκια

Κορδόνι=  πλέξτε 80 περίπου αλυσίδες , αυτό είναι το κορδόνι σας και περάστε το ανάμεσα στα ποδαράκια  για να δέσει







Οι γιορτές έχουν πιά άλλο χρώμα τα τελευταία χρόνια , πιο απλές , χωρίς τρεξίματα στην αγορά , χωρίς αυτό το περιττό άγχος, το σπίτι έιναι στολισμένο έχοντας μαζέψει απο τα προηγούμενα χρόνια του καταναλωτισμού πολλά και όμορφα πράγματα και δεν έχουμε πιά ανάγκη απο τίποτε , είμαστε χορτάτοι, μας λείπουν βέβαια  άλλα ....ουσιαστικότερα....και πρέπει να ψάξουμε πολύ μέσα μας να ανασύρουμε δυνάμεις ξεχασμένες,να φέρουμε στο φως όλες τις ικανότητές μας.... να δούμε ροζ μέσα στο γκρί....








































Μέσα στη θαλπωρή του σπιτιού μας αυτές τις μέρες ας βρούμε την γαλήνη της ψυχής μας , με διάβασμα ωραίων χριστουγεννιάτικων ιστοριών....τα Χριστούγεννα διαβάζω πάντα Παπαδιαμάντη και ένα βιβλίο με Ρώσικες ιστορίες του Γκογκολ, του Τσέχωφ και άλλων , διηγήματα που σε μεταφέρουν σε μια παγωμένη πανέμορφη χώρα και σε ταξιδεύουν ......





















Είναι ώρα πια να ψωνίσουμε και τα κρεατικά μας και ....πού θα φάμε ? τ'ι να μαγειρέψουμε , γαλοπούλα ? γουρουνάκι στο φούρνο? Τα δικά μας σπιτάκια  της γειτονιάς είναι γεμάτα όμορφες συνταγές και πηγαίνω συχνά στης Tante Kiki ,  στην Ευαγγελία τη Βλασσοπούλου, στο Kitchen Stories, στις Συνταγές καρδιάς, στο τετράδιο συνταγών και σε πολλά άλλά και παίρνω ιδέες......











Καλές ετοιμασίες , με κέφι γιορτινό σας εύχομαι !!











79 comments:

  1. Τι όμορφη ανάρτηση!!!!!!!
    Καλές γιορτές!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρενα μου ευχαριστω πολυ , σου ευχομαι τα καλυτερα στις γιορτες , χαρα , διασκεδαση, υγεια !!

      Delete
  2. καλές γιορτες Μαίρη!!!πολυ όμορφα και κατατοπιστικά όλα....φιλιά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βαρβαρα μου σε ευχαριστω πολυ , να εισαι καλα και καλα Χριστουγεννα!!!

      Delete
  3. Τί γλυκούτσικα παπουτσάκιααααα!!!
    Είναι ό,τι πρέπει για να λιώσεις κοιτάζοντάς τα!
    Και ο γιορταστικός στολισμός σου είναι πολύ ζεστός και τρυφερός! (όπως ακριβώς είσαι και εσύ!)
    Φιλάκια πολλά, Μαιρούλα μου!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΑΧ..... αυτη η τρυφεραδα θα με φαει Γιαννα μου ....πρεπει να αλλαξω λιιιγο, σε ευχαριστω και σου στελνω πολλα φιλιά γλυκια μου!

      Delete
  4. Πανέμορφα !!!!!! Πολύ όμορφη η διακόσμησή σου , Μαίρη μου !!!!
    Καλές Γιορτές !!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νικη μου ευχαριστω αχ ομορφιες παντου και στο δικο σου σπιτι πολλες , φιλακια!

      Delete
  5. Jolis chaussons et déco de Noël !
    Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci beaucoup Anna , je espere que tu auras joyeux Noel, avec amour!!

      Delete
  6. Μαίρη μου πολύ ωραία η γιορτινή σου ανάρτηση και συμφωνώ τόσο πολύ μαζί σου . Ο υπερκαταναλωτισμός των προηγούμενων χρόνων μας γέμισε τόσα πράγματα .
    Τα όμορφα οικογενειακά Χριστούγεννα , χωρίς άγχος με αγαπημένες γεύσεις δεν το αλλάζω!
    Σε φιλώ και εύχομαι γλυκά να κυλήσουν οι μέρες σου !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νικολ μου ετσι αισθανομαι και μια καταναλωτρια ημουν κι εγω , τωρα πιο απλα και λιτα και νομιζω πιο ομορφα δωρα κανουμε, εχεις ολη την αγαπη μου να το ξερεις και τις ευχες μου απο καρδιας για τα καλυτερα!!

      Delete
  7. Βλέποντας το βίντεο (λογικά, πρέπει να έχεις κάποια σταθερή κάμερα) θυμήθηκα τη μάνα μου όταν προσπαθούσε να μου δείξει το πλέξιμο, το οποίο ουδέποτε και κατάλαβα...
    Θα μείνω στον εξαιρετικό Παπαδιαμάντη κι ας τον αγνοούν τα εορταστικά προγράμματα των ΜΜΕ... Και τους ρώσους συγγραφείς που αναφέρεις έχω διαβάσει παλαιότερα. Στους ορθόδοξους συγγραφείς τα Χριστούγεννα έχουν πολύ μεγαλύτερο βάθος απ' ότι των δυτικών.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εχεις δικιο , οταν διαβαζω Παπαδιαμαντη δεν ξερω με μαγευει και η κορη μου απορει λιγο γιατι ξερει οτι γενικα δεν βλεπω εργα βιας....θελω ευχαριστα να βλεπω και μου λεει -πως διαβαζεις Παπαδιαμαντη , ειναι ευχαριστος? κι ομως ενω γραφει για δυκολιες της ζωης και πολλες φορες εχει δυσαρεστο τελος για τους ηρωες του , κατορθωνει να σε βαλει στο μαγικο κοσμο του κι αν καθε χρονο δεν διαβασω το Χριστο στο καστρο δεν γινεται ....και σε κανει να θες να εισαι στο ξωκκλησι εκεινο και στην λειτουργια μαζι τους. Τα βιντεακια μου τα εκανα μεχρι τωρα με μια απλη φωτογραφικη μηχανη ποτ εχω αλλα πηρα τωρα μια καμερα , τη βαζω καπου σταθερα και μονη μου πια χωρις τη κορη μου κανω βιντεο και μου ελυσε τα χερια γιατι τωρα κανω οσο διαρκεια θελω και οχι μονο 9 λεπτα που μου εδινε η μηχανη, καλα Χριστουγεννα φιλεναδα μου με ολη μου την αγαπη !

      Delete
  8. Μαίρη μου,δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω!!Τα παπουτσάκια ή τον υπέροχο στολισμό!
    Καλές γιορτές,καλή μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ροζα μου σε ευχαριστω , να εχεις πολυ ομορφα Χριστουγεννα σου ευχομαι, πολλα φιλιά!

      Delete
  9. τι υπεροχα παπουτσακια ειναι αυτα!
    πανεμορφα!
    μου αρεσαν λιγο παραπανω τα ροζουλι! χιχιχι

    καλες γιορτες! φιλακια πολλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. και ξεχασα!
      ο στολισμος υπεροχος!
      στα χρωματα μου!
      φιλακια!!!

      Delete
    2. Κικη μου καλη πολυ σε ευχαριστω μακαρι να εχουμε ολοι καλες γιορτες , απλες με ωραια φαγητα , γελια , υγεια!!!

      Delete
  10. Όλα ειναι πανέμορφα. Θα σταθώ όμως στα παπουτσάκια που τα λάτρεψα. Θα προσπαθήσω να τα κάνω σε μεγαλύτερο νούμερο. Ελπιζω να μη δυσκολεύω πααααααααρα πολυ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευαγγελια μου να εισαι καλα να φτιαξεις παπουτσακια , ρωτα με οτι θες για το νουμερο, πολλα φιλιά και καλες γιορτες!!

      Delete
  11. Καλημέρα Μαίρη μου!! Τρελαίνομαι για τα πλεκτά σου!! Τα καλτσάκια είναι μούρλια!!
    Φανταστικός ο στολισμός!! Και του χρόνου με το καλό!!!
    Σε φιλώ γλυκειά μου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαριλενα ευχαριστω και σου στελνω τις ευχες μου για πολυ ομορφες γιορτες και την αγαπη μου!

      Delete
  12. Να 'σαι καλά που άνοιξες μέσα από τον φακό, το γιορτινό σου σπίτι σε όλους εμάς και μοιράστηκες μαζί μας σκέψεις και συναισθήματα. Τα μποτάκια σου υπέροχα! όπως υπέροχο είναι κάθε δώρο που φτιάχνεται με αγάπη! Καλές γιορτές να έχουμε!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Με αγαπη σιγουρα φτιαχνονται τα δωρα , ειδικα τωρα στη κριση νομιζω οτι ειναι και πιο λιτα αλλα απο καρδιας, Σοφια μου σε ευχαριστω και σου ευχομαι καλα Χριστουγεννα!

      Delete
  13. Moυ άρεσε πάρα πολύ η ανάρτησή σου Μαίρη μου τόσο Χριστουγεννιάτικη!
    Καλά τα πατουσάκια σου καταπληκτικά!!!
    Τα φιλιά μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελενα σε ευχαριστω καλη μου , να περασεις πολυ ομορφα τις γιορτες σου ευχομια , φιλακια!

      Delete
  14. Πανέμορφος ο γιορτινός σου στολισμός Μαίρη μου!!!!Αλλά τά παπουτσάκια σου,γλύκα!!!Είδα το βίντεο!!Πολύ κατατοπιστικό!!!Μέ ενδιαφέρει,θέλω νά φτιάξω γιά τό μωρό μας!!!Καλές εορτές!!!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αααα εσυ Δημητρα μου εχεις και μωρακι για να του τα φτιαξεις , τι ομορφα!!! Καλες γιορτες γλυκια μου, φιλιά!

      Delete
  15. Τι όμορφα που είναι!!!
    Αν ήξερα να πλέκω, μια χαρά δώρο θα ήταν και για τα δικά μου πατουσάκια, χαχα!!
    Ο στολισμός σου υπέροχος! Και του χρόνου με υγεία να ξαναστολίσεις!
    Φιλάκια, καλές γιορτές!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελλη μου εσυ επλεξες εκεινα τα υπεροχα κασκολ τι λες τωρα? Να εχουμε ολοι ομορφες γιορτες , με υγεια και του χρονου!!

      Delete
  16. Αγαπημένη μου Μαίρη. Γιορτινή ανάρτηση ., απ'όλα είχε! Όμορφες φωτογραφίες αλλά και τα πλεκτά παπουτσάκια υπέροχα!
    Φιλάκια πολλά και καλές γιορτές χαρά μου! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αριστεα μου οι μερες πλησιαζουν και σου ευχομαι να περασεις πολυ πολυ ομορφα τις γιορτες φετος , οπως ακριβως τις ονειρευεσαι , θα τα ξαναπουμε βεβαια ολο και καμμια αναρτησουλα καινουργια θα μας κραταει σε επικοινωνια, πολλα φιλιά και σε ευχαριστω!

      Delete
  17. Τα παπουτσάκια γλυκά και κουκλίστικα. Το δέντρο σου υπέροχο και του χρόνου να είσαι καλά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερινα μου σε ευχαριστω και σου ευχομαι να περασεις τελεια στις γιορτες, με υγεια , χαρα και ολη την οικογενεια μαζι!

      Delete
  18. Αυτά τα παπουτσάκια μου έχουν κλέψει την καρδιά.
    Έλα όμως που δεν υπάρχει κανένα μωρό στο στενό περιβάλλον.
    Σου εύχομαι να έχεις καλές γιορτές

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φλώρα μου να εισαι καλα ....θα πλεξουμε κασκολ για μας σε λιγο , καλες γιορτες και φιλιά!

      Delete
  19. Ώρα τώρα σε χαζεύω στο βιντεάκι. Τί όμορφα που πλέκεται το ροζ μποτάκι!!!!!! Νά'σαι καλά Μαιρούλα! Και του χρόνου να στολίσεις τόσο όμορφα το σπιτικό σου! Καλές γιορτές και πολλά φιλάκια!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αστειο λιγο δεν ειναι το βιντεο? αστα πλεκω συνηθως ολο το σχεδιο και μιλαω και συγχρονως.....Μαριαννα μου καλες γιορτες και φιλιά!

      Delete
  20. Τι γλυκούτσικα! Θέλω ένα μωρό άγιε βασίλη με τόσο μικρά πατουσάκια:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ κοριτσια μου ποια ειναι αυτη που θελει μωρο απο τις δυο σας? Ο Αγιος το εχει ακουσει οποτε θα στο στειελει σιγουρα και μετα εγω θα στειλω παπουτσακια, φιλιά πολλα!

      Delete
  21. Χρυσομέλισσες20 December 2013 at 10:47

    Yπέροχη ανάρτηση, το βίντεο εξαιρετικό ,ελπίζουμε να τα καταφέρουμε να φτιάξουμε τα χουχουλιάρικα τρισχαριτωμένα παπουτσάκια, το σκεφτόμαστε καιρό τώρα, τέλειο δωράκι για μωράκια !!! Σε ευχαριστούμε που το έδειξες τόσο αναλυτικά.....θα το προσπαθήσουμε !!! Καλές γιορτές και μελένια φιλιά !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χρυσομελισσες τρομερες! σας ευχαριστω πολυ , να εχετε υπεροχες γιορτες σας ευχομαι!!

      Delete
  22. Πανέμορφα παπουτσάκια, ό,τι πρέπει για δωράκι!
    Πολύ καλό το βίντεο.. το'χεις το'χεις!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερινα μου γλυκια σε ευχαριστω εε...τοχω λες . εγω λιγο γελαωω οταν με βλεπω, φιλιά πολλα!

      Delete
  23. ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αννιτα μου καλες γιορτες και πολλα φιλιά απο μενα !

      Delete
  24. Είναι πανέμορφα τα παπουτσάκια και το βιντεάκι σου!
    Αν καταφέρω να φτιάξω, θα τα ανεβάσω! :)
    Καλές γιορτές Μαίρη μου, με υγεία και αγάπη!
    Φιλάκια και καλό Σαββατόβραδο!

    ReplyDelete
  25. Αχ τι καλα να μου τα δειξεις αν τα φτιαξεις Παλομα μου σε ευχαριστω και σου στελνω τις ευχες μου για υπεροχα Χριστουγεννα!

    ReplyDelete
  26. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία χαρά και ευτυχία!!!Το βιντεάκι το αποθήκευσα και θα κάνω προσπάθεια ...γιατί δεν το κατέχω το *αθλημα* Φιλάκια γιορτινά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χρονια μας πολλα και γλυκα να ειναι ευχαριστω Εφη μου εσυ κατεχεις αλλα.....!!! φιλιά!

      Delete
  27. Γεια σας κυρια Μαιρη που μπορω να βρω γραπτες τις οδηγιες για το πλεξιμο των βρεφικων παπουτσιων?Γιατι δεν ξερω που ακριβως να πατησω τα ποδαρακια στην αρχη και στο τελος της καθε σειρας και μου βγαινει διαφορετικος αριθμος ποδαρακια απο τα δικα σας.Σας ευχαριστω.Κατερινα.

    ReplyDelete
  28. Γεια σου μπες τωρα ξανα στην αναρτηση , εγραψα ενα μερος του σχεδιου , δες αν βοηθιεσαι , θα το ολοκληρωσω μολις μπορεσω, φιλιά!

    ReplyDelete
  29. Σας ευχαριστω κυρια Μαιρη ειστε πολυ κατατοπιστικη.Θα περιμενω να δω και το υπολοιπο γραμενο και σας παρακαλω να γραψετε και εκει που ακριβως να παταω στην αρχη και στο τελος της καθε σειρας και ποσα ποδαρακια εχει η καθε σειρα

    ReplyDelete
  30. Θα το γραψω σιγουρα αλλα απλως θα προσεχεις στο τελος του καθε γυρου να εισαι πισω στο κεντρο της φτερνας ...περιπου λιγο πιο δεξια λιγο πιο αριστερα αλλα να μην πηγαινεις στο πλαι, φιλιά!

    ReplyDelete
  31. Συγνωμη αν σας κουραζω αλλα αν θελω παπουτσακια για μωρο μεγαλυτερο πως μπορω να το πετυχω

    ReplyDelete
  32. Συγνωμη αν σας κουραζω αλλα αν θελω παπουτσακια για μωρο μεγαλυτερο πως μπορω να το πετυχω

    ReplyDelete
  33. Γεια σου , ξαναμπες τωρα , εχω γραψει το σχεδιο και εκει λεω πώς να γίνει μεγαλύτερο το παπουτσάκι , βασικα μεγαλώνεις κατα ένα γυρο το πάτο, φιλιά!

    ReplyDelete
  34. Κατερινα Παρος15 February 2014 at 02:29

    Κυρια Μαιρη σας ευχαριστω.Οι οδηγιες σας ειναι πολυ σαφης. Εχω φτιαξει μεχρι τωρα 2 ζευγαρια παπαλακια και 1 για μεγαλυτερο μωρο.Επισης εφτιαξα καλτσουλα Χριστουγεννιατικη κι ας ειναι εκτος εποχης.Εφτιαξα το σκουφο για εμενα .Την κορδελλα για τα μαλλια.Το λουλουδακι το σημερινο και ενα αλλο που ειχατε παλιοτερα. Την καρδουλα.Εμαθα να πλεκω και ειμαι πολυ χαρουμενη που διμιουργω.Θα παρακολουθω το blog σας συνεχεια και για αλλες δημουργιες.Σας ευχαριστω.

    ReplyDelete
  35. Κατερινα Παρος15 February 2014 at 02:31

    Κυρια Μαιρη σας ευχαριστω.Οι οδηγιες σας ειναι πολυ σαφης. Εχω φτιαξει μεχρι τωρα 2 ζευγαρια παπαλακια και 1 για μεγαλυτερο μωρο.Επισης εφτιαξα καλτσουλα Χριστουγεννιατικη κι ας ειναι εκτος εποχης.Εφτιαξα το σκουφο για εμενα .Την κορδελλα για τα μαλλια.Το λουλουδακι το σημερινο και ενα αλλο που ειχατε παλιοτερα. Την καρδουλα.Εμαθα να πλεκω και ειμαι πολυ χαρουμενη που διμιουργω.Θα παρακολουθω το blog σας συνεχεια και για αλλες δημουργιες.Σας ευχαριστω.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερινα μου τελεια μπραβο σου , ολα τα επλεξες !!! δεν ηξερες πλεξιμο? αν εμαθες τωρα εισαι αστερι!!! φιλακια και καλο Σ/Κ!

      Delete
  36. Κατερινα Παρος20 March 2014 at 08:28

    Καλημερα κυρια Μαιρη.Προσπαθω να πλεξω τα παπουτσακια σταρακια ομως στη γλωσσα κατι μου βγαινει λαθος.Δεν βρισκω τις γραπτες οδηγιες.Υπαρχουν καπου; Ευχαριστω

    ReplyDelete
  37. Κατερινα Παρος20 March 2014 at 08:30

    Καλημερα κυρια Μαιρη.Προσπαθω να πλεξω τα παπουτσακια σταρακια ομως στη γλωσσα κατι μου βγαινει λαθος.Δεν βρισκω τις γραπτες οδηγιες.Υπαρχουν καπου; Ευχαριστω

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερινα μου καλημερα , ακομη δεν εκανα αναρτηση για τα σταρακια, στη γλωσσα αρχιζεις και πλεκεις με κοκκινο και κανεις αρριχτα οσα ειναι τα ασπρα αν θυμαμαι καλα γυρω στα 15 αρριχτα , κανεις ετσι 15 για 3 σειρες μετα στη τεταρτη σειρα κνανεις μειωσεις , στην αρχη πλεκεις 2 αρριχτα μαζι και ετσι κλεινεις τα 2 σε 1 , πλέκεις τα επομενα 12 αρριχτα, και τα 2 τελευταια παλι τα ενωνεις σε ενα οποτε στο συνολο εχεις 14 αρριχτα , στη 5 σειρα , μια μειωση στην αρχη, πλεκεις 4 αρριχτα, μια μειωση στη μεση, πλεκεις παλι 4 αρριχτα και μια μειωση στο τελος-συνολο 11 αρριχτα, σειρα 6 , μειωση στην αρχη, πλεκεις 7 αρριχτα, μ ειωση στο τελος-συνολο 9 αρριχτα, σειρα 7 το ιδιο-συνολο 7αρριχτα και σειρα 8 το ιδιο-συνολο 5 αρριχτα και τελος!

      Delete
  38. Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το blog σας.Προσπαθώ να φτιάξω τα παπουτσάκια σε μεγαλύτερο νούμερο.Κατάφερα να φτιάξω τον πάτο αλλά δυσκολεύομαι στις μειώσεις που πρέπει να κάνω.Μπορείτε να με βοηθήσετε;Ευχαριστώ.

    ReplyDelete
  39. Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το blog σας.Προσπαθώ να φτιάξω τα παπουτσάκια σε μεγαλύτερο νούμερο.Κατάφερα να φτιάξω τον πάτο αλλά δυσκολεύομαι στις μειώσεις που πρέπει να κάνω.Μπορείτε να με βοηθήσετε;Ευχαριστώ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου κουκλα μου θα εκανες και ενα κυκλο παραπανω στον πατο και το μεγαλωσες , μειωσεις κανε με τον ιδιο τροπο που κανω στο μικρο νουμερο δεν χρειαζεται αλλαγη, φιλιά πολλα!

      Delete
    2. Ναι έκανα ένα κύκλο παραπάνω όπως δίνεται στις οδηγίες και έχω συνολικά 44 ποδαράκια.Απλά νομίζω ότι χρειάζεται επιπλέον άλλη μια μειωση για να μπορέσω να ακολουθήσω ξανά τις οδηγίες σου.

      Delete
    3. Kοιτα εγω λεω να κρατησεις τις μειωσεις οπως ειναι γιατι στη στροφη γινονται και ειναι οκ για καμπυλη εμπρος , τα επιπλεον ποδαρακια σου μεγαλωνουν ουτως η αλλως το νουμερο , οποτε στο τελος θα καταληξεις με 30 ποδαρακια αντι 20 που εχει αυτο το πολυ μικρο για νεογεννητο νουμερο που εχω εγω...αυτα φιλιά και πες μου πώς σου βγηκε !

      Delete
  40. γεια και από εμένα....τα πάντα είναι υπέροχα...έχω πάρει πολλές ιδέες για τόσα ...Θα ήθελα μια μικρή βοήθεια αν μπορούσες όμως.Έχω φτιάξει τα βρεφικά μποτάκια αρκετές φορές,όμως στην προσπάθειά μου να τα μεγαλώσω μπερδεύτηκα.Βασικά στον επιπλέον κύκλο του πάτου δεν ξέρω πως να ξεκινήσω ,πριν από τα 5 μισά ποδαράκια στο πλάι.Και τελικά πόσα πρέπει να μου βγουν για να είμαι σίγουρη πως το έκανα σωστά?...Μακάρι να συνεχίσεις να μας δείχνεις και άλλα υπέροχα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου ...για να μεγαλωσεις το πατο....αρχιζεις ενα ακομη γυρο οπως τον προηγουμενο ...και ....πλεξε στη στροφη 6 παραπανω δηλαδη ειχαμε στη στροφη 12 μισα ποδαρακια τωρα αυξανουμε κατα 6 ...θα γινουν 18 στη στροφη ...θα πλεκεις (στο πρωτο ποδαρακι 1 μισο ποδαρακι ...στο διπλανο του θα πλεξεις 2 μισα ποδαρακια μαζι)χ 6 φορες αυτο μας κανει 18 μισα ποδαρακια....και στα πλαινα δεν θα αλλαξεις ..θα πλεκεις 5 μισα ποδα\ρακια...συνολο 18+18+5+5=46 νμισα ποδαρακια.......αυτο σου δινει ενα νουμερο παραπανω ..αν θες και μεγαλυτερο θα πρεπει να πλεξεις και στο πλαι λιγα παραπανω , τα 5 να τα κανεις 7 ......αυτα...καλο πλεξιμο!!

      Delete
    2. ".αν θες και μεγαλυτερο θα πρεπει να πλεξεις και στο πλαι λιγα παραπανω , τα 5 να τα κανεις 7 .." καλησπερα .. αν κανω αυτο θα πηγαινε σε παιδακι 8-9 μηνων?? οι μειώσεις γίνονται με τον ιδιο τροπο???

      Delete
  41. Ναι ετσι θα σου βγει σωστο για 8-9μ μηνων , αν εχεις και κανενα ηδη δικο του παπουτσακι να μετρησεις το πατο οταν τον τελειωσεις θα εισαι σιγουρη για το νουμερο.....

    ReplyDelete
  42. Καλησπέρα καταρχήν με τα βιντεάκια σου έμαθα να πλέκω τα βασικά ειδικά όταν είδα το βίντεο με το σκούφο και κατάφερα να το κάνω ήμουν τοοοοσο χαρούμενη τώρα προσπαθώ να κάνω τα βρεφικά παπουτσάκια και έχω κολλήσει στο πρώτο στάδιο με τις μειώσεις , ξεκινάμε να κάνουμε 8 μισά ποδαράκια και μετά 8 μαζί και μετά άλλα 9 αλλα στο δικο μου παπουτσακι ενώ έχω κάνει τα διπλά μετά μου περισευουν ποδαρακια δεν μου βγαίνουν 9 μισα αλλα πιο πολλα και δεν ξερω τι εχω κανει λαθος τα μετραω τα ξαναμετραω το πλεκω το ξεπλεκω και εχω ακολουθησει ακριβώς τα βήματα το μονο που έχω κανει διαφορετικό ειναι οτι εχω μεγαλύτερο νούμερο στο μαλλί δεν γνωρίζω το νουμερο αλλα σιγουρα ειναι πιο χοντρό . συνέχισε να κάνεις αυτα τα υπεροχα βιντεο γιατι πραγματικά βοηθούν πολύ. ευχαριστώ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου φιλεναδα ...λοιπον αν κανεις ενα δικο σου σχεδιο για να βοηθηθεις θα καταλαβεις πού σου στραβωνει ...οταν τελειωνεις τον πατο εχεις 34 ποδαρακια , ζωγραφισε τα αυτα με βουλιτσες σχεδιαζοντας ενα οβαλ σχημα και μέτρα , στον γυρο τον 4ο όπου αρχιζεις τη μειωση , θα πλεξεις 2 αλυσιδες στην αρχη , μετα 8 μισα ποδαρακια, ετσι φτανεις καπου στο πλαινο του παπουτσιου ...τοτε αρχιζεις τη μειωση και τους επομενους 16 ποντους θα τους κανεις 8 με τη μειωση, σωστα? τοτε πρεπει να σου απομεινουν άλλοι 9 ποντοι για να τελειωσει αυτος ο γυρος , τσέκαρε ξανα αν το κανεις ετσι και πες μου!

      Delete
  43. Καλημέρα Μαίρη! Ήθελα να σε ρωτήσω κάτι. Πήρα ενα λεπτό βαμβακερό νήμα και μου δωσανε βελονάκι 1 και κάτι. Με αυτό έφτιαξα την κορδέλα για τα μαλλιά και βγήκε φανταστική. Έλεγα να φτιάξω και ταωπαπουτσακια με αυτό. Θα μπορούσα απλά μα διπλασιασω η τριπλασιασω όλους τους αριθμούς των οδηγιών; η δεν πάει έτσι;
    Καλές γιορτές!
    Μαργαρίτα

    ReplyDelete
  44. Polu wraia pragmata xeiropoiita .afou exei kai plirofories tha arheisw na ftiahnw kai gw.

    ReplyDelete

I will be very glad to read your comment!