Δευτέρα, 13 Μαΐου 2013

Τα μπλέ παπουτσάκια



Ηθελα απο καιρό να πλέξω παπουτσάκια κι όχι μόνο παιδικά. θέλω να πλέξω  και για μένα  , βλέπω ωραία σχέδια και τα ζηλεύω, τελικά χθές το βράδυ έτσι παρορμητικά, όπως είναι πολλά απο τα σχέδια που αποφασίζω να βάλω σε πράξη, έπλεξα το πρώτο μου ζευγάρι  σε τυρκουάζ βαμβακερό νήμα, δεν μου έρχεται με τίποτε να πλέξω σε κάτι άλλο εκτός απο βαμβάκι τώρα που καλοκαιριάζει.
Σας δίνω το σχέδιο, είναι παρμένο απο την www.jaysboutiqueblog.blogspot.gr και είναι πολύ εύκολο να πλεχτεί . Ακολουθήστε τον κάθε γύρο πλέκοντας χωρίς να σταματάτε για να κλείσετε τον γύρο, δηλαδή πλέκεις κυκλικά

Εξήγηση των ιδιαίτερων  βελονιών
 Αρριχτο γαιτανάκι  2 μαζί=(μπαίνεις στη θηλειά, παίρνεις νήμα και τραβάς μια θηλειά) 2 φορές το κάνεις αυτό σε 2 διπλανές θηλειές,μετά παίρνεις νήμα και το βγάζεις και απο τις 3  θηλειές που είναι στο βελονάκι σου
Ποδαράκι 2 μαζί=(παίρνεις νήμα μπαίνεις με το βελονάκι στην θηλειά, παίρνεις νήμα και τραβάς μια θηλειά, παίρνεις νήμα και το βγάζεις μέσα απο τις 2 θηλειές μόνο) 2 φορές το κάνεις αυτό, μετά παίρνεις νήμα  και το βγάζεις και απο τις 3 θηλειές μαζί


Σχέδιο
1  Πλέξτε 12 αλυσίδες, πλέξτε 2 άρριχτα γαιτανάκια  στη δεύτερη θηλειά απο το βελονάκι,9  άρριχτα γαιτανάκια, 3 άρριχτα γαιτανάκια στη τελευταία αλυσίδα, συνεχίστε κυκλικά και πλέξτε 10 άρριχτα γαιτανάκια ,    σύνολο 24 
2  Πλέξτε 24 άρριχτα γαιτανάκιαγύρω γύρω, σύνολο 24
3  Πλέξτε 2 μισά ποδαράκια στη πρώτη θηλειά και άλλα 2 μισά ποδαράκια στην επόμενη θηλειά, μετά 9 άρριχτα γαιτανάκια, μετα 2 μισά ποδαράκια μαζί στην επόμενη θηλειά  και το ίδιο στις επόμενες 3 θηλειές, μετά πλέξτε, 9 άρριχτα γαιτανάκια, σύνολο 30
4  Τώρα στις πίσω θηλειές μόνο δουλέψτε και πλέξτε 30 άρριχτα γαιτανάκια, σύνολο 30
5  Πλέξτε 12  άρριχτα γαιτανάκια, πλέξτε ποδαράκι 2 μαζί 5 φορές, πλέξτε 9 άρριχτα γαιτανάκια, σύνολο 25
6  Πλέξτε 10  άρριχτα γαιτανάκια, πλέξτε άρριχτο γαιτανάκι 2 μαζί 4 φορές, πλέξτε 7 άρριχτα γαιτανάκια, σύνολο 21


Εως εδώ είναι το ίδιο και για τα δύο παπουτσάκια, τώρα θα πλέξετε χωριστά για αριστερό και δεξί

Δεξιό παπουτσάκι
7  Πλέξτε 6 άρριχτα γαιτανάκια, πλέξτε 15 αλυσίδες στον αέρα ,όχι πάνω στο πλεκτό, μετά πλέξτε.ενα βουβό γαιτανάκι στην πέμπτη θηλειά απο το βελονάκι, πλέξτε 10 βουβά γαιτανάκια, πλέξτε 8 άρριχτα γαιτανάκια. (προσοχή, ,μετά που θα κάνετε τα βουβά στη αλυσίδα των 15, θα πλέξετε θα συνεχίσετε πλέκοντας τα άρριχτα κατα μήκος των άρριχτων που είχατε δουλέψει πρίν και σχηματίζουν τη φτέρνα) Δέστε το νήμα, τελειώσατε το δεξί

Αριστερό παπουτσάκι
7  Πλέξτε 6 άρριχτα γαιτανάκια, πλέξτε 1 αλυσίδα, γυρίστε.
8  Πλέξτε 9 άρριχτα γαιτανάκια, πλέξτε 15 αλυσίδες στον αέρα, πλέξτε 1 βουβό γαιτανάκι στην πέμπτη θηλειά απο το  βελονάκι, πλέξτε 10   βουβά γαιτανάκια, πλέξτε ένα βουβό γαιτανάκι στο επόμενο άρριχτο γαιτανάκι που είναι πισω στη φτέρνα, δέστε και ασφαλίστε τη νήμα , τελειώσατε και το αριστερό.

Λουλούδι
Κάντε ένα μαγικό κύκλο ή απλώς πλέξτε 4 αλυσίδες και ενώστε να σχηματιστεί κύκλος, πλέξτε μέσα στο κύκλο το εξής=( πλέξτε 2 αλυσίδες, πλέξτε 2 άριχτα γαιτανάκια μέσα στο κύκλο, πλέξτε 2 αλυσίδες και πλέξτε 1 βουβό γαιτανάκι μέσα στο κύκλο)  πλέξτε  5 φορές όλο αυτό. Δέστε και ασφαλίστε , έτοιμο το λουλούδι, πλέξτε 2 τέτοια.

Ράψτε τα λουλουδάκια πάνω στα παπουτσάκια και απο ένα κουμπί για να κλείνουν και ....έτοιμα τα παπουτσάκια αγκαλιάς για τα μωράκια σας ή για δωράκια, εύκολα, χειροποίητα και πανέμορφα!

25 σχόλια:

  1. Cute cute cute τέλεια τέλεια τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you , χαίρομαι αφου σου αρέσουν κι εσένα που έχεις τόσο ιδιαίτερη και καλόγουστη άποψη για τα κτίρια και τη διακόσμηση, πολύ ωραίες οι παιδικές ταπετσαρίες που δείχνεις, φιλιά Μαίρη!

      Διαγραφή
  2. Hello! Very nice blog and interesting posts, great atmosphere.
      Have a nice day. :)
    Welcome to our blog about photography. +
    I hope you also enjoy it with us.

    Greetings!

    "Do what you love is not even that, but anyway"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much Patrycja, your blog is very atistic and ineresting, i am glad you like my blog. I know nothing about photography so i will join you , Kisses Mary!

      Διαγραφή
  3. Δεν είναι παπουτσάκια τούτα εδώ,ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ είναι!!!!!
    Φιλί και καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι φιλι και καλημέρα και κοσμήματα,τί άλλο θέλω? Να είσαι καλά και να παίρνεις τα ωραιότερα μηνύματα αγάπης σαν αυτό που πήρες φέτος στη γιορτή της μαμάς, πολλά φιλιά κι απο μένα που είμαι πονεμένη και ζαλισμένη απο τη χθεσινή νύχτα.

      Διαγραφή
  4. ειναι απ'αυτα τα παπουτσακια που ακομα κι αν το παιδι μεγαλωσει δεν μπορεις να τα αποχωριστεις και τα κρεμας στον καθρεφτη του αυτοκινητου!!!
    καλημερα και φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν τώρα που το λές είχα αγοράσει στη κόρη μου κάτι παπουτσάκια αγκαλιάς τόσο όμορφα! Τα κράτησα φθαρμένα όπως είναι και τα φυλάω στο κομοδίνο μου σαν ενθύμιο , όπως λές εγώ δεν τα αποχωρίζομαι ίσως γιατί μου θυμίζουν καλές μέρες, νειάτα...δεν ξέρω, καλημέρα σου και φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Τί γλυκούτσικα πού είναι!!Πάρα πολύ όμορφα Μαιρούλα μου!!Μπράβο σου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dimi ευχαριστώ , ναναι καλά η αγγλίδα που εδωσε το pattern γιατι παπουτσάκια δεν ειχα κάνει, καλή σου νύχτα φιλιά Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν θα σχολιάσω το πλέξιμο, καλησπέρα μόνο θα πω, με πολύ αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλησπέρα λοιπόν , δεν θα περίμενα σχολιασμό για το πλέξιμο, εγώ σχολιάζω τι ωραίες παλιές ευχετήριες κάρτες ανέβασες για τη γιορτή της μητέρας, μπράβο Στέλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντα ξετρελλαινόμουν με τα πλεκτά παπουτσάκια και προχθές ακόμα, σ'ένα συρτάρι της μαμάς μου βρήκα ένα ανάμεσα στα νήματα. Τα έπλεκε με βελόνες για όλα τα μωρά στο σόϊ και είχαν ένα τέλειο σχέδιο. Τα δικά σου είναι πολύ όμορφα και σε πολύ ωραίο χρώμα!!!
    Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, Μαίρη μου (κι εμένα Μαίρη με φωνάζει η μητέρα μου). Ελπίζω να έχετε συνέλθει από την περιπέτειά σας, εσύ και η κόρη σου! Χρόνια πολλά και καλά!! Πάντα με υγεία!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μαριάννα μου, συνήλθαμε τώρα πια , οι γρατζουνιές μας μείνανε. Εγώ έπλεκα με βελονάκι απο μικρή με τη γιαγιά μου, πλέκω και με βελόνες σπανιότερα, αυτά τα παπουτσάκια της μαμάς σου κράτησέ τα , φωτογράφισέ τα και για τη vintage επιδειξη της φίλης απο το χωρίς ειρμό,να τα λέμε , φιλιά Μαίρη

      Διαγραφή
    2. Δεν το είχα σκεφθεί!!!!'Εχεις δίκαιο!! Θα τα δείξω στο παιχνίδι των vintage της Λίνας!!!!! Ευχαριστώ για την ιδέα!!!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
    3. Φιλιά κι απο εμένα Μαριάννα που είμαι λίγο απούσα λόγω αυχενικού, μόλις μπορέσω θα φωτογαρφίσω κι εγώ!

      Διαγραφή
  10. Μαίρη μου καλώς σε βρίσκω και αδώ , στο ζεστό χώρο σου με τα νήματα και τις κλωστές πλεγμένα με σχέδια και όνειρα . Τα παπουτσάκια σχολιάστηκαν και είναι πανέμορφα .
    Μια βόλτα που έκανα , με καθήλωσε η πλεκτή τσάντα , πολύ ωραία .
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γειά σου Νικολ , χαίρομαι που σε γνωρίζω , σιγά σιγά μαθαίνω όλη τη μπλογκογειτονιά και μου αρέσει , πολύ όμορφα τα κοσμήματά σου, εύχομαι πάντα να εμπνέεσαι και να φτιάχνεις τέτοια όμορφα πράγματα, φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφα πραγματάκια που φτιάχνεις... Τα παπουτσάκια άπαιχτα... όσες φορές έχω επιχειρήσει να φτιάξω τα παρατάω στην μέση γιατί πάντα κάτι με χαλάει... Θα τα λέμε συχνά... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κι εγώ πρώτη φορά έπλεξα και τα χάρισα αμέσως σε μια φίλη που περιμένει μωράκι, εύκολα είναι , οι αγγλίδες δίνουν καλές οδηγίες αν έχεις υπομονή το βγάζεις το σχέδιο, καλή σου μέρα , φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου Μαίρη, καλώς ήρθες στην γειτονιά και καλώς σε βρήκα. Όμορφα τα παουτσάκια σου αλλά και γενικότερα το ότι φτιάχνεις. Ξέρω πλέξιμο δεν έχω επιδοθεί ποτέ σε παουτσάκι αν και μου αρέσουν πολύ! Μάλλον όμως μετις οδηγίες σου ήρθε η ώρανα το δοκιμάσω! Καλό βράδυ και ελπίζω να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γειά σου Gina καλώς σε βρήκα ,χαίρομαι που μιλάμε, το μπλογκ σου είναι πολύ όμορφο , με τα θαλασσόξυλα μας ταξιδεύεις , να τα λέμε θα χαρώ πολύ, φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου Μαίρη!!!Έχω ανακαλύψει το ιστολόγιό οσυ εδώ και λίγες μέρες ψάχνοντας.....οδηγίες να μάθω να πλέκω. Και.......κάτι κατάφερα!!!!Μα τι κατατοπιστικές οδηγίες!!!!Βλέπω το βίντεο και μετά ακολουθώ τις γραπτές οδηγίες και ....έτοιμα τα βρεφικά μποτάκια!!!Μάλιστα τα στόλισα και με ένα τριανταφυλλάκια στα πλάγια!!! Δεν είναι τέλεια, κάτι μου ξεφεύγει στο κλέισιμο κάθε γύρου αλλά θα το βρω!!
    Σκέφτομαι να κάνω πλεκτές μπομπονιέρες για τη βάφτιση της μικρής (θα προλάβω μέχρι τον Αϋγουστο????) αλλά οι κουκκουβάγιες μου φαίνονται δύσκολες. Είπα να κάνω τριαντάφυλλα με φυλλαράκια και κοτσάνι στο οποιο θα δέσω τα κουφέτα τυλιγμένα με τούλι αλλά δεν έχω καταλήξει.
    Ψάχνω και στο google και βλέπω κάτι φορεματάκια μινιατούρες για βάφτιση....σκέτη γλύκα!!!Αλλά σχέδιο...πουθενά!!!Που θα πάει....κάτι θα κάνω!!!
    Σε ζάλισα κι όλας ε? Σταματάω και θα επανέλθω ...σε άλλες αναρτήσεις!!!
    Λέω να φτιάξω στη μπεμπούλα το αρκουδένια σκουφάκι και θα σου πω αν τα καταφέρω!!!
    Σ' ευχαριστώ που με έμαθες να πλέκω!!!
    Θα ....σε παρακολουθώ!!!!
    Καλή συνέχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εισαι σιφουνας αλλα δεν με ζαλισες καθολου, ισα ισα σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια, δες και τις πεταλουδες για μπομπονιερες, απλα δεν τις εκανα ακομη βιντεακι http://merrymarystories.blogspot.gr/2013/06/blog-post_30.html,, μπες και στο Pinterest που εχω φακελο και εχει και φενικα πολλες ιδεες, το σκουφακι θα το πλεξεις με τη μια!! να μη χαθεις, να μου λες τα νεα σου, φιλια πολλα σε σενα και τη μπεμπουλα σου!

      Διαγραφή
  17. Κι αυτο το Pinterest???Μα πόσα πράγματα???Χάζευα για ώρες .....!!!Απίθανα πράγματα είδα, ήθελα να τα φτιάξω όλα για το μωρό κι όχι μόνο!!!
    :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας