Wednesday, December 5

MERRY CHRISTMAS !


Καλά Χριστούγεννα σε όλους !

Εμπρός ξεκινήστε, μπήκε ο Δεκέμβρης. Βγάλατε το δένδρο απο την αποθήκη?
Ελάτε θέλει απλώς απόφαση, πάρτε το αλλιώς, διασκεδάστε το.  Βάλτε ενα cd με Χριστουγεννιάτικα να κάνετε ατμόσφαιρα και κουβαλήστε όλα τα στολίδια. Δείτε ένα πρωτότυπο ξύλινο δενδράκι στη φωτογραφία που είχα δεί σε καποιο ταξίδι μου παλιά, μου το έφτιαξε ο επιπλάς μου, στοίχισε γύρω στα 50 ευρώ. Στολίστε το με φωτάκια και αμέσως θα λάμψει στο χώρο, εγώ κρέμασα πλεκτά  κόκκινα μπλουζάκια. Αν δεν μπορείτε να πλέξετε, κόψτε  απο κόκκινα τσόχα ή φελτ διάφορα σχήματα, μπλουζάκια, μποτούλες, κεντήστε τα ή κολλήστε πάνω τους ασημί πούλιες που είναι πάμφηνες και κρεμάστε τα  στο δένδρο σας ή  φτιάξτε μια γιρλάντα με αυτά ράβοντάς τα σε ένα κόκκινο κορδόνι και κρεμάστε την σε ένα παράθυρο. Μην ξεχάσετε και μια μεγάλη μπότα για τον Αγιο Βασίλη ! Ολοι περιμένουμε το δώρο μας ακόμη και εμείς που μεγαλώσαμε.
Προχθές περνούσα απο την Φράγκων και σε ένα μαγαζί απο αυτά που πουλάνε φυτά είχε ένα μεγάλο κασόνι με κουδουνάκια που όπως μου εξήγησε είναι για τα ζώα, το βρήκα υπέροχη ιδέα να ράψω μερικά σε αυτά τα χριστουγεννιάτικα στολίδια και κουδουνίζουν παραμυθένια!






2 comments:

  1. Πολύ πρωτότυπο και όμορφο. Καλώς σε βρήκα. Έχουμε αρκετό χειμώνα μπροστά μας για πλέξιμο. Φιλιά

    ReplyDelete
  2. Καλώς σε βρήκα κι εγώ, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το blog, πολύ όμορφα τα κασκόλ σου, προσπάθησα να γίνω μέλος στο μπλογκ σου και δεν ήταν δυνατό, θα ξαναπροσπαθησω, καλό χειμώνα ζεστό και ήρεμο, φιλιά!

    ReplyDelete

I will be very glad to read your comment!